czwartek, 20 lutego 2014

A to Polska właśnie. Niesamowite obrazy na płótnie - magnetyzm dzieł polskich twórców na naszym blogu. Design wnętrz i prawdziwa sztuka.

Pamiętacie nasze odwiedziny we wnętrzach domu ilustratorki z Melbourne, w których to wnętrzach zachwyciły mnie właśnie niesamowite i wyjątkowe ilustracje?

I dzisiaj, dosłownie przed chwilą, znalazłam prawdziwe perełki, co ja piszę - perły( !), które wprowadzą do wnętrz ten sam klimat oryginalności i wyjątkowości, co w domu w Melbourne. 

Grafiki i fotomontaże wydrukowane na płótnie, są autorstwa młodych polskich artystów, pracujących pod wspólnym szyldem GURUPY. Mecenasami tego przedsięwzięcia są Ula i Kris Kaczmarek – mecenasi polskiej sztuki cyfrowej.
Dzięki takiemu dziełu, takiej dekoracji - do wnętrz zagląda prawdziwa sztuka. I to sztuka pełna emocji - każdy obraz intryguje, budzi emocje i doskonale na nich gra. W każdym widać pasję i każdy obraz to opowieść. Nic nie jest tu płaskie i bez wyrazu. Mnie zaintrygował każdy jeden, zachwyciło wiele. Niektóre obrazy poprzez emocje, które u mnie wzbudziły, przypominają mi dzieła Andego Warhola, które były prezentowane na wystawie "From Warhol, With Love".

Najbardziej urzekły mnie prace Katarzyny Urbaniak, Gosi Herby, Joanny Sowińskiej, Kasi Wilk, Agnieszki Szuby i Kuby Gornowicza, ale jest wiele innych prac równie ciekawych i oryginalnych. Najbardziej podoba mi się "Sweater", zakochana jestem w "Opowieściach liska" i "Kocich ścieżkach", a bardzo intryguje mnie samotny pelikan w "Loneliness", którego chętnie bym przygarnęła i nad którym się zastanawiam.



Gosia Herba obraz na płótnie Sweater

Kasia Wilk obraz na płótnie "Lodex02"
Kasia Wilk "Lodex02"


Katarzyna Urbaniak "...Jak co dzień"


Katarzyna Urbaniak "Make up" obraz na płótnie
Katarzyna Urbaniak "Make up"


Obraz na półtnie Joanna Sowińska Pirate
Joanna Sowińska obraz na płótnie Pirate


Katarzyna Kamińska-Kamyczek "Loneliness" obraz na płótnie
Katarzyna Kamińska-Kamyczek "Loneliness"




Poniżej prace Agnieszki Szuby, które też mnie urzekły:
Obraz na płótnie Agnieszka Szuba
Agnieszka Szuba "Kocie ścieżki"

Obraz na płótnie Agnieszka Szuba
Agnieszka Szuba "Opowieści wielorybków"

Obraz na płótnie Agnieszka Szuba
Agnieszka Szuba "Opowieści liska"


Teraz Kuba Gornowicz:
Kuba Gornowicz obraz na płótnie
Kuba Gornowicz "Eruku"




Podobają mi się również te:
Tomek Gołuch obraz na płótnie I love letter
Tomek Gołuch "I love letter"



Dominik K. - Cenja "Ptasie Radio 5"
Dominik K. - Cenja "Ptasie Radio 5"



Na koniec kolorowo i dynamicznie:
Paweł Jońca "Trans Type"
Paweł Jońca "Trans Type"




Tym kolorowym akcentem
kolorowego dnia Wam życzę
Pozdrawiam :)
Magda

źródło zdjęć: Westwing

8 komentarzy:

  1. Świetne są ;-) Zwłaszcza ta z ptaszkiem ;-) ale zapewne każdy znajdzie coś dla siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja przygarnęłabym tego z kotem :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygarniam pelikana :-)))
    I na koniec ... Dobre, bo polskie !!!!!!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję zatem, że pelikanów jest więcej :))) polskie jest dobre :)))))
      buziaki!

      Usuń
  4. Pamietamy, pamiętamy - jak mogłabym zapomniec mieszkanie z Melbourne :)
    Świetne ilustracje, ta kobieta w cegle bardzo mi się podba - interesujace:))
    Przyjemnej reszty dnia Madziu, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się, że zapadło w pamięć :) i że podobają Ci się te obrazy :) mnie również intryguje "I love letter".
      Dobrego wieczoru :)
      Ściskam mocno :)))

      Usuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)