czwartek, 9 października 2014

Nasz Blog ma pierwsze urodziny! Zapraszamy na konkurs :)

Za dwa dni minie rok od publikacji pierwszego postu :) 11 października 2013 roku popełniłam post pod tytułem Magia Białych Sypialni i to był początek naszej przygody z blogowaniem. To już cały rok! Wiele podczas tego czasu się zmieniło. Zarówno na blogu, jak i we mnie, w nas. Przeszłam niejedną wnętrzarską ewolucję, zmieniał się blog, zmieniało się nasze spojrzenie na wnętrza, na design. Oddając się pasji, powoli odkrywałam drogę, którą chciałabym iść.

Poznałam fascynujących ludzi, których bez prowadzenia tego bloga, nigdy bym pewnie nie poznała! Internet jest niesamowity, a wnętrzarska blogosfera wyjątkowa - śmiem tak twierdzić i wiem, że się nie mylę :)

Nasz blog jest blogiem nie tylko o wnętrzach, ale i o spełnianiu marzeń :) jeśli mnie znacie, to wiecie, że jednym z moich przesłań jest to, że marzenia się spełniają i że warto marzyć :) I ten blog to spełnienie mojego marzenia o pisaniu :) To Wasza zasługa, bo to Wy czytacie blog Mile Maison i to dzięki Wam rosną skrzydła - dziękuję! Odwiedzacie nas coraz częściej, coraz częściej do nas piszecie. Dostajemy od Was mnóstwo pozytywnej energii, za którą po stokroć dziękujemy! W lipcu tego roku, blog Mile Maison został wyróżniony przez In Magazyn, o czym pisałam tutaj. Jednym z moich ostatnich sukcesów jest napisanie artykułu do magazynu ILOBAHIE CREATIVE MAGAZINE  co przyniosło mi dużo radości i satysfakcji. W ciągu tego roku powstało 170 postów (ten jest 170) i w zasadzie nie wiem, czy to dużo, czy mało, czy średnio. Najwięcej pisałam w styczniu i w lipcu, a najmniej w maju, gdy ruszaliśmy z naszym sklepem.

Ten blog to Magda i Sebastian - pomimo, że posty wychodzą spod mojego pióra, to większość tematów wybieramy wspólnie, razem rozmawiamy o wnętrzach, które ja później opisuję, przyglądamy się detalom, które je tworzą i na które zwracam Wam później uwagę w cyklu Inspirujące Wnętrza. Ten blog to również kilka innych cykli, które prowadzimy:


Magda rozmawia to wywiady i rozmowy z ciekawymi, wyjątkowymi ludźmi, które mam nadzieję kontynuować - na kolejny wywiad zapraszam Was już w przyszłym tygodniu.
Nasze Mieszkanie to migawki pokazujące co się dzieje, na naszej białej podłodze i w naszych białych ścianach. Marzę o tym, by za jakiś czas były to migawki z naszego domu.
Projekt Krzesło to cykl, w którym opowiadamy o krzesłach, klasykach designu.
Po prostu Em. - to historia, którą piszę ja i którą również bardzo chciałabym kontynuować.
Wkrótce dołączy do nich kolejny cykl, a w głowie kiełkuje pomysł na kolejny.

Blog Mile Maison to również moje filozoficzne rozważania i rozterki nie tylko wnętrzarskie. Ostatnio często zastanawiam się, w którą iść dalej stronę, jak rozwijać blog, na czym się skupić. Wiem już, co sprawia mi największą radość, mam masę pomysłów i zamierzam je powoli wcielać w życie. Fascynuje mnie polski design - uświadomiły mi to rozmowy z Renamentem i z Barbórką Dizajn - dzięki nim zauważyłam, ilu jest wspaniałych młodych projektantów i wyjątkowych projektów, o których warto pisać. A i same te rozmowy okazały się dla mnie niesamowitą bombą energetyczną. Zatem przede wszystkim chcę pisać, pisać i pisać oraz rozmawiać i jeszcze raz rozmawiać :) Dlatego będę kontynuować cykl Magda Rozmawia. Krzesła są moją miłością, więc Projekt Krzesło również musi być kontynuowany. Ale co z pozostałymi? Czy prowadzić je dalej, czy skupić się na nowych pomysłach?

Jednym z moich marzeń, które przekuwam na cel do osiągnięcia do 11 października 2015 roku jest kupno lustrzanki z prawdziwego zdarzenia i zapisanie się na kurs fotograficzny.

Zastanawiam się również nad zmianą logotypu bloga, nad zmianą nazwy - co o tym sądzicie? Ponieważ ten blog jest tworzony z pasji i z marzeń naszych, ale z myślą o Was, o naszych czytelnikach, jesteśmy bardzo ciekawi Waszej opinii. I to też postanowiliśmy uczynić tematem przewodnim naszego rocznicowego konkursu - co u nas lubicie czytać? Co w naszym blogu podoba Wam się najbardziej?

Zatem zapraszamy Was serdecznie na konkurs, w którym do wygrania będą trzy nagrody duńkiej marki Ib Laursen, ufundowane przez sklep MileMaison :) - Trójka to nasza szczęśliwa cyfra, która w życiu towarzyszy nam bardzo często, nie mogło jej więc zabraknąć i w tym konkursie.





ZASADY KONKURSU

1. Konkurs trwa od 09.10.2014 do 03.11.2014., wyniki zostaną ogłoszone 05.11.2014
2. Organizatorem konkursu jest Magdalena Dudzic i Sebastian Dudzic.
3. Sponsorem nagród jest sklep MileMaison.pl

Aby wziąć udział w konkursie:
1. Jeśli macie konto na facebooku, polubcie nasz fanpage http://www.facebook.com/MileMaisonpl
2. Na swoim fanpagu udostępnijcie informację o konkursie, publikując baner konkursowy (pierwsze zdjęcie w tym poście) z linkiem do postu.
3. Jeśli prowadzicie blog, udostępnijcie baner konkursowy u siebie na blogu.
4. Bedzie nam miło, jeśli dołączycie do naszych obserwatorów.
5. I przede wszystkim zgłoście pod tym postem swój udział, pisząc w komentarzu: co lubicie w naszym blogu, czego nie lubicie, co lubicie czytać, czy strona, w którą chcemy iść Was ciekawi i co sądzicie o naszym logo i nazwie - zmieniać czy nie? - liczy się dla nas szczerość opinii, wszelka krytyka również jest zatem mile widziana. Spośród najciekawszych wypowiedzi nagrodzimy trzy następującymi nagrodami:


 Nagroda pierwsza






 Nagroda druga








 Nagroda trzecia






Serdecznie Wam Kochani dziękujemy za Waszą energię i za to, że jesteście z nami - zapraszamy do zabawy :)))))

I pięknego dnia niezmiennie Wam życzymy,
Magda i Sebastian



112 komentarzy:

  1. Madziu!!! i Sebastianie :-) wszystkiego naj naj naj z okazji urodzinek!!! 170 postów to bardzo dużo, pewnie dlatego wydawało mi się, że Wasz blog istnieje już o wiele dłużej:-) Logo - nie zmieniamy:-) Mi tam pasuje wszystko, dlatego tu wracam za każdym razem gdy pojawi się nowy post:-) A jeśli mam być szczera, to bardzo, ale to bardzo cenię sobie to, że pomimo tego, że powstał Wasz sklep, Wasz blog pozostał blogiem a nie narzędziem marketingowym, co niestety często się dzieje w ostatnim czasie. Trzymam kciuki za wszystkie Wasze plany, przedsięwzięcia i marzenia - trzymajcie obrany kierunek!!! Banerek wklejam u siebie, nie mam FB niestety:-( pzdr!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękujemy Ci ślicznie. To, że chcesz do nas wracać, gdy pojawia się nowy post jest wspaniałą nagrodą dla nas na ten pierwszy rok :) Bo dzisiaj właśnie on mija :) Cieszę się, że jest widoczne to, że blog blogiem, a sklep sklepem, bo na tym mi bardzo zależy, dlatego zresztą zastanawiałam się nad zmianą nazwy, by ten rozdział był jeszcze bardziej widoczny. Czytając wszystkie komentarze dochodzę do wniosku, że nie ma sensu zmieniać nazwy, a do tego Twój komentarz, który dla mnie jest dowodem, że nie trzeba tego robić. Bardzo Ci Madziu dziękuję!!!! ♥♥♥

      Usuń
  2. super konkrus - czy jestem piersza :) ulala!
    Ja was lubię takimi jakimi jesteście nie żadne deco, scandi czy inne interior - nazwa trudna do zapamiętania ale inna
    Zgłaszam sie oczywiście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))))) hihihi - gdy zastanawialiśmy się nad nazwą, to braliśmy pod uwagę też i deco i interior, ale jakoś tego nie czuliśmy, chcieliśmy coś innego, coś naszego no i mamy :) wiem, że ciężko zapamiętać, czasem ciężko też wymówić. No trudno, inna, ale nasza :) i chyba już tak zostanie :) buziaki Karolka :*******

      Usuń
  3. Witajcie kochani i na wstępie ogromne gratulację za wytrwałość i zaangażowanie. bloga uwielbiam i też miałam wrażenie że istnieje już znacznie dłużej. Ostatnio na moim blogu też obchodziłam urodziny i z tej okazji robiłam ankietę a z niej dużo dowiedziałam się o czytelnikach oraz o tym co powinna zmienić w swoim blogu. Dlatego ze sama nad tym pracowałam również Tobie to przekażę. Boczny pasek po prawej stronie ciągnie się w nieskończoność, to jest to nad czym popracowałabym. Uwielbiam artykuły z wywiadami. uważam że jest to jak najbardziej słuszna droga, za to nie czytałam artykułów "po prostu Em" to jest temat na innego bloga. Ja lubię tematykę wnętrzarską, designerską. Mam nadzieję że nie przestaniesz mnie odwiedzać za szczerość ;) Pozdrawiam i miłego dnia Wam życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)))) Twoje uwagi są bardzo cennymi - boczny pasek na pewno poprawię, tylko muszę pomyśleć, gdzie dać te wszystkie informacje, jak to rozmieścić.... może inny układ? Ja również byłam na Twoich urodzinach blogowych, wypełniałam ankietę - bardzo fajny pomysł :) Cieszę się, że lubisz artykuły z wywiadami, bo to prócz artykułów o krzesłach sprawia mi najwięcej przyjemności :) Szczerość to to, o co nam chodzi, a odwiedzać Cię będę zawsze, bo ja również Twój blog uwielbiam :) Dziękuję za cenną wskazówkę! Buziaki :*****

      Usuń
  4. Witajcie, moim skromnym zdaniem ani nazwy ani loga nie powinniście zmieniać, i nazwa i logo są rozpoznawalne, poza tym są idealnie dobrane, nie wyobrażam sobie że mogłyby wyglądać inaczej , lubię tu zaglądać zawsze można znaleźć ciekawe inspiracje, przedmioty lub po prostu piękne wnętrza,
    zgłaszam chęć udziału w zabawie, banerek tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za opinię :))) już wiem, że nazwy i logotypu nie zmienimy, niechaj będzie tak, jak jest :))))) Zaglądaj do nas jak najczęściej :)))) moc serdeczności posyłamy :)))))

      Usuń
  5. Moje gratulacje z okazji pierwszych urodzin :)) Wasz blog prezentuje się bardzo profesjonalnie i ja bym w nim nic nie poprawiała. Wszystko jest zrobione z pomysłem i ze smakiem. Po treści i zdjęciach widać, że bardzo dobrze znasz się na aranżacji wnętrz i designie. Bardzo fajnie połączyliście blog ze sklepem. Sklep nie gryzie się z blogiem tylko bardzo dobrze z nim współgra. Atutem blogu są cykle, zwłaszcza nowy- Magda rozmawia. Życzę wam kolejnych owocnych lat w blogosferze z samymi sukcesami :) Baranek z konkursem wstawiam na mojego bloga i fanpage. Miłego dnia wam życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Aniu dziękujemy za życzenia :)))) To dzisiaj mija rok i dzień ten jest naprawdę szczególny, niemal jak własne urodziny :)))) Dziękujemy Ci za cenną opinię i za moc komplementów! :))))) uściski!!!!!!!

      Usuń
  6. Z całego serca życzymy wszystkiego o czym zamarzycie..tyle radości i pozytywnej energii jest w Waszym poście, że zaczynam szukać materiałów do mojego kolejnego posta...piszcie piszcie, bo z utęsknieniem czekamy na Wasze posty ..Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Wam Kochana Świerkowa Dolino :)))) my również zawsze wypatrujemy nowych postów i nowych inspiracji do naszych kuchennych zmagań :) och, gdyby móc tak kiedyś do Was pojechać na warsztaty! Mam nadzieję, że to marzenie też się kiedyś spełni, bo w końcu się spełniają, prawda? :D buziaki dla Was! ♥♥♥

      Usuń
  7. Na wstępie GRATULACJE bloga śledzę regularnie.
    Jak to kobieta jestem zmienna i drzemią we mnie jak to mawiam dwie Karolinki jedna to ta co jest za zmianami a ta druga to ta co zmian nie lubi
    Walkę toczą nieustannie nawet gdy mam coś wybrać wieczne dylematy
    Lekko nie jest
    B.podoba mi się nazwa Twojego bloga i przywykłam do niej ale jeśli zdecydujesz się na zmianę pozostanie mi pogratulować zaakceptować i przyswoić sobie nową;-) do zmiany logo dwie Karolinki przywykną szybciej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i za gratulacje i za regularne śledzenie :) to wielka radość dla nas! Ja też chyba te zmiany, jako kobieta lubię, stąd te różne pomysły, ale w końcu zmiana świadczy o jakimś procesie, a o to też nam chodzi, aby nie stać w miejscu :) serdecznie pozdrawiamy!

      Usuń
  8. Zgłaszam się do zabawy, a jeśli los się do mnie uśmiechnie poproszę o dzbanek, bo mój się właśnie ukruszył. To co bardzo mi się podoba w Twoim blogu to estetyka i przejrzystość w Twoich postach. Sama mam skłonności do przesady i zazdroszczę Ci tej umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie - Twoja opinia jest pięknym komplementem dla mnie :)))))) moc uścisków!

      Usuń
  9. Bardzo piękny, wyważony i estetyczny blog. Jestem tu pierwszy raz, ale mam zamiar przeczytać wszystko.
    Na teraz - bardzo mi się podoba zakładka "Zwiedzamy inspirujące wnętrza", ciekawa lektura :)
    Biorę się za "Po prostu Em".
    Zgłaszam się do zabawy choć to chyba ... nie dla mnie.
    Pozdrawia, mj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to sporo chyba czytania, ale tym bardziej nas to cieszy :) od jakiegoś czasu nie ma nowego odcinka Em, czas tak pędzi, że trudno na wszystko go znaleźć. Nowy jest napisany, ale już długo czeka na sprawdzenia. Chyba się muszę za to w końcu zabrać. Serdecznie Cię pozdrawiamy i zapraszamy jak najczęściej! :))))))

      Usuń
  10. Wg mnie logo jest idealne blog super zaglądam w wolnym czasie, sklep rewelacja , marzenia spełnione :) a do zabawy przyłączam się:)/ agatarn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana - Twoja opinia w prostych słowach sprawiają, że skrzydła rosną - ♥♥♥! Buziaki :****

      Usuń
  11. mi osobiście logo bardzo się podoba - jako forma pieczątki - super! Lubię tu wpadać, bo czuć pełno pozytywnej energii...
    Gratuluję rocznicy!

    oczywiście nie może mnie zabraknąć w kolejce po te cudowności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, bardzo dziękujemy :))))) Tę energię otrzymujemy od Was, tym chętniej ją Wam oddajemy :))))) buziaki Kochana :****** ♥♥♥

      Usuń
  12. Yhm...od czego tu zacząć, przede wszystkim gratulacje z okazji rocznicy i tego jak w tym czasie Wasz blog fantastycznie się rozwijał:))) Dla mnie jest idealny, uwielbiam tu zaglądać praktycznie z każdego wymienionego przez Ciebie powodu..., a logo jest dla mnie świetne, nic bym nie zmieniała:))) Co do zmian...to one chyba same w naturalny sposób przychodzą, widać to u Was przez ten rok, więc jeśli mają przyjść nowe, to przyjdą...nic na siłę:))) Generalnie tak trzymać !!! Ja jestem wierną czytelniczką i obserwatorką i z pewnością szybko Was nie opuszczę:)))
    A do zabawy z chęcią staję w kolejce, Wasze cudeńka w sklepie są rewelacyjne...już wiem coś o tym:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko! Zapiszę sobie w moim notesie ważnych myśli Twoje słowa: "Co do zmian...to one chyba same w naturalny sposób przychodzą, (...), więc jeśli mają przyjść nowe, to przyjdą...nic na siłę" - niech to będzie jeden z naszych drogowskazów. Dziękujemy Ci za nie po stokroć! Wiemy, że zawsze do nas zaglądasz, bardzo nas to cieszy, że tak nam towarzyszysz i na blogu i w sklepie :)))))) Dziękujemy Ci Kochana za życzenia piękne i za wiarę w nas - bezcenna ona dla nas jest! Dla Ciebie ♥♥♥♥♥♥!

      Usuń
  13. Mi również nazwa i logo bardzo odpowiada :) Nic bym nie zmieniała na siłę... jestem z Wami praktycznie od początku, czytam, oglądam zachwycam się i nie zapowiada się, by to uległo zmianie :)
    Gratuluje rocznicy i życzę kolejnych :)
    Byłabym zachwycona wygrywając 1 z nagród :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl
    (udostępniłam link na fb )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Ci Agnieszko i za życzenia i za to, że od samego początku z nami jesteś :) wiemy o tym i zawsze pamiętamy :) Zaglądaj do nas, jak najczęściej :))))) serdeczne uściski!!!!!!!!!!!

      Usuń
  14. Hej hej Kochani !!!
    Najpierw z całego serducha gratuluję ROCZKU! Kochani jesteście cudowni......i nie to żeby Wam tu słodzić ......bo to nie w tym rzecz , ale naprawdę niewiele jest takich blogów, gdzie zaglądam z taką ciekawością i z taka niecierpliwością czekam na nowy wpis. Bardzo lubię każdy cykl , który proponujecie.....no i ubóstwiam "po prostu m" i mam nadzieję ,że powstanie z tego książka taka papierowa z pachnącymi świeżością kartkami, bym mogła ustawić ją w swojej biblioteczce. Ponad to do łez wzruszyła mnie pierwsza rozmowa z marzeń utkana.......W pewnym sensie zawyłam z zazdrości......ale z drugiej strony pokazałaś jak pięknie ktoś może żyć i stało się to moją inspiracją......Madziu i Ty jako kobieta jesteś dla mnie wielką inspiracją......Dajesz wiarę.....dajesz mnóstwo energii i pozytywnego kopa......Do tego bije od Mile Maison coś tak niewytłumaczalnego .....że słowami tego nie ujmę......Dobrze, że jesteście ....i że ten blog powstał :) Po kolejne super , że powstał sklep.....i że po raz kolejny dałaś przykład spełniających się marzeń . Wasze logo bardzo lubię i jest jak dla mnie bardzo trafione, ale oczywiście jeśli zdecydujecie się je zmienić to pewnie będzie to kolejny udany wybór . Nazwa bloga też jest bez zarzutów, więc zmiana jest niepotrzebna......dobrze Wam z Mile Maison, no chyba , że macie w rękawie jakieś cudowne "nazwanie" to może trzeba spróbować......Wam wyzwania wychodzą ....więc kto wie ?!
    Bardzo lubię boczny pasek , który dostarcza całej masy informacji .....dzięki niemu trafiłam np na "pusta miskę" .....zabrałam ją do siebie .....i klikam sumiennie, by nakarmić bezpańskie stworki ......Fajnie, że ten blog nie mówi tylko o Was i o Waszym życiu....sklepie......a promuje inne osóbki i projekty ......to wielka wartość i nie częsty przypadek wśród blogów.....Podsumowując chciałam ogromnie podziękować za to miejsce i życzyć Wam samych sukcesów i tego byście trwali w swej inności i nie zmieniali się pod wpływem kogoś lub czegoś.....i aby Wasz rozwój, który jest nieunikniony przy takich osobowościach, szedł w słusznym kierunku......ale właściwie tego życzyć Wam nie trzeba, bo Wy ten kierunek już znacie.....macie to coś!!!!.....czego większość ludzi całe życie szuka......
    Pozostaje mi tylko Was uściskać wirtualnie i trzymać kciuki za każdy Wasz krok :******
    Ps. Oczywiście ustawiam się do kolejeczki po cudne nagrody, choć nie liczę na wygraną, bo mi los ot tak nic nie daje ;) i w losowaniach farta nie mam.....taki ten mój los , ale co tam próbować trzeba ;)
    Kochani banerek oczywiście w Świecie Oli , bo FB nie posiadam ;)
    I tak już zupełnie na koniec życzę Wam po prostu DUŻO ZDROWIA !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Oluś!!!! Dałaś mi i nam tyle emocji, że gdy to w czwartek wieczorem czytałam, to się po prostu popłakałam.... a Sebastian tak wzruszył, że chwilę mówić nie mógł :) za każde słowo Ci dziękujemy! Za każdą literkę! I nie wiem po prostu co Ci odpisać, bo wszystko byłoby zbyt małym..... serducho mi rośnie, skrzydła unoszą.... Ja sobie to po prostu gdzieś wkleję w widocznym miejscu i będę czytać, gdy jakiś gorszy dzień przyjdzie, bo tu tyle wiary w nas, tyle pięknej energii, że wszystko staje się od razu jasne i wiem, że droga, którą idę, słuszna jest... pięknie Ci dziękuję ja i dziękujemy oboje!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
  15. Wszystkiego najlepszego! Przyznam szczerze, że nie mogę się w pełni podać mojej opinii, ponieważ trafiłam do Was niedawno. Ogólny zarys bloga bardzo mi się podoba, sklepik również. : ) Swoją lekturę rozpoczęłam cyklem "Magda rozmawia" i jestem zachwycona! Na pewno będę zaglądać dalej w wolnych chwilach. Logo i nazwa mi się podoba, nie zmieniałabym jej. Jako, że zajmuję się projektowaniem blogów, zgadzam się z opinią CONCHITA, pasek boczny jest strasznie długi - za długi ;) Do zabawy zgłaszam się z przyjemnością. Mam nadzieje, że uda Ci się zrealizować pisarskie marzenia. Pozdrawiam serdecznie,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Anno, że do nas trafiłaś i za cenną uwagę. Muszę coś zrobić z tym bocznym paskiem, gdzie tylko te informacje umieścić.... muszę nad tym pomyśleć, może menu dać w formie zakładek po lewej stronie, by ich więcej było i w zakładkach poszczególne informacje poumieszczać, czasopisma, candy.... pomyśleć muszę nad tym. I dziękuję za opinię na temat logotypu i nazwy - skoro projektujesz blogi, cenna jest ona dla nas bardzo! I dziękuję ja Ci za pisarskie życzenia..... :))))))) serdecznie pozdrawiam i pozdrawiamy!!!!!

      Usuń
  16. Naj naj naj najlepszego z okazji roczku. To piękna i ważna rocznica w blogowej zabawie :) Nie chcę wyjść na nudziarę, ale mi się u Was, Magdo i Sebastianie :) podoba wszystko i nazwa i tematyka, jakiej się trzymacie, więc nic bym nie zmieniała, a po protu kontynuowała zabawę.
    Na Laursenka jestem łasa :), więc oczywiście dołączam i promuję zabawę na moim blogu.
    Spełnienia marzeń kochana!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziękujemy wspólnie i ja dziękuję też osobno :))))))) takie słowa to dla nas miód na serce :)))))) serdeczności posyłamy wprost pod nasze ukochane Karkonosze!!!! :)))))

      Usuń
  17. How nice guys !! How quickly time passes, congratulations on this first anniversary, it is clear that many, many more will !!
    A greeting from Spain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Monica for congratulations and for your time spent with us:) greeting from Wrocław :))))))))

      Usuń
  18. I zgłaszam chęć:)
    Co do bloga to podoba mi sie to co jest: jego forma, pisownia i zdjecia. Przyznam szczerze że nazwa jest nie wpadająca w "ucho", ale logo wynagradza wszystko i naprowadza na właściwą drogę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ta nasza nazwa trudna :)))) wiem właśnie, że ciężko ją zapamiętać, no ale już chyba zostanie, skoro jest nasza :) Cieszę się, że logo ok :) i że tyle rzeczy Ci się podoba :)))) Buziaki Ewuś :*******

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Martuś bardzo dziękujemy :))))) ♥♥♥

      Usuń
  20. Witam, jedyne nad czym osobiście bym się zastanowiła to zmiana menu - ładniejsze ułożenie treści w tych kategoriach z menu. Coś nie do końca mi też leżą te ramki, w których umieszczone są "reklamy" - ale z innej strony patrząc - pasują do logo - które bez wątpienia kojarzy się z Wami :) A uwielbiam zdjęcia z podróży...jest ich dużo i są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - bardzo cenna uwaga! Ja chyba te zakładki na bok przeniosę, może ładniej to będzie, bo coś mi nie wychodzi tutaj z nimi ułożenie, może by trzeba było jakoś w kodzie poszperać, a tego za bardzo jeszcze nie umiem. Te ramki to dlatego, aby nie było chaosu, bo różne wielkości mi wychodziły, gdy rozmaite elementy dodawałam: okładki magazynów, reklamę candy itp. Dlatego pojawiły się ramki, by jakoś to wyrównać. Ale pomyślę nad nimi również - może trochę je zmienię, albo jakąś inną formę im nadam, albo zlikwiduję. W każdym razie serdecznie Ci dziękuję! Fajnie, że lubisz zdjęcia z naszych podróży :))))) to również cenna wskazówka. Pozdrawiamy serdecznie :***** :)))))))

      Usuń
  21. Co mnie urzekło? Ta wiara w marzenia:) W ich moc, w możliwości człowieka o których piszesz tak, że trafia wprost do mojej wyobraźni:) Nie raz pisałam, że lepiej mi się robiło na serduchu, gdy poczytała o spełnianiu marzeń, o cieszeniu się drobną chwilą. Dlaczego? Bo sama tak jeszcze nie potrafię, bo uczę się na nowo jak dziecko czerpać jak najwięcej z chwili.
    Gratuluję tak owocnego roku i życzę wielu jeszcze bardziej obfitych.
    Z przyjemnością i ja wezmę udział w konkursie. Ściskam mocno. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu pięknie Ci dziękuję za Twój wpis! To bezcenne jest po prostu, ta świadomość, że to, co się pisze, ta energia, którą człowiek chce się podzielić, trafia i działa :)))) ja też kiedyś nie bardzo umiałam się cieszyć drobną chwilą, ale tak to jest, że jak drobne nie ucieszą, to i wielkich nie zauważysz, bo one właśnie z tych drobnych się składają. Dziękujemy Aniu :****** ♥♥♥

      Usuń
  22. Gratulacje!!! :) Świetnie się czyta Waszego bloga, z przyjemnością oglądam zdjęcia, bardzo mi się u Was podoba :)
    Nazwa moim zdaniem - charakterystyczna :) A logo cudne :)
    Wydaje mi się, że jeśli chcecie coś zmieniać to zmieniajcie, kombinujcie, bawcie się :)
    Pozdrawiam! :)
    A banerek zabieram ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Aniu :)))) i za gratulacje, i za to, że Ci się u nas podoba i że lubisz oglądać zdjęcia, za opinię o nazwie i logotypie - za wszystko :))))) posyłamy moc serdeczności :********

      Usuń
  23. Gratulacje z okazji urodzin ;) Na bloga zaglądam od dawna i widzę jak cudownie idzie do przodu, jak Madziu się realizujesz, jak zmieniasz swój świat w taki, o którym marzysz. Lubię go za szczerość, za pokazywanie Waszego życia, za energię, która tutaj panuje :)
    Życzę Tobie i Twojej drugiej połowie szczęścia i miłości a w blogowej sferze samych pomyślnych wiatrów :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że jesteś :)) nie mogło Ciebie zabraknąć! Dziękujemy Ci Aniu za Twoje słowa - są dla nas bardzo cenne ♥♥♥ i za życzenia również bardzo dziękujemy!!!! Buziaki :*****

      Usuń
  24. Gratulacje z okazji urodzin :) Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Jeżeli chodzi o moje uwagi to... Po pierwsze: nie zmieniałabym nazwy, jest dźwięczna, szybko zapada w pamięć, a poza tym już się utarła :) Logo też bym zostawiła, ale zmieniłabym jego kolor na bardziej spójny z kolorystyką strony.... Bardzo podoba mi się dominujący kolor - latte (?), jednak efekt psuje czarny kolor tekstu. Pomyślałabym o zmianie na czekoladę / ciemny brąz. Więcej się nie czepiam, bo... nie mam do czego :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie :))) i cieszymy się, że dołączyłaś :) dzięki również za cenną opinię i wskazówkę dotyczącą kolorystyki tekstu - masz 100% racji i sądzę, że zmiana kolorystyki czcionki będzie korzystna. Zastanawiam się nad ciemnym szarym, ale sprawdzę jak będzie wyglądać również czekolada, bo faktycznie ona byłaby spójniejsza z naszym latte czy toffi :) pozdrawiamy bardzo serdecznie! :))))

      Usuń
  25. Na początku życzę Wam Magdo i Sebastianie kolejnych pięknych lat, sukcesów i jeszcze więcej wspaniałych pomysłów. Zaglądam do Was od dawna i widzę jak "ubieracie" niejeden dom w piękne rzeczy:)

    Od samego początku czuję się u Was dobrze, także nic bym nie zmieniała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękujemy :) cieszymy się, że zaglądasz :) wpadaj do nas jak najczęściej :) widziałam u Ciebie piękne zdjęcia z jesiennej wycieczki - Moszna to piękny zamek. Moc serdeczności :))))))

      Usuń
  26. gratuluję urodzinek i życzę kolejnych tak owocnych lat blogowania:) z wielką chęcią biorę udział w konkursie i kradnę banerek do siebie, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy Gosiu :)) Fajnie, że jesteś :)))) serdecznie pozdrawiamy :)))

      Usuń
  27. Magda...dobrze, że mi przypomniałaś ;-)...na fejsie już dawno udostępniłam info o konkursie i miałam przemyśleć odpowiedź ;-) i zapomniałam ;-) ( pamięć złotej rybki:dobra ale krótka). Ja bym logo nie zmieniała...jest z Wami od zawsze i tylko z Wami mi się kojarzy...bardzo lubię Wasze rozmowy i Twoją powieść w odcinkach...a jeszcze bardziej Twoje opowieści z życia wzięte( ostatnio relację z urlopu). Proszę Kochani...nie zmieniajcie się. I na koniec zupełnie wszystkiego najlepszego ;_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu Kochana dziękujemy :))))) opinia o logo cenna i to jak! Ja jakoś w ogóle wcześniej o tym nie myślałam w ten sposób, że już tak się kojarzy z nami. Nie zmienimy - już to wiem :) a nasze opowieści... uwielbiamy opowiadać :)))) więc to, że je lubisz dodaje skrzydeł i jest zielonym światłem :)))) Buziaki Olu! ♥♥♥ :**********

      Usuń
  28. Gratuję roczkiu życząc nasteonych z nami i owconych :)
    nie zmienialbym nic , piszcie i róbcie tak jak robiliście dobrze Wam to wychodzi
    oczywiscie przłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za życzenia i za miłe słowa :))) serdeczności :))))

      Usuń
  29. Madzia dziękuję za przypomnienie jeszcze trochę, a przegapiłabym takie "cukierasy". Jeżeli chodzi o Twój blog to uważam, że jest bardzo interesujący pełen ciekawych inspiracji, porad i przemyśleń. Nazwa bardzo mi się podoba i nie zmieniałabym jej. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, fajnie, że dołączyłaś :) i miło czytać takie słowa od Ciebie - Twój blog jest pełen inspiracji , zatem to dla nas wielki komplement, taka opinia :) Buziak! :****

      Usuń
  30. Skomentowane na facebooku, polubione, udostępnione :) Pozdrawiam! www.facebook.com/cherrilady

    OdpowiedzUsuń
  31. gratulacje z okazji tak ważnej rocznicy .
    Chętnie dołącze do zabawy.
    Nie napisze tu elaboratu na temat waszej strony bo chyba nie o to chodzi . Powiem krótko
    " inspiruje i pomaga wracać do życia"
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! To tak piękne słowa, że aż nie wiem co napisać. Powiem krótko: DZIĘKUJĘ! :****

      Usuń
  32. Roczek to jedne z najważniejszych urodzin,ważne wydarzenie,które się pamięta. Wszystkiego co najlepsze,kolejnych lat:)
    Za co lubię bloga za Was oczywiście,a najbardziej lubię jak zapraszacie we własne progi:)Nazwy ja bym nie zmieniała,bo kojarzy się w Wami to już marka:)
    nagroda nr.1 jest boska:)w końcu miałabym pierwszy wazon do naszego mieszkania,którego urządzanie trwa.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio :) okazuje się, że dawno już nie zapraszaliśmy do naszych czterech ścian, ale jest tyyyle ciekawych tematów, że jakoś ostatnio nie ma okazji pokazać co tam u nas :) Więcej się na blogu zmienia i w sklepie, niż w mieszkaniu :) Buziaki :*****

      Usuń
  33. (Tak się rozpisałam, że nie chcą mi opublikować komentarza w całości! Dzielę więc na pół, trudno :P)

    Pierwsze urodziny z przytupem! :) Gratulacje! Wiele udało Ci się osiągnąć w tym krótkim i długim zarazem czasie - oby jeszcze więcej emocji i przygód czekało Cię w przyszłości! :)

    Co do bloga - nie zmieniaj nazwy ani logo - zdążyliśmy się już do nich przyzwyczaić, są rozpoznawalne i charakterystyczne, więc nie wiem, czy zmiana pod względem rozpoznawalności właśnie byłaby dobrym pomysłem. (Choć wiem, jak nas kobiety ciągnie czasem do zmian... Chociażby fryzury ;) Następuje jakiś moment w życiu, jakiś przełom [albo i nie - różnie to z nimi bywa ;)] i czujemy, że musimy coś zmienić, pożegnać stare i wprowadzić jakieś życie, coś nowego...) Zawsze możesz - i może to będzie jakiś kompromis - zmieniać zdjęcia w nagłówku :) Albo z nich zrezygnować (choć one przybliżają klimat bloga, wrażliwość autora) - proste grafiki w nagłówku wydają się być takie... profesjonalne ;)
    (Momentami zapewne powtórzę opinie, które padły już wcześniej, ale... trudno :P)
    I mnie się wydaje, że boczny pasek jest nieco przydługi. Tzn. nie ma tam zapewne niczego zbędnego, ale ciągnie się i jest trochę chaotyczny, bo zawiera wiele różnych treści wzbogaconych grafikami - po przejechaniu części, już nie pamiętam, co było wcześniej, a kolejne ramki krzyczą o uwagę... Jak to rozwiązać? Nie wiem, może kolejna podstrona w menu bloga? Np. z ulubionymi blogami (choć nie wiem, czy to będzie działało tak wygodnie, jak działa na pasku bocznym) albo miejscami i grupami, do których należysz... Oczywiście fajnie, jeśli te informacje są na stronie głównej i widać je od razu, ale gdy jest ich więcej... jest za dużo :P W tym przypadku hołduję minimalizmowi - ale to moje zdanie ;).
    Podobają mi się notki z wywiadami :) To świetny pomysł na zaprezentowanie twórcy i jego dzieła - słowa i zdjęcia zgrywają się w całość, a ja mam wrażenie, że świat zza wirtualnej witryny sklepu jest mi bliższy, że uśmiech tych ludzi jest cieplejszy - niemal go czuję na twarzy! Trochę jednak ta kategoria jakby zdominowała treści na blogu ostatnio, ale może to tylko moje wrażenie... No nic, może się tak zgrało ostatnio po prostu... Ale to nie zarzut, raczej taka uwaga, która mi się nasunęła ;)
    Podobało mi się także, jak w jednej z notek nadałaś poszczególnym fragmentom tytuły. (To pewnie ten pociąg do pisania, co? ;)) Takie trochę reporterskie to, trochę literackie... Świadomość własnego tekstu, pokazanie, że potrafisz się nim bawić, że słowa są Ci podległe :) Taki aspekt metaliteracki - a ja lubię takie bardzo ;) (c.d.n.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do historii, którą tworzysz i publikujesz na łamach bloga i zarzutów, że być może to nie miejsce dla niej... Mnie jej obecność nie przeszkadza, bo jest jej stosunkowo mało, ale rozumiem i jedną (Twoją) i drugą (czytelników, którzy wyrazili się na "nie bardzo") stronę. Blog na początku był internetowym pamiętnikiem, a więc miejscem uzewnętrznienia intymności ;), wszystkiego, co nam w duszy gra. I choć jego rozumienie zmieniło się od tego czasu znacząco, wciąż coś z tego uzewnętrzniania nas samych zostało... Skoro to takie nasze miejsce w Internecie - bardzo prywatne i osobiste, choć dzielimy się z innymi tą prywatnością - dlaczego nie mamy publikować tego, co chcemy? Jasne, powstały różne kategorie (blogi kulinarne, parentingowe, lifestylowe, kulturalne i tak dalej i tym podobne), ale stale powracający problem z kategoriami Bloga Roku wskazuje dobitnie, jak niełatwo jest przyporządkować się do JEDNEJ szufladki. I ja mam taki problem: piszę o sobie, o dziecku, o macierzyństwie, o moim rękodziele, o nowościach, które mnie zachwyciły, o zmianach w mieszkaniu, publikuję przepisy, czasem moje teoretyczne wynurzenia dotyczące kultury i sztuki... Do tego moja tfu!-rczość literacka, recenzje książek i nie tylko... Uff! Przypominam czasem (i nie tylko ja, Ty pewnie także i wiele z nas :)) boginię Kali, która - w zależności od potrzeb - dysponuje czterema, osiemnastoma, stu a czasem nawet tysiącem par rąk! (Bo jak policzyć: jeszcze do niedawna w jednej butelka z mlekiem, w drugiej smoczek, w innej tetra, w innej telefon, w innej łyżka do gotowania, jeszcze w innej kubek ze stygnącą kawą... ;D) Po porodzie marudziłam, że ewolucja jest nie w porządku, bo już dawno powinna była wziąć pod uwagę poporodową mutację kobiet: by w przypadku zajścia takiej potrzeby rosły dodatkowe pary rąk :P Tak więc nasze blogi takie są, odzwierciedlają to nasze zawieszenie w rzeczywistości utkanej z różnych zajęć, zainteresowań, aktywności...* Dla przykładu... Mój blog stał się z czasem wnętrzarskim (a miał być pierwotnie tylko zakotwiczonym w kulturze), ostatnio parentingowym (choć nie przepadam za tym określeniem, wolę jakiś polski odpowiednik), najpełniej pewnie lifestylowym - bo przecież o sobie i tym, co mnie otacza (o życiu właśnie! ;)) piszę... Odgrodziłam natomiast notki poświęcone literaturze, której poświęcam na tyle dużo miejsca i uwagi, że zasługiwała na osobny blog. Ale to tyle... Reasumując: masz prawo pisać o czym chcesz i jak chcesz :) Jeśli sama nie czujesz, że jakieś treści zaczynają przeważać i ciągną zdecydowanie (bestie uparte!) w swoją stronę - nie musisz nic zmieniać :)

      (* Tak w ogóle działają media ostatnio, więc żadna to nowość czy coś charakteryzującego tylko nas - "rozemocjonowane" i "chaotyczne" kobiety. Miszmasz zagościł wszędzie, nawet na uniwersytecie, wszak interdyscyplinarność [a więc zajmowanie się wszystkim i niczym :P] jest teraz w modzie...)

      Na dalszej drodze życia życzę wielu sukcesów i zapału - bo o ten czasem najciężej, a on decyduje o sile naszej pasji i naszej zawziętości, by spełniać marzenia :) (A marzeń spełnienia życzę przede wszystkim!)

      Na koniec muszę, po prostu muszę wspomnieć o nagrodzie... Świecznik tak mną zawładnął, że przyglądam mu się z roziskrzonymi oczami! Jest wypisz-wymaluj wizualizacją takiego, o jakim marzyłam jako mała dziewczynka: miałam wtedy długą do ziemi koszulę nocną i wyobrażałam sobie, że jestem jakąś dziewczynką mieszkającą w wiktoriańskim domu, która - jak Mary z "Tajemniczego ogrodu" - wędruje po ciemnych korytarzach i odkrywa tajemnice... A że mieszkałam w kamienicy, długi przedpokój i wysokie ściany dodawały uroku realności tym moim zachciankom... ;) W myślach ściskałam właśnie taki świecznik... Ach, Ib Laursen przyzywa wspomnienia... ;)

      Usuń
    2. Wow! Wow! Wow! Ileż energii w Twojej wypowiedzi i wskazówek niezwykle cennych, opinii! Dziękuję Ci za każde słowo, za to, że chciałaś to wszystko napisać, że znalazłaś czas. Ten boczny pasek faktycznie przydługi, na pewno to zmienię, treści nieco uporządkuję. I lubię nadawać te śródtytuły, bo to jakoś porządkuje tekst, lepiej się go czyta, łatwiej wszystko ogarnąć, jeśli jest długi. A ja mam tendencje do długiego pisania. Ja chyba muszę drugi blog po prostu założyć i naprawdę się nad tym poważnie zastanawiam. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję! I moc serdeczności posyłam razem z Sebastianem :*****

      Usuń
    3. Ja również Wam posyłam serdeczności!
      Ze mnie gaduła jest, jak mi się pozwoli mówić (ewentualnie pisać :P), mogę mówić dłuuugo ;). (Dlatego wypowiedź Stanisława Jerzego Leca traktuję niemal jak swoje motto: "Chciałem powiedzieć światu jedno słowo. Ponieważ nie potrafiłem tego, stałem się pisarzem.")
      Wszystkiego dobrego dla Was :) Z przyjemnością się u Was przysiada :)

      Usuń
  34. po pierwsze to BARDZO GRATULUJĘ ROCZKU! :))))
    ale to szybko zleciało!?
    po drugie to bardzo się cieszę, że założyliście tego bloga, bo dzięki temu się poznaliśmy :))))
    a po trzecie to proszę nazwy i logo nie zmieniać :D bardzo dobrze się kojarzy i kojarzy się z Wami, z tym blogiem i ze sklepem, ja nie wyobrażam sobie, że mogłoby być inaczej! :)))))
    Madziu uwielbiam Twojego bloga, bardzo lubię czytać historię Em oraz wnętrzarskie posty np. o krzesłach. czy innych inspiracjach we wnętrzach, które zwróciły Waszą uwagę :)))))
    ps. nie chcę tu marudzić, ale o Em dawno nic nie było ;p
    Życzę Wam, żeby kolejne posty powiększyły listę Waszych fanów, żeby wena nigdy nie mijała, żeby kolejne pomysły przychodziły z łatwością i żeby blog (oraz sklep) rozwijał się i przynosił dużo radości! :))))
    to tak w dużym skrócie ;p

    ps. nagrodą boską jest świecznik nr 3
    ps. Aa! trzymam kciuki za zakup aparatu! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Karol! Dobrze, że jesteś :) I tu i w ogóle :))))) I tak pięknie Ci dziękuję za dobre słowa i za kciuki, jak tylko potrafię :) a z Em to chyba się wstrzymam, bo może kiedyś uda się wydać...... to kto będzie chciał książkę, skoro wszystko tutaj znajdzie :) buziaki Kochana :***********************************

      Usuń
  35. Gratuluję pierwszych "urodzin" , pierwszych małych i dużych kroków. Tak, jak dziecko wszystkie blogi najpierw raczkują, potem stawiają pierwsze niepewne kroki,żeby na końcu stabilnie funkcjonować. Ty jesteś już w tej ostatniej fazie i ciągle rozwijasz skrzydła. Pamiętam dzień w którym otwierałaś swój sklep, dzień kiedy poznałyśmy się twarzą w twarz. Pamiętam każdy Twój kolejny post, w którym tak doskonale opisujesz swoje spostrzeżenia,odczucia,emocje,że bardzo często wszyscy czytelnicy czują, jakby byli wszędzie z Tobą, tuż obok. Dziewczyny już tak wiele napisały, że ja dodam tylko" Tak trzymaj" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Mi się wydaje, ze do tej fazy, o której piszesz, jeszcze wiele brakuje, bo wiele się u nas zmienia. Mam wrażenie, że nasz blog to nieustający proces :) Pozdrawiam!

      Usuń
  36. Serdecznie Wam gratuluję i życzę dalszej owocnej, inspirującej pracy. Podziwiam Wasz profesjonalizm. Oczywiście zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięknie i bardzo serdecznie pozdrawiamy :)))))

      Usuń
  37. Kochana, Ty mi tu niczego w nazwie nie zmieniaj ;))) przecież to Wasza marka, wasza praca, wasz sklep, wasz blog - od samego początku ciężko na to pracowałaś, podążając za marzeniami. Lubie Twój blog i nawet nie czuje potrzeby zmiany w nim, ten nowy banerek w logo też mi się podoba. Blog się rozwija, powstaje dużo ciekawej treści, wkładasz w niego swoje serce, pasje i siłę tworzenia. Nieustannie coś udoskonalasz, kochasz to co robisz i to widać . Pewnie dlatego jestem tu od początku, bo Ty sama Madziu, masz taką dobroczynną siłę przyciągania i ogrom zyczliwosci dla wszystkich, a na tym blogu widać to od razu :) Wcale nie słodze, żeby było jasne ;) mówi co widzę i co czuję :) Zdobywajcie świat bo nic nie stoi Wam na przeszkodzie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jesteś Marysiu :)))) Bo Ty jesteś z nami od samego początku, zawsze otrzymywaliśmy od Ciebie dobrą energię, wsparcie i uśmiech. I za to z głębi serducha dziękuję! I za to co piszesz Marysiu - to piękne słowa, że aż rumieńce już na buzi kwitną :) Postaramy się Świat zdobywać, z takim wsparciem jest to możliwe :))))) BUZIAKI !!!! :*************************************************

      Usuń
  38. Śledzę Was na facebooku od dłuższego czasu, na blog zaglądam, chociaż brak czasu na komentowanie (nawet u siebie zaniedbuję czytelników), ale dziś wyjątkowo URODZINOWO poświęcę Wam czas.
    hmmm? co by tu za szpilę wbić hmmm? co by tu zhejtować hmmm?
    Nawet jakbym chciała to nie da rady :) blog nie od parady.
    Bo tu i cudne porady to co o sobie i co siedzi ci w głowie ma swój urok i jak czary magiczne, zachęca by przejrzeć wpisy liczne.
    Bądź sobą nie zmieniaj się dla innych, ceń swoją odmienność i i talenty liczne - bo to w tobie śliczne.
    Lubie tu zaglądać, napawać oczy, duszę, na Waszym blogu nigdy się nie nudzę, przyznać to muszę.
    To wyczucie stylu, smak i Wasza energia sprawia w ogromnej mierze,że to jedno z fajniejszych miejsc w naszej blogosferze.

    Życzę spełnienia NIEUSTAJĄCYCH marzeń w każdej dziedzinie życia i oby to miejsce w wirtualnym świecie było ciągła inspiracją.

    Mirka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Mirko za ten poświęcony czas i za słowa tak miłe :) No i ten komplement, że to jedne z najfajniejszych miejsc.... pięknie dziękuję. To wzrusza bardzo! Posyłamy moc serdeczności!

      Usuń
  39. hej!
    Ale ten czas szybko leci! To już rok od kiedy jesteście na blogu! Lubię do Was zaglądać i czytać! Cenię za inspirujące zdjęcia i aranżacje. Wasze, a w zasadzie Twoje Magdo posty są ciekawe lekkie i przyjemne. Masz duży dar w pisaniu - nie jest nudno za to treściwie i często zabawnie. Dodatkowo mimo wielu zajęć macie czas aby odpisywać każdemu na komentarz i to nie krótkim słowem ale pełnym zdaniem dodatkowo rozwijając dialog. Miałam też okazję wygrać zestaw wspaniałych kieliszków francuskiej firmy, które wciąż czekają na moje upragnione mieszkanie:)
    Myślę że Wasze logo jest przyjemne, zapada w pamięć i bardzo pasuje do asortymentu, który sprzedajecie. Duża ilość różnorodnych tematów które poruszacie na blogu zaciekawia różnorodnych czytelników i nie pozwala zapomnieć o Waszym istnieniu.
    Życzę Wam dalszych sukcesów, inspiracji, miłości, spełnieniu marzeń i doby trwającej 48 godzin:)
    chętnie też stanę w tym długim ogonku po cudowne nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj leci ten czas, leci! Doba 48 godzinna zdecydowanie by się przydała, bo w głowie tyle pomysłów i tyle planów, które chcielibyśmy zrealizować, że te 24 godziny to po prostu często za mało. Na komentarze odpisujemy, bo doceniamy każdy głos, każdy jest dla nas ważny zawsze i nie umiemy pozostawić żadnego głosu, żadnej opinii bez odpowiedzi. Pewnie stąd ten dialog, który się pod Waszymi komentarzami często rozwija :) Dziękuję Ci pięknie za komplementy i za to, że lubisz do nas zaglądać :) i za te wszystkie miłe słowa zawsze :) Pozdrawiamy bardzo cieplutko!

      Usuń
  40. Nic bym nie zmieniała, bo to co zrobiłaś do tej pory jest godne podziwu. I tyle w temacie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, pięknie dziękujemy!!! Buziaki :*****

      Usuń
  41. Wita nowa fanka :) Bardzo mi sie tu podoba,jak pozwolicie to zagoszczę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :) Gratuluję roczku.Z wielka przyjemnościa biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy nową fankę i zapraszamy jak najczęściej :))) dziękujemy za to, że świętujesz razem z nami i serdecznie pozdrawiamy!

      Usuń
  42. Kochani,gratuluję pierwszych urodzinek blogowych!!!
    Fantastycznie jest podglądać was - wasze pasje-nie tylko te wnętrzarskie ale i podróżniczo-górskie :) Na waszym blogu zawsze można znaleźć coś ciekawego-chociażby dowiedzieć się o nowych osobach z pasją tworzenia ciekawych rzeczy!
    Ja osobiście nie mam nic do zarzucenia ;p Życzę wam kolejnych blogowych latek i rozwijania swoich zainteresowań i pasji !
    No i oczywiście ustawiam się w kolejkę po cukieraski :p
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękujemy :))))) i bardzo się cieszymy, że lubisz nas podglądać :) i zaglądać do nas lubisz :))))) Buziole ogromne!

      Usuń
  43. kochani ja okropnie .... lubię was czytać i przeglądać. Tak samo sklepik. Jesteście dla mnie jednym z najbardziej motywujących i inspirujących blogów. Jak już ktoś wspomniał fajnie byłoby gdyby tekst był rozciągnięty na całą szerokość a dodatkowe banerki na dole. Marzy mi się tez jeszcze więcej waszych zdjęć i inspiracji, oraz artykułów. A wiem ,że będzie ich jeszcze cała masa !!! Nie mogę już się doczekać. Nie mam co krytykować. Lubię Ciebie Madziu za to jaka jesteś. Logo i nazwa też mi się bardzo podobają. Są przyjemne dla oka i jak je widzę od razu myślę o was. Nie są powtarzalne,są wyjątkowe takie jak wy. Kocham też zaglądać co rusz do waszego sklepu jak wspomniałam. Są w nim piękne przedmioty, nawet jak ich nie kupię to miło jest wyobrazić je sobie u siebie w domu. Korzystać z nich w wyobraźni, cieszyć nimi oko. Oby więcej, oby częściej, oby tak samo satysfakcjonująco jak teraz. Najgorszy błąd jaki ludzie popełniają to zmiany. A jak już czytelnicy pokochają człowieka i to co prezentuje, to znów wyskakuje coś nowego i wprowadza chaos. Jesteś sobą tutaj i w życiu. Pozostań taka na zawsze. Za to kocham całym sercem <3 spełnienia marzeń i ludzi wypełniających przestrzeń w sercu życzę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko Twoje słowa sprawiają, że skrzydła rosną, a doba się faktycznie wydłuża, bo chce się pisać i chce się tworzyć to miejsce :) Pomyślę o tym tekście rozciągniętym, tylko gdzie te wszystkie informacje... chyba na całą stronę się nie da, ale może zrobimy tę część z artykułami szerszą faktycznie. Tyle cennych uwag :) I cieszymy się, że lubisz i do sklepiku zaglądać, który również rozwijamy, żeby było jeszcze ciekawiej :) Artykułów na blogu będzie na pewno jeszcze ho ho i jeszcze trochę,bo uwielbiam pisać. Ja już mam tak długą listę na tematy kolejnych postów, że głowa mała. Doba powinna być zdecydowanie dłuższa. Dziękujemy Ci Agnieszko za każde słowo :)))) i moc dobrej energii posyłamy!!!!!!

      Usuń
  44. Gratuluję wytrwałości w tworzeniu piękna i dzielenia się nim z czytelnikami :)
    Logo osobiście mi się podoba, subtelne menu również :). Moim zdaniem zmiany nie są potrzebne :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś pięknie dziękujemy :) wytrwałość wynika z tego, że Wy jesteście :) i dzięki temu chce się pisać, chce się tworzyć :) Pozdrawiamy bardzo, bardzo serdecznie!

      Usuń
  45. Nie widzę potrzeby zmieniania tu czegokolwiek. fakt jestem tu pierwszy raz ale sama czołówka bloga, fotki mówi już wiele o tej stronie. Nigdy jeszcze nie wygrałam takiego candy, może tym razem mi isę poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zapraszamy Cię zatem jak najczęściej do ans :) i dziękujemy ślicznie za opinię :) Pozdrawiamy!

      Usuń
  46. Tak się składa, że dopiero dziś trafiłam na to wasze miejsce w sieci :) Dopiero więc się rozglądam i niewiele mogę powiedzieć - ale na pewno blog mi się podoba. Interesują mnie poruszane przez Ciebie tematy, a już zdążyłam się przekonać, że piszesz ciekawie i merytorycznie, na pewno więc będę wpadać :) Życzę, by zamierzone plany do kolejnej rocznicy zostały zrealizowane, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ja i dziękujemy my :) i fajnie, że do nas trafiłaś - zapraszamy jak najczęściej :) Za opinię tak przychylną również dziękujemy ślicznie :)) Pozdrawiamy!

      Usuń
  47. Witam jestem zauroczona wszystkim , podoba mi się wszystko i nic bym nie zmieniała jest takie fajne powiedzenie" jeśli coś działa to nie poprawiaj bo może się popsuć" czy coś w ten deseń, ja niestety nie mam ani bloga ani nic w tym stylu,ale powoli zaczynam otwierać się na ideę posiadania takiego jak założę to się pochwalę. Pozdrawiam asiula.motyl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się koniecznie, chętnie Cię w Twoim miejscu odwiedzimy :) za dobre słowa ślicznie dziękujemy :) uściski!

      Usuń
  48. Przyłączam się do zabawy. Nazwy nie zmieniałabym. Podczytuję Was od samego początku. Czerpię z Waszego bloga dużo inspiracji i dzięki nim projektuję własną przestrzeń, w której kiedyś zamieszkam ze swoją rodziną. Z niecierpliwością czekam na następne wpisy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ogromnej wagi dla nas komplement - chce się pisać po prostu, chce się szukać inspiracji, inspirować :) Skrzydła rosną :) serdecznie pozdrawiamy :))))))

      Usuń
  49. Zdążyłam jeszcze ?:)
    Czytam Was od niedawna, ale już się zakochałam . Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga i wielu, wielu , wielu takich rocznic w przyszłości.
    Zaglądam tu, bo: jest pozytywnie, nie nachalnie, bez napuszenia i stylu „ my super dezajnerscy blogerzy powiemy Wam co jest fajne” ;).
    Lubię wpisy „wnętrzarskie”, ale te o górach są bardzo miłym przerywnikiem. W końcu nie tylko w domu człowiek żyje, prawda?
    Logo jest bardzo fajne, jedyne w swoim rodzaju i ciężko mi wyobrazić sobie coś innego w tym miejscu. Nazwa + logo to już marka . Jednak wszystko idzie do przodu, nasze życie się zmienia, więc pewne zmiany na blogu są naturalną koleją rzeczy. Jak tak poczujecie, to ok.
    Poczytałabym więcej o „ikonach designu”, może o historii wzornictwa, o polskim wzornictwie sprzed lat i o tym teraz.
    Sam wygląd bloga – nic dodać, nic ująć. Z prawej jest „dużo”, jak to ktoś wyżej zauważył, ale cóż zrobić? Klęska urodzaju , jest ok. Może część tego można przerzucić pod posty…nie wiem.
    Dobrze jeśli zostanie zachowana równowaga pomiędzy blogiem a sklepem. Nie fajnie się czyta blogi, w których każdy wpis to reklama produktu z własnego sklepu. A jak jeszcze cały post jest o jednej misce, potem kolejny o jednym świeczniku to…. Po jakimś czasie nie chce się zaglądać na takiego bloga.
    I ostatnie – fajnie znaleźć w sieci ludzi , którzy interesują się tym co Ty, spełniają przy tym swoje marzenia, są żywym przykładem, że chcieć to móc i życie jest w naszych rękach. To taka zachęta i prztyczek w nos „weź się w garść, oni mogą, to Ty też!”. A do tego są z tego samego miasta co ja – więc może kiedyś ich poznam „w realu”?  Fajna wizja 

    Banerek jest na tulipanowiec.blogspot.com
    Blog zalakowany i zaobserwowany już dawno ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś kwadraciki się porobiły :/, a miały być minki uśmiechnięte!

      Usuń
    2. Zdążyłaś, zdążyłaś :))) Faktycznie jakieś kwadraciki :) ale równie pełne energii, jak uśmiechy :) Bardzo dziękujemy za rzetelną opinię i za wskazówki. To o czym piszesz, że chętnie poczytasz o ikonach designu, o historii wzornictwa i o polskim wzornictwie sprzed lat - to jeden z moich planów na kolejne posty, na cykl, zatem strasznie się cieszę, że chyba okaże się trafiony :) Wzornictwo, design, klasyki designu - to tematy, które mnie pasjonują od dawna. I pisanie o tym sprawia mi dużo przyjemności. Zatem to będzie na pewno :) Miło mi również, że dostrzegany jest ten rozdział bloga od sklepu, bo ostatnia rzecz, jaką bym chciała, to to, by blog zamienił się w sklepowy. Mowy nawet nie ma. To naturalne, że czasem o nim piszę, bo to "nasze dziecko" i to, co w nim jest, to co w nim oferujemy, bardzo nas cieszy, zatem siłą rzeczy czasem załapią się te nasze przedmioty na jakiś temat na blogu. Ale rzadko. I tak zostanie. Fajnie będzie kiedyś móc się poznać w realu :) serdecznie, bardzo serdecznie i cieplutko pozdrawiamy! :**********

      Usuń
  50. odkąd Mile Maison pojawił się w blogowym świecie jestem Waszą wierną (choć nie zawsze komentującą) czytelniczką :)
    nazwy bym absolutnie nie zmieniała,logo mi się podoba i ogólnie uważam,że tak jak jest teraz jest naprawdę super :)
    p.s do zabawy się zgłaszam i nagrodę nr 3 wybieram :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tę wierność bardzo dziękujemy :)))))) i cieszy nas to, że logo się podoba, bo okazuje się, że jednak się podoba :))) buziaki!

      Usuń
  51. Bywam i czytam , chociaż nie zawsze regularnie :-) ,ale to z braku czasu aniżeli chęci :-)
    Nazwa jak najbardziej niech zostanie :-) Sklep o ciekawym asortymencie , chociaż jeszcze nie miałam okazji od Was zamawiać . No i przede wszystkim wielki szacunek za to ,że blog jest blogiem i nie musimy tu czytać o "nowościach w domu" z asortymentem ze sklepu :-) Każdy wpis jest inny , ciekawy .. przedstawia Wasze życie , inspiruje i ogólnie lubię Cię czytać - masz taką łatwość w pisaniu :-) ,że ma się wrażenie ,że zna się Ciebie osobiście :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to wielki komplement, że tak, jakbyś znała mnie osobiście :) bo to znaczy, że udaje mi się przekazać tę energię, to, co mi w duszy gra :) o to chodzi właśnie, o ten kontakt bliższy, pomimo, że wirtualny :) Blog jest blogiem i tak pozostanie i nigdy się nie zamieni na blog sklepowy. To zresztą jeden z powodów był, dla których zastanawialiśmy się nad zmianą nazwy, ale skoro ten rozdział jest widoczny, to nie trzeba :)))) bardzo serdecznie pozdrawiamy i moc uścisków wysyłamy! :)))))

      Usuń
  52. Gratuluję Rocznicy!! Od kilku dni zastanawiam się, co mam Wam napisać i...nie wiem. Z tego wszystkiego przegapiłabym ostatni dzień zapisów!!
    A nie wiem dlatego, bo wszystko u Was Madziu jest idealne - blog jest super, wkładasz w niego tyle energii, zapału i pracy, że czasem sobie myślę, że Twoja doba ma dwa razy tyle czasu co moja. Sklepik z którego kątów wychylają do nas same cuda, i wreszcie logo-proste, czytelne i wpadające w pamięć. Nic nie zmieniajcie. Tak jest super!!
    Pozdrawiam Was bardzo ciepło
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo Ci dziękujemy :))) doba dłuższa by się przydała, bo chciałoby się tu spędzać jak najwięcej czasu, tworzyć, pisać, budować to miejsce, ale i Was odwiedzać i o sklep dbać - postuluję zatem o wydłużenie doby przynajmniej o jakieś 10 godzin :) Za wszystkie dobre słowa Kasiu dziękujemy raz jeszcze i pięknie Cię pozdrawiamy :)))))) buziak! :*******

      Usuń
  53. Witajcie,
    przede wszystkim gratuluję Roczku i życzę 100 kolejnych!!!!!! Prowadzicie świetnego, bardzo przejrzystego wnętrzarskiego bloga i niech tak zostanie. Absolutnie nie zmieniajcie ani nazwy ani logo bloga, są takie nowoczesne ale i trochę magi w nich, są takie glamour, czyli to co osobiście lubię. Lubię nowoczesność, minimalizm z elementami uroku, blasku i trochę przepychu. Bardzo podoba mi się Wasza biała kuchnia. Bardzo lubię do Was zaglądać i czytać Wasze posty, które są bardzo obszerne, ale klarowne. Nowy Projekt Dom to coś akurat dla mnie, gdyż jesteśmy na etapie szukania działki, projektu domu dla naszej 4-ki. Projekty 2 domów, które pokazaliście, to dokładnie to, czego szukam - prosty, nowoczesny projekt z dużymi oknami, tylko, ze trochę za małe. Czekam na więcej projektów fajnych domów, gdyż nie ma ich za wiele na blogach wnętrzarskich. I Trójka to również moja ulubiona cyfra, a na dodatek mam urodziny 3.03 (3-go marca). I wspaniałe prezenty urodzinowe wybraliście, a biała cukierniczka i mlecznik od Ib Laursen skradły moje serce od razu:-)
    Nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na kolejny, nowy, bardzo interesujący post:-)
    Serdecznie pozdrawiam (również z Wrocławia)
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneto bardzo dziękujemy za życzenia :)) i za Twoją opinię, wskazówki :) cieszy nas to, że lubisz do nas zaglądać :) Projekty domków o większym metrażu również będziemy prezentować, a tymczasem trzymam kciuki za Wasze owocne poszukiwania :) i bardzo serdecznie pozdrawiamy :)

      Usuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)