środa, 26 listopada 2014

Przewodnik Świątecznych Inspiracji i pomysły na prezenty

Dzisiaj chcemy Wam przedstawić
 Przewodnik Świątecznych Inspiracji
który stworzyła  

Wspaniała energia, moc inspiracji, uczta dla oka i ducha - piękne zdjęcia wprowadzają w wyjątkowy świąteczny klimat - Boże Narodzenie tuż tuż, a Przewodnik doskonale uchwycił magię i ducha Świąt. Pomysły na wyjątkowe prezenty - uchwycone w ramach finansowych i inspiracje dekoracji świątecznych :)


Serdecznie zapraszamy Was do lektury
 i dziękujemy Oli i Mężowi za ten piękny świąteczny prezent :)

Przewodnik Świątecznych Inspiracji

Życzymy Wam wieczoru pełnego inspiracji :)
Magda i Sebastian

16 komentarzy:

  1. Ola z mężem stworzyli rewelacyjny katalog :) Znajduję się tam wszystko, jeśli chodzi o ozdoby świąteczne. Urzekły mnie ozdoby w szarej kolorystyce (dostrzegłam wśród nich Twój świecznik kaganek !) i naturalne dekoracje. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz zaczynam czytać! Jestem strasznie ciekawa tej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam i podziwiałam :)buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam widziałam :) totalna magia świąt! Przeglądałam z zachwytem, piękne dekoracje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę obejrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie zabieram się za oglądanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam, widziałm - zakochałam się w ich propozycjach !

    Miłego dnia Madziu Kochana,
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięi za fajną lekturę :) - do kawki w przerwie śniadaniowej jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa - jest na co popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super katalog! I świetne dekoracje świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie skończyłam przeglądać katalog i powiedzieć,że jestem nim zachwycona to naprawdę będzie za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już widziałam u Oli !!! naprawdę fantastyczne przedsięwzięcie, pełne magii i ciepła:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne to wszystko :) Może zgapię pomysł na lampion ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za ten "magiczny" poradnik ;) Już czuję nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, tak... To, co stworzyła Ola, to prawdziwa uczta dla ducha! Nie jeden raz już się zatopiłam w tych inspiracjach :) Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)