piątek, 28 lutego 2014

Białe wnętrze skandynawskiego mieszkania z energetycznymi kroplami. Design Wnętrz na Biało i Kolorowo.

To był ciężki tydzień, cieszę się, że dobiega końca. Dużo spraw, dużo załatwiania, dużo pracy, dużo wszystkiego, oprócz wolnego czasu. Całe szczęście towarzyszyło nam słoneczko, które codziennie dodawało nowej energii i chęci do działania.

Ale gdy za oknem szaro i buro czy też szaro-buro, warto nasze baterie wspomóc kolorami, które doładują je całkowicie naturalnie :)

I takie mam dla Was wnętrze dzisiaj - białe (a jakże!) z energetycznymi kroplami koloru: jest i czerwień i żółty i turkusowy. Barwy nasycone i wyraziste.

W aranżacji tego skandynawskiego mieszkania spodobała mi się między innymi oryginalna tapeta, która sprawia wrażenie, że biurko do pracy ustawione jest przy wspaniałej biblioteczce :) Zresztą na ścianie z tą tapetą wisi również ciekawa biblioteczka - ciekawa dlatego, że została powieszona jakby bokiem, tworząc oryginalną aranżację. Do tego czarna półka Ribba z kilkoma prawdziwymi książkami i efekt mamy niezwykły.

Absolutnie zachwycił mnie natomiast dywan, który wygląda, jakby był uszyty z kolorowych łatek i różnych szmatek, zgodnie z zasadą recyklingu czy też upcyklingu :) Jest niesamowicie energetyczny i dekoracyjny.

Nie mogę nie wspomnieć również o drewnianym stole, który dodaje temu wnętrzu charakteru i wpisuje je na listę wnętrz oryginalnych.

Wyprostowałabym jedynie ten łuk do przedpokoju, ale co tam jeden łuk przy takiej aranżacji :)

To jak?  Doładujemy baterie na weekend?

Skandynawskie wnętrze, podłoga z białych desek, turkusowa sofa, kolorowy dywan, portrety na ścianie, czarne biurko
Białe wnętrze, w którym biel nie rządzi niepodzielnie i z którego bije energia, dzięki wyrazistym plamom kolorów: turkusowy, żółty, czerwony.  Na wspaniałej białej podłodze, z prostych desek, niezwykle energetyczny dywan. 




Turkusowa kanapa, kolorowy dywan,białe wnętrze z kolorami, portrety na ścianie, niebieska butelka na parapecie
Zwróćcie uwagę na dwa duże zdjęcia, które są jedyną dekoracją na tej ścianie. I wystarczy - piękne portrety i niesamowity efekt. Ciekawa jest również pufa w kolorowe, cienkie paski.

Wielkie okna, a na białym parapecie jedynie dwie  dekoracyjne butelki. Czasem mniej znaczy więcej - one są wystarczającą dekoracją.






Skandynawskie wnętrze i piękny drewniany stół z drewnianych desek oraz kolorowe krzesła
Ach ten stół - kilka drewnianych desek, a taki efekt! Do tego kolorowe krzesła i aranżacja niezwykła i przede wszystkim energetyczna :)




Biała kuchnia, czerwone krzesła, białe krzesło, drewniany stół, białe meble kuchenne
Biel we wnętrzach uwielbiam. Białe kuchnie - kocham. Tutaj biel została ożywiona mocnymi, czerwonymi akcentami.




Biała kuchnia, biała lampa w kuchni, czerwone krzesła, skandynawska kuchnia

Skandynawska, biała kuchnia i czerwone krzesła

Skandynawska aranżacja, biała kuchnia i czerwone krzesła




A co powiecie na tę tapetę? Przyciąga wzrok i buduje fajny klimat. Czarne, proste biurko ze zwykłym, drewnianym taboretem wyglądają na jej tle wspaniale. Do tego oryginalnie powieszony regał na książki. Mi się podoba :)

Tapeta z książkami, czarne biurko, drewniany taboret, czerwone krzesło w skandynawskim wnętrzu.

Czarne biurko, drewniany taboret, tapeta z książkami, biały regał z ksiązkami wiszący. Półka Ribba


 Już dzisiaj rozpoczyna się weekend :) 
Życzę Wam, aby był słoneczny, ale jeśli będzie buro i szaro za oknem - patrzcie na kolory :)
Energio przybywaj!
Pozdrawiam Was serdecznie 
Magda :)


źródło zdjęć: planete-deco

18 komentarzy:

  1. Ładujemy Madziu, a jakże, tym bardziej, gdy sie na takie wnętrza patrzy. Masz racje , trudno nie zwrócić uwagi na tą wspaniałą tepete. Nawet przez chwile pomyslałam, ze to prawdziwa biblioteczka jest :))
    Aż milej weekend zaczynać :)))

    Udanego dla Was i zaklinaj dalej to słoneczko - szczególnie na weekend się przyda :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklinam, zaklinam :) ja też pomyślałam, że to prawdziwa biblioteczka, dlatego zwróciłam uwagę na to wnętrze :)
      Dobrego wieczoru i słonecznego, słonecznego weekendu dla Was Marysiu :)
      Ściskam!

      Usuń
    2. Oby, oby, jutro szykuje się wyjście na markiet, wiec nie chociaż nie pada :))
      Zaklinaj mój zaklinaczu:))

      Usuń
  2. ja bym wolala prawdziwe ksiazki niz tapete...

    Przywolujmy wiosne jak tylko sie da!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywołujmy, przywołujmy! :) Prawdziwych książek niczym się nie zastąpi :)
      Dobrego wieczoru :)

      Usuń
  3. Tapetka cudna- pisałam już o takich ksiązkowych tapetkach jakbyś miała ochotę zerknąć: http://mieszkacpieknie.blogspot.com/2013/12/domowa-biblioteka-na-niby.html Tu faktycznie rewelacyjnie pasuje! Dywan też super... ale najbardziej podoba mi się chyba kuchnia- niby biała, a jednak bardzo ciepła i domowa- nie zawsze udaje się to połączyć:) Tylko do różnych krzeseł mam bardzo ambiwalentny stosunek... u kogoś bardzo mi się podobają, ale u siebie wolę jednak skompletowane:) Pozdrawiam i miłego weekendu życzę!:) Odpocznij skoro tydzień był cieżki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię krzesła od różnych kompletów i tak planuję właśnie u siebie :) gdy prz stole są różne krzesła, odnoszę wrażenie, że ta aranżacja żyje i ma niesamowitą energię i duszę. Oryginalnie i nie do podrobienia :) Byłam u Ciebie - niektóre z tych tapet wyglądają jak prawdziwa biblioteka :)
      Na odpoczynek mam aż pół niedzieli :)
      Ściskam i dobrego weekendu raz jeszcze :)

      Usuń
  4. i mnie chyba najbardziej podoba się kuchnia (biała ceglana ściana! ;-) i fajny pomysł na półkę na wina)
    Słonecznego weekendu Magdo! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te butelki wina bardzo ciekawie tu wyglądają, faktycznie fajny pomysł :) cegła na ścianie piękna :) Słonecznego i dobrego weekendu dla Ciebie również, Futra pozdrów :)

      Usuń
  5. Udanego weekendu również dla Ciebie, ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszka :) i oczywiście z wzajemnością :)
      buziaki!

      Usuń
  6. fajnie mieszkanko :)
    podoba mi się w nim dużo pomysłów, przedmiotów i detali np. piękna biała, czasami lśniąca na zdjęciu - podłoga, duże okna, takie starodawne, bo podzielone na cztery części, świetnie wyglądają portrety na ścianie, bo zarówno chłopiec, jak i p.dziadek uśmiechają się do nas :) podoba mi się lampa nad stołem kuchennych i stół, wazony/butle na okanie i półka z książkami oraz turkus kanapy, wraz z kanapą ;p
    czasami człowiek, tak popatrzy na takie mieszkanie i chciałby wszystko zmienić u siebie... to bardzo niebezpieczne! (ale skąd ja wezmę takie "wszystko"???)
    pięknego weekendy, dużo słońca i energii!!!
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wspaniałe zauważać detale, one budują atmosferę i nastrój we wnętrzu :) tutaj są wspaniałe. Te portrety bardzo optymistyczne, pokazują też trochę upływ czasu - pewną historię jakby.
      Słonecznego i energetycznego weekendu Karola :))))))))

      Usuń
  7. a mi się marzy biała podłoga ... taka jak na zdjęciach .. ach ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białą podłogę polecam, nie mamy z desek, ale biel na podłodze bardzo rozświetla wnętrza, a i w utrzymaniu nie jest zła :)
      buźka!

      Usuń
  8. Piękna podłoga! Marzy mi się taka! Niestety u mnie jeszcze brak wylewek.... Te czerwone akcenty są trafne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w swoim czasie, a marzenia warto realizować :) połoga piękna, więc jak będą wylewki to do dzieła :) czerwień świetnie energetyzuje biel :)
      pozdrawiam serdecznie :)
      dobrego dnia!

      Usuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)