poniedziałek, 10 listopada 2014

ILOBAHIE CREATIVE - Magazyn pełen inspiracji.

Tak zwany długi weekend wciąż trwa, chociaż wiem, że nie dla każdego z Was jest równie długi. Jednak ten, kto może się wolnością cieszyć całe cztery dni, ma mnóstwo wolnego czasu. I co taki człowiek, obdarowany dwoma dodatkowymi "wolnościowymi" dniami, może uczynić z tym nadprogramowym czasem? 

Może więcej czasu spędzić z bliskimi, może razem z nimi poszaleć w kuchni, przygotowując pyszności do skonsumowania podczas oglądania ciekawego filmu, który już dawno ten człowiek chciał obejrzeć, ale po ciężkim dniu pracy zasypiał natychmiast, gdy tylko skończyły się napisy początkowe. Może ten człowiek wziąć książkę, która leży na nocnym stoliku już czas dłuższy, bo od dłuższego już właśnie czasu człowiek po przeczytaniu jednej zaledwie strony, zmęczony zasypiał. Może ten człowiek nadrobić też zaległości w prasie lub przejrzeć najnowsze magazyny wnętrzarskie.

A jak magazyny wnętrzarskie, to obowiązkowo najnowszy numer ILOBAHIE CREATIVE. A dlaczego obowiązkowo?  Dlatego, że to magazyn wyjątkowy, w którym znajdziecie cały ocean wnętrzarskich inspiracji, mnóstwo podpowiedzi, jak rozwiązać rozmaite wnętrzarskie dylematy i potężną dawkę dobrej energii.

ILOBAHIE CREATIVE

Jak zagospodarować parapet, który jest bardzo ważnym elementem wystroju każdego domu? Jak zaaranżować strefę przedpokoju? - w numerze listopadowym znajdziecie sporą dawkę inspiracji podpowiadających, jak można oryginalnie wystylizować te miejsca. Jak przygotować się na czas, w którym odliczamy dni do świąt? Każdy z artykułów zilustrowany jest pięknymi zdjęciami, które można oglądać i oglądać. Wszystkiego zdradzać nie mogę, żeby nie odbierać Wam przyjemności z odkrywania tego, co znajduje się na kolejnej kartce, powiem jeszcze tylko, że znajdziecie w nim również dwa świetne wywiady, z których można wziąć dla siebie sporą dawkę energii i optymizmu :) i jeszcze to, że i ja miałam zaszczyt popełnić w tym numerze jeden z artykułów.



A co to za magazyn? Kto go tworzy? Kto jest za niego odpowiedzialny? Jeśli macie ochotę poczytać o całej redakcji, serdecznie zapraszam tutaj: Redakcja ILOBAHIE CREATIVE. Tymczasem ja mam dla Was prezentację fotograficzną :)


Ilobahie Creative Magazine



A o tym co to za magazyn i jak to się stało, że sześć miesięcy temu ujrzał światło dzienne, opowie sama redaktor naczelna czyli Katarzyna Jurczenia, której zadałam kilka pytań :




Co było bodźcem, który doprowadził do powstania magazynu? To była decyzja spontaniczna, czy pewien proces, który w jakiś sposób dojrzewał w Twojej głowie?

Jako, iż jestem osobą, która nieustannie szuka nowych inspiracji niezbędnych mi do życia i tym razem było podobnie.
To było na warsztatach startup'owych na wiosnę tego roku. Warsztaty trwały 4 dni po osiem godzin, a więc wiele mi to dało. Wybrałam się na nie z ciekawości, bo przecież miałam już swój startup, swoje ILOBAHIE.
Od zawsze chciałam mieć swój biznes, swoje „dziecko", którym będę się wspólnie dzielić z innymi ludźmi. Początkowo myślałam o własnej restauracji – ale zdecydowanie od strony aranżacji wnętrza, bo przecież o gotowaniu nie mam zielonego pojęcia. Odkąd pamiętam myślałam o tym, aby mieć własny magazyn wnętrzarski, własne wydawnictwo, jednak zawsze wydawało mi się to takie nierealne. Chciałam połączyć swoją pasję i zainteresowania i to co kocham robić najbardziej i tak powstała marka ILOBAHIE, następnie zaczęłam prowadzić bloga wnętrzarskiego o tej samej nazwie – jednak brakowało mi czegoś, co miało być połączeniem moich zainteresowań, możliwości i marzeń.

W związku z tym, że moja głowa nieustannie pracuje (nawet jak ma wolne) i szuka nowych rozwiązań i możliwości, któregoś dnia siedząc i kombinując na warsztatach, nagle poczułam jak zapaliła się nade mną żółta lampka niczym z Pomysłowego Dobromira. W duchu, aż krzyknęłam: „TAK! No przecież! Że ja na to nie wpadłam wcześniej!". Po chwili zaczęłam się zastanawiać, czy nie krzyknęłam tego na glos – tak bardzo się zatraciłam w swoich myślach, że zapomniałam gdzie aktualnie się znajduję.
Nie mogłam się doczekać powrotu do domu, aby usiąść i zacząć realizować moją wizję. Tak też jeszcze tego samego dnia powstał plan magazynu na najbliższe 3 miesiące, logo, okładka i zaczęłam robić stronę internetową, która wyglądała nieco inaczej, niż ta, która miała premierę w zeszłym miesiącu.

Jaka jest idea magazynu?

Moją misją jest stworzenie magazynu, który będzie nieustannie się zmieniał podążając za trendami i nowościami. Do współpracy, wspólnie z Magdą zapraszamy różnych blogerów wnętrzarskich i architektów wnętrz, którzy piszą przepiękne artykuły. Zależy mi na tym, aby ILOBAHIE CREATIVE było tworzone wspólnie z czytelnikami. Dlatego też cenię sobie wszystkie wskazówki, które nadsyłają czytelnicy. Liczę, że wspólna praca zaowocuje w niedalekiej przyszłości i będę mogła wydać magazyn w wersji papierowej.

Co według Ciebie rynek czasopism wnętrzarskich zyskał w związku z pojawieniem się ILOBAHIE CREATIVE?

Całkiem niezłą konkurencję ;) (śmiech)

Wydałaś już 6 numerów miesięcznika - jak je oceniasz z perspektywy czasu? 

Taaak... magazyn ma już pół roku! Dasz wiarę? ;)
Nie sądziłam, że ilość zapisujących się osób na prenumeratę będzie taka duża. Z miesiąca na miesiąc przybywa coraz więcej czytelników, od których dostaję wiele pozytywnych informacji, że bardzo im się podoba moja inicjatywa i to co tworzę. Takie słowa są dla mnie wyjątkowo cenne i utwierdzają mnie w przekonaniu, że to co robię ma swój cel.
Raczej wolę nie porównywać pierwszego z aktualnym numerem – listopadowym – różnica jest diametralna! Czerwcowy numer tworzyłam całkowicie sama w przekonaniu, że kiedyś się rozwinie i będzie wyjątkowy. Nie sądziłam jednak, że stanie się to tak szybko.

Prowadząc markę ILOBAHIE, tworząc nowe grafiki, pisząc blog ILOBAHIE, prowadząc szkolenia komputerowe, magazyn ILOBAHIE CREATIVE i jeszcze mając czas dla samej siebie nie było łatwo. Jednak jakoś udawało mi się to pogodzić i powstawał magazyn, który początkowo był bardzo skromny. Pewnego dnia dostałam jednego z wielu emaili, dotyczących pomocy przy tworzeniu magazynu, na który postanowiłam odpowiedzieć. Napisała do mnie Magda Jamrozy, z którą się spotkałam i ... się zaczęło! :) Wspólnie z Magdą odbyłyśmy wiele inspirujących spotkań i rozmów telefonicznych, których konsekwencją jest aktualne, bogate w objętość, treść i zdjęcia wydanie, które czytelnicy mogą przeglądać. To tylko początek tego co czeka czytelników od początku roku. Pomysłów mamy dużo, trochę mniej czasu, ale wszystkie staramy się wprowadzać w życie. Magda dziękuję Ci bardzo za ... za to, że wtedy do mnie napisałaś!
:)
Tak więc wspólnie z Magdą Jamrozy zapraszamy do współpracy blogerów, którzy piszą przepiękne artykuły do magazynu. Z miesiąca na miesiąc skład redakcji się zwiększa. Część osób pisze regularnie, część tylko jednorazowo, jednak wszyscy chcą pisać dla ILOBAHIE CREATIVE i to cieszy mnie najbardziej. Aktualnie szukamy do współpracy fotografów, blogerów DIY, blogerów kulinarnych i podróżników, a więc piszcie... :)

Bycie redaktorem naczelnym takiego magazynu to wyzwanie?

Oooo tak! Połączenie moich wszystkich zajęć, które muszę wykonać każdego dnia graniczy z cudem... Oprócz bycia redaktorem naczelnym, blogerem, grafikiem, twórcą sztuki, szkoleniowcem, człowiekiem i kobietą, która uwielbia tworzyć nowe strony internetowe, mam także rodzinę, która też potrzebuje mojej uwagi :) Jednak uwielbiam to, co robię i myślę, że mimo trudności, które napotykam na swojej drodze, udaje mi się je wszystkie pogodzić i to z całkiem niezłym skutkiem!

:)

Kasi dziękuję za rozmowę, a Was zapraszam na przegląd okładek dotychczas wydanych numerów. Każda z nich to majstersztyk - piękna i współgrająca z danym miesiącem kolorystyka, wysmakowany i dopracowany w najmniejszym detalu układ graficzny i wyjątkowo apetyczne zdjęcie. Nie sięgnęlibyście po nie, gdyby leżały na półce z prasą wnętrzarską? :) 


Zobaczcie, jak piękne kuszą okładki każdego wydania :)



Są jeszcze trzy powody, dla których zachęcam Was do zapisania się na darmową prenumeratę - po pierwsze jest ona darmowa :) jak sama nazwa wskazuje. Po drugie: możecie go czytać na komputerach, na laptopach, na smartfonach i na tabletach :) A po trzecie: od dzisiaj staruje konkurs, którego nie możecie przegapić :)



A teraz zapraszam Was do kuchni: wyjmijcie z szafki swój ulubiony kubek, wsypcie do niego ulubioną herbatę i zagotujcie wodę. Gdy herbata będzie się parzyła, wejdźcie tutaj po magazyn:
http://www.ilobahiecreative.com/p/prenumerata.html
Wróćcie do kuchni po gotową już herbatę, na talerzyk połóżcie coś dobrego do chrupania.

Z tą rozpustą skierujcie swoje kroki w stronę ulubionego fotela, ulubionej sofy, uklepcie ulubioną poduszkę, zajmijcie ulubioną pozycję, opatulcie się ulubionym pledem, weźcie na kolana... laptop/smartfon/tablet i.... zatopcie się w lekturze :)

Miłego czytania :)
Magda

zdjęcia: ilobahiecreative

32 komentarze:

  1. się robi !!!!z największą przyjemnością psze pani :)))) buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest prawidłowa reakcja! :))))))))))) Buziaki :******

      Usuń
  2. Z przyjemnością zagłębię się w takiej lekturze, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie bardzo cieszy :))) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ale dzisiaj już w domu, zatem życzę ciekawej lektury :)))) uściski!

      Usuń
  4. Kolejny magazyn w sieci do czytania :) i oglądania :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :)) Kawę i szarlotkę już mam, a taki magazyn to taka kropka nad "i" :). Świetnie, że o nim napisałaś, nie znałam do tej pory, czas nadrobić brak :).
    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Szarlotka to świetny pomysł - pyszności! Mam nadzieję, że magazyn smakował tak samo pysznie, jak ona :)))) Pozdrowienia!!!!!!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo :)))))) Zapraszamy do lektury :)

      Usuń
  7. No nareszcie ktoś wyciągnął wnioski i zaprosił do współpracy świetnych redaktorów ;) chyba się nawrócę bo nie miałam do tej pory najlepszego zdania na temat tego magazynu ;( Na szczęście tylko krowa nie zmienia zdania. Zasiadam do lektury. Czytelniczka Marnotrawna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że nawrócenie było udane i że lektura ciekawa :) Serdeczności Olu :)

      Usuń
  8. O,a ja własnie wysiorbałam kawusię ;p Ale i tak z chęcią zajrzę :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zrobić nową :D buziaki!

      Usuń
  9. O zagospodarowaniu parapetu z chęcią bym przeczytała :) bo zawsze mam z tym problem, albo za dużo rzeczy na nim, albo nic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parapet to takie newralgiczne miejsce - wbrew pozorom ma duży wpływ na odbiór pomieszczenia. W tym numerze jest sporo cennych rad na ten temat i piękne zdjęcia! Można coś podpatrzeć :)

      Usuń
  10. Zapowiada się ciekawie :) Zaraz pędzę po herbatę i ....
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że czas spędzony na lekturze był przyjemny :))) Serdeczności :)

      Usuń
  11. Moja Droga:))) Miesięcznik oczywiście znam, a jakby nie !!! jest super, prenumeruję go od chyba trzech miesięcy. I uwielbiam do niego zaglądać. A nawet mam skryte cichutkie marzenie,że może kiedyś ukaże się w nim mój artykół jako blogera...np. o dekoracji stołów? Co Ty na to?
    Pozdrawiam Cię serdecznie...i jak Ty to wszystko ogarniasz? Mój podziw dla Ciebie ciągle rośnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato cieszę się bardzo, że jesteś wierną czytelniczką :D Napiszę do Ciebie e-maila w w sprawie, o której piszesz. Ogarniam, ogarniam - uwielbiam to! A dzięki temu cieszy mnie każdy nowy dzień :) uściski dla Ciebie :)

      Usuń
  12. Przyznam szczerze nie znam czasopisma, ale obiecuje po tak ciekawej rekomendacji sięgnąć po niego, zwłaszcza, że moje parapety proszą o zmianę:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. trzymam kciuki i oczywiście z chęcią poczytam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :))))) Buziaki Justyś :****

      Usuń
  14. znam znam...z kazdym numerem co raz lepiej sie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu cudownie:) już jestem w gronie prenumeratorów :)))) REWELACJA:)))))))))))))))))))

    całuje i tule mocno :))******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu bardzo się cieszę :))))))))))))))))))) buziaki Kochana :********

      Usuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)