środa, 31 grudnia 2014

Ostatni.

Dzisiaj ostatni dzień roku i ostatni na czas jakiś post...

Od jakiegoś czasu u nas czas podsumowań, wyciągania wniosków i planów, zatem ołówek i kartka u nas ostatnio cały czas w ruchu. I również "głowa". Nieustające próby pogodzenia dla nas spraw ważnych i istotnych. Poszukiwania kompromisów i "czasu". Niestety pomimo moich postulatów doba ma jedynie 24 godziny. I w 2015 też pewnie będzie tyle tylko ich miała. Zatem czas wyborów. Wyborów na podstawie ułożonych planów, wyciągniętych wniosków, ale przede wszystkim założeń, które poczyniliśmy z racji tego, że Nowy Rok to idealny moment na Postanowienia Ważne i Życiowe.

Wiecie, że uwielbiam pisać, że pisanie to moja pasja, a pisanie do Was tutaj, daje mi wyjątkową energię. I od Was tyle pięknej energii na łamach tego bloga otrzymaliśmy. Ale żeby pogodzić wszystkie zajęcia, plany i żeby nie mieć tego poczucia "niedoczasu", które mi towarzyszyło od jakiegoś miesiąca (ponad), to muszę na chwilę zaciągnąć hamulec w blogowaniu. Rok 2015 to rok, w którym czeka nas mnóstwo wyzwań i jeszcze więcej pracy. A nie umiem siebie dawać po kawałku. Jak jestem, to jestem na 100%, a przez ostatni miesiąc cały czas miałam jeden wyrzut sumienia, że nie mam czasu by napisać o tym, by napisać o tamtym. Bo chciałam i ogromną czułam potrzebę pisania właśnie tutaj. Czas kompletnie mi na to nie pozwalał, co przekładało się na ów wspomniany wyrzut. Potrzebuję mieć jasno postawione pewne sprawy. Może czasem zamknięte w punktach, spisane gdzieś na kartce czy ujęte w postanowienia, ale potrzebuję je jasno określić.

Biorąc pod uwagę ten "spis", te postanowienia, zaciągam przysłowiowy hamulec tutaj. Na czas jakiś. Nie na zawsze. Oj będzie mi tego brakowało, będzie mi Was brakowało.... jednak wszystkiego pogodzić nie mam możliwości. Pogodzić tak, aby nic nie było czynione na pół gwizdka.

Całkowicie hamulca w pisaniu nie zaciągam, bo dla mnie to by było nieszczęście po prostu. Zatem jeśli lubicie mnie czytać, zapraszam na łamy magazynu Ilobahie Creative, gdzie będziecie mogli znaleźć moje artykuły. W wolnym czasie chcę również kontynuować moje pisanie o Em.... może za rok, własnym nakładem wydam jakiegoś chociaż e-booka. Marzenia się spełniają, ale trzeba im pomóc. Trzeba odważyć się iść za nimi. Czasem jest to droga wyboru, rezygnacji z pewnych aktywności. Na czas jakiś. Nie na zawsze.... Na chwilę....


 

Kochani moi, Kochani nasi! 

Z głębi serducha życzymy Wam wszystkiego co najlepsze i co po prostu dobre w roku 2015. 
Aby był to dla Was, dla Waszych bliskich po prostu Dobry Czas. Normalny. Szczęśliwy. 
Zdrowia Wam życzymy! 
I odwagi w spełnianiu marzeń i wiary, że wszystko jest możliwe. 
I abyście na swojej drodze spotykali mądrych i dobrych ludzi. 
Dobrych myśli Wam życzymy. 
Dobrej Energii. 
Dobra wszelakiego, jakkolwiek rozumianego.

I miliona gwiazd na Waszym niebie, jak na naszym świątecznym obrusie w tym roku.

Dziękujemy Wam za cudowny rok 2014!!!
i do "zobaczenia" w roku 2015 :)
Magda i Sebastian

24 komentarze:

  1. Kochani! Życzę Wam realizacji planów i marzeń w zdrowiu i radości :) Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych szalonych i pięknych chwil w nadchodzącym roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magduś, niech wszystkie plany, które zrobiliście dojdą do skutku :). Rozumiem to wyhamowanie, bo samą czas mnie goni okrutnie i z każdego Twojego posta będę się cieszyć :).
    Trzymam kciuki za dobre i piękne, niech się spełnia! :)
    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń i pomyślności w 2015 roku! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdo, szkoda wielka. Ale rozumiem tę decyzję doskonale.
    W Nowym Roku pomyślności i wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam serdecznie, Moni

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu no własnie ostatnio mało cię tu było ale my rozumiemy i cierpliwie poczekamy :)
    Kochana,życzę ci aby wszystkie twoje plany i marzenia spełniły się w nowym roku, rozwijaj się nadal-swoje pasje i zainteresowania, zapamiętaj wszystko co dobre a co mniej miłe puść w niepamięć :)
    Wszystkiego co dobre na nowy rok!!!
    Klaudyna
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ściskam i udanego Sylwestra życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. będzie mi brakowało Twoich wpisów,mam nadzieje,że szybko do Nas wrócisz :)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ​* *   * *  **  ★  ☆  ★  
    ★* * HAPPY NEW YEAR * * ★

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!! Oby ta doba trwała jednak dłużej...będzie mi Ciebie brakowało, i tu i u mnie...
    Mam nadzieję że szybko wrócisz:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!!! Wszystkiego dobrego dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku! Niech spełnią się Twoje marzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. niech ten rok będzie piękny, twórczy i szczęśliwy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, zmartwiłam się wiadomością, że będzie Was mniej w blogowym świecie. Bardzo lubię czytać Wasze posty, w których jest tyle ciepła i pozytywnej energii. Ale rozumiem, trzeba mieć więcej czasu, aby pomóc swoim marzeniom. Trzymam mocno kciuki, aby pragnienia się spełniły :) Nadal będę zaglądać na bloga i cieszyć się każdym wpisem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu, no z pewnością to słuszna decyzja, skoro tak Ci dyktuje serducho, choć przyznam egoistycznie, że będzie i Ciebie brakować (ale z pewnością coś tutaj skrobniesz od czasu do czasu???). To wielka sztuka umieć rezygnować, po to, aby skupić się na tym, co najważniejsze, na priorytetach - nie każdy tak potrafi. Kochani, zyczę Wam aby Nowy Rok przyniósł realizacje planów, spełnienie marzeń i dużo zdrówka!!!! Sciskam mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Och Madziu.... Skoro tak czujesz, to na pewno jest to słuszna decyzja i wyobrażam sobie ile musi Cię kosztować, ale nie ukrywam, że z egoistycznych pobudek jest mi trochę przykro bo po prostu uwielbiam tu zaglądać i Cię czytać:)) Całe szczęście, że chociaż nasze maile mi pozostaną;) Madziu Kochana wszystkiego dobrego dla Was, spełnienia wszelkich celów i marzeń. Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę wam samych cudownych i radosnych chwil oraz realizacji planów w Nowym Roku :) Życie składa się niestety z wyborów, czasem trzeba z czegoś zrezygnować na koszt czegoś innego. Trzymajcie się ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  18. Madziu lekko łezka mi się zakręciła, bo będzie mi bardzo, ale to bardzo brakowało Waszej obecności tutaj... Jak wiesz, byłaś moim małym mobilizatorem do działania, do poszerzania swoich horyzontów. Dziękuję więc Ci z całego serca i życzę powodzenia w spełnianiu, realizowaniu każdego punktu z waszej tegorocznej listy. Ściskam mocno. Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz zrobiło mi się smutno :( wierzę jednak, że chwila odpoczynku da ci więcej energii i wrócisz w wielkim stylu. Spełnienia marzeń, wystarczającej ilości czasu na wszystko, zdrowia i nieustającej motywacji Madziu. Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj lubię Was czytać, lubię :) zatem ta informacja trochę mnie zasmuciła, ale ...rozumiem. Skoro masz inne marzenia, cele i priorytety to walcz o swoje i spełniaj te marzenia :) I tak będę tu zaglądać ;), moze jednak skrobniesz coś czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog, czekamy na wpisy w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)