wtorek, 25 lutego 2014

Recykling i Loftowe wnętrza. Taborety i industrialne dodatki - Industrialny Westwing.

Kto, jak kto, ale ja obojętnie obok kampanii, w której pojawiły się takie taborety, meble i dodatki z recyklingu, obojętnie przejść nie mogę :) Meble w stylu industrialnym uwielbiam :)




Kampania Westwing "Esencja Loftu" - wchodzę i już na wstępie zachwyciła mnie pierwsza propozycja - taboret, czy też stołek "Reciclada", który wykonano z drewna z recyklingu i którego prostota i wyjątkowa kolorystyka sprawia, że rewelacyjnie odnajdzie się we wnętrzach nie tylko industrialnych, ale także eklektycznych, skandynawskich, nowoczesnych i rustykalnych :) Ja absolutnie przepadłam!

Industrialny taboret z recyklingu




Zjeżdżam niżej i co widzę? Taboret "Traktor" - wykonany z żelaza. Surowa industrialna forma i  rzeczywista analogia do siedzenia traktorzysty zachwyca.


Industrialny taboret, stołek traktorzysty





W międzyczasie oko wychwytuje taboret, a właściwie zestaw dwóch taboretów "Groter", do których zaraz wracam: żelazo i drewno. Idealna forma, idealnie połączona.


Industrialney taboret z drewna i żelaza





Znowu jadę niżej i widzę wyjątkowy stołek "Cahir", na który poluję od dawna. I co widzę? Adnotacja "wyprzedany" każe mi sobie obiecać, że już teraz codziennie o 8.00 zaglądam, żeby sprawdzić, co przyszykowali nowego.

Industrialny taboret, idustrialny stołek,




Trochę się pocieszam, zauważając krzesło "Fulco" - prostota i industrialna dusza urzeka:

Industrialne krzesło




 A co powiecie na taki stół?

Stół z recyklingu




I do tego kilka industrialnych dodatków:

Industrialne ddatki i dekoracje, metalowa szuflada

Industrialne ddatki i dekoracje, industrialna lampa, oliwiarka,



Do tej pory na Westwing zaglądałam od czasu do czasu. Od kiedy znalazłam rysunki naszych polskich artystów, zaczęłam zaglądać częściej, a teraz chyba muszę codziennie, żeby ewentualnie zdążyć upolować coś, na co czyhają inni :)

Kampania "Esencja Loftu" kończy się 27 lutego. Jest na niej naprawdę wiele ciekawych i oryginalnych industrialnych dodatków i mebli z recyklingu.
 Zapraszam Was na nią tutaj


Słonecznego wtorku :)
Pozdrawiam!
Magda


źródło zdjęć: Westwing

24 komentarze:

  1. Te przedmioty nadają wnęrzom zdecydowany charakter i mają w sobie pewien czar. Przyznam jednak, że nie jestem wielką zwolenniczką. :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego czaru nie można im odmówić :) osobiście, gdybym mogła, to bym przygarnęła każdy jeden :) dodają wnętrzom wyrazistości.
      Dobrego i słonecznego dnia :)

      Usuń
  2. oj TAK :)) czerwona lampa i taborety:))) cudne tylko gdzie na nie miejsce znaleśc...


    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Tak :) czerwona lampa to mocne wejście :) jest tyle niesamowitych przedmiotów, że faktycznie, gdyby chciało się znaleźć miejsce na wszystko, to by dla człowieka go zabrakło :)
      ściskam!

      Usuń
  3. Industrial w pełnej okazałości, pozdrawiam Madzia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reciclada albo Gloter. Hmm jednak chyba Gloter ;-) Idealnie pasowałby do białej minimalistycznej kuchni. W Twojej kuchni widziałabym Recicladę - a na nim Morfiego :-))
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - pięknie by mu na nim było :) właśnie leży na stole i wygrzewa się w lutowym słoneczku, na takim taborecie też pewnie by chętnie poleżał :)
      buziak!

      Usuń
  5. Takie industrialne cuda widziałam ostatnio u siebie w sklepie meblowym, czesto tam zaglądam, bo mają bardzie ciekawe dodatki, tak jak np. ta czerwona duża lampa - też tam była - no cudeńko! Do tego kosze, pojemniki...ahhh, tylko gdzie to trzymać!!!???

    Przyjemnego dnia, wywołałaś słoneczko, Twoje życzenia słonecznego dnia zadziałały cuda i przegniły deszcz - dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zaklinać słońce codziennie :)))) ta czerwona lampa cudo faktyczne - ja bym ją u siebie w gabinecie widziała, gdybym jeszcze żadnej nie miała :)
      słonecznego i dobrego dnia :))))

      Usuń
  6. Kochana tak się na te rzeczy zapatrzyłam, ze poleciałam na stronę wszystko oblookać ;-) a teraz zła jestem jak nie wiem co ;-). Buziaki ;-). Madzia, nie znasz mojego Męża... zwycięzcą w mojej zabawie może być KAŻDY... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na tej stronie spędziłam tyle czasu dzisiaj, że zawrót głowy :) zabawa super i takie tam fajne wierszyki, że hej :)
      buziak ogromny!

      Usuń
  7. taboret z drewna z recyklingu wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wydawałoby się zwykły taboret :)
      dobrego dnia :)))

      Usuń
  8. Takie dodatki mają duszę i szkoda, że nie wszyscy są w stanie przekonać do nich, ale moje serce skradł ten pierwszy taboret Reciclada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje również! Ten taboret jest naprawdę wyjątkowy i w przepięknej kolorystyce. Recykling daje przedmiotom prócz drugiego życia, również duszę :)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja też :) bardzo się cieszę, że mnie odwiedziłaś, dzięki temu mogłam poznać Twój blog :) pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Bardzo wspaniała rezentacja, jestem ekologiczna i uwielbiam pomysły na wykorzystywanie zużytych rzeczy - oby tak częściej - pozdrawiam serdecznie Wszystkich Fanów tej stronki i Magdzie :)
    Ancia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o recyklingu będziemy zatem częściej :) Pozdrowienia Aniu :)))

      Usuń
  11. Z recyklingu super sprawa.Pozdrawiam i zapraszam na Candy http://blogdreamhome.blogspot.com/2014/02/lutowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie :)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Dla mnie pierwszy stołeczek i stół jak najbardziej :) Na takie meble zawsze miejsce się znajdzie:)

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, ze Reciclada bardzo się spodobała :) Meble z recyklingu mają niepowtarzalny charakter :)
      pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)