wtorek, 28 października 2014

Konkurs: Daj się urządzić z Gumtree! Wygraj aranżację wnętrza o wartości 7000 zł!

Ależ się dzieje! Dzisiaj mamy dla Was wyjątkową niespodziankę :)

Zapraszamy na konkurs, któremu patronuje blog MileMaison, a który może spełnić Wasze marzenia o profesjonalnej aranżacji wnętrza. 

 


Konkurs "Daj się urządzić Gumtree!"

Konkurs "Daj się urządzić Gumtree!" jest konkursem wyjątkowym! Razem z Gumtree oraz EasyDraft, firmą zajmującą się profesjonalną aranżacją i wystrojem wnętrz, pomożemy Wam spełnić marzenia :) Jeżeli zatem marzycie o nowym wystroju mieszkania, potrzebujecie nowych mebli, nie macie pomysłu na to, jak zaaranżować przestrzeń sypialni, aby była ona przytulna, przedpokoju, aby był on funkcjonalny, pokoju dziennego, aby dodać mu charakteru - obowiązkowo dołączcie do naszej zabawy! Szanse na wygraną ma każdy, kto się zgłosi, zatem nie wahajcie się, bo na szczęśliwych zwycięzców czekają nagrody, których sponsorem jest Gumtree Polska, a które zapierają dech w piersi:


I miejsce

Aranżacja wnętrza przez profesjonalnego architekta wnętrz artykułami o wartości 7000 zł zakupionymi w serwisie Gumtree.pl - aranżacja polega na pomocy w wyborze odpowiednich mebli i akcesoriów, zaplanowaniu ich rozkładu i pomocy w ustawieniu, a nie na pracach remontowo-budowlanych;


II miejsce

Aranżacja wnętrza przez profesjonalnego architekta wnętrz artykułami o wartości 5000zł zakupionymi w serwisie Gumtree.pl - aranżacja polega na pomocy w wyborze odpowiednich mebli i akcesoriów, zaplanowaniu ich rozkładu i pomocy w ustawieniu, a nie na pracach remontowo-budowlanych;


III miejsce

2000 zł (przelew) i wskazówki dotyczące aranżacji mieszkania lub konkretnego pomieszczenia
od profesjonalnego architekta.




 Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie? 

Po prostu przekonaj nas o tym, że to właśnie Ty potrzebujesz nowych mebli:


1. Nagraj film do długości do 3 minut lub zrób zdjęcia (min. 3, max. 10), na których pokażesz nam swoje mieszkanie lub pokój, który wymaga interwencji.

2. Napisz krótki tekst, w którym opowiesz nam, jakich mebli najbardziej potrzebujesz, co chcesz zmienić w swoim mieszkaniu lub pokoju i dlaczego. Liczymy na Twoje poczucie humoru i kreatywność :)

3. Wyślij swoje zgłoszenie do na adres: konkurs@gumtree.pl. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 9 listopada 2014 o godzinie 21:00. Każde zgłoszenie musi zawierać imię, nazwisko, adres i nr telefonu Uczestnika konkursu. W przypadku, gdy zgłaszane mieszkanie jest wynajmowane, uzyskanie zgody właściciela na pokazanie mieszkania leży w gestii osoby zgłaszającej mieszkanie do Konkursu.


Spośród nadesłanych zgłoszeń trzyosobowe jury, w którym zasiada między innymi Magdalena Dudzic :) kierując się kryterium kreatywności, atrakcyjności oraz oryginalności, wyłoni 3 zwycięzców, przyznając kolejno 1, 2 i 3 miejsce. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi dnia 17.11.2014  r.

Konkurs trwa od dnia 27.10 października 2014 r.  do dnia 9.11 2014 r. do godziny 21:00, a pełny regulamin konkursu znajdziecie na stronie http://blog.gumtree.pl/?p=658




Zatem Kochani - bierzcie aparaty w dłoń i nie wahajcie się ich użyć!
Filmujcie, róbcie zdjęcia i wysyłajcie swoje zgłoszenia.
Czekamy na nie do 9 listopada do 21.00

Pozdrawiam Was :)
Magdalena Dudzic

36 komentarzy:

  1. trudne zadanie mimo wszystko. Czy kuchnia też wchodzi w gre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pomyślałam o kuchni :))

      Usuń
    2. Oczywiście! Każde pomieszczenie wchodzi w grę, zatem dziewczyny do dzieła! Zawsze trzeba próbować, tylko wtedy jest szansa na wygraną. Powodzenia!

      Usuń
  2. Superowy konkurs :))) U mnie tylko pomieszczeń do remontu brak :)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, ale tu nie o remont chodzi, a o profesjonalną aranżację wnętrz artykułami o określonych wyżej wartościach. :))) może jest jakiej pomieszczenie w Twoim domku przy lesie, w którym marzy Ci się nowa aranżacja. Pozdrowienia serdeczne i dobrego dnia :)

      Usuń
  3. Świetny konkurs! Może spróbuję? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może proszę zamienić na "na pewno", aparat do ręki i próbuj :) Kto nie próbuje, nie ma szans na wygraną, a tu aż trzy miejsca czekają! Nie warto odpuszczać takiej okazji. Dobrego dnia dla Ciebie :)

      Usuń
  4. Madzia ...ja mam tylko pole do zaaranżowania narazie :))))))))))))) ale jak zrobicie kiedyś powtórkę, to ja pierwsza się zgłoszę :))))) matko ile tu zmian i jakich wielkich u Ciebie ...gratuluję !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pole to ja się zgłaszam :)))) wystarczy koc, poducha, termos, dobra książka i sprawdzone towarzystwo :))) Zmiany, zmiany - to jeszcze nie koniec :))))) Buziak!

      Usuń
    2. kochana moje pole z widokiem że hej i twój kocyk tudzież inne gadżety ze sklepiku, to by dopiero było ;:))) już mi się opcja sesji pod jabłonką włączyła :))))))))))

      Usuń
    3. Działaj Kochana zatem :) taka sesja z widokiem, kiedy dookoła tak piękna polska, złota jesień - byłoby cudnie :)

      Usuń
  5. Madziu a domek pusty tj. na etapie dopiero do wykańczania - urządzania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście Aniu! Do dzieła zatem i powodzenia! :)))

      Usuń
  6. Rozochocona jedną wygraną :D wezmę udział i w tym konkursie. Chociaż to już byłbył zbytek łaski, ale co mi tam spróbuję! Waham się: łazienka czy sypialnia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Udział wzięty,bo jest dla kogo.Walczę o lepsze wnętrze nie tylko dla siebie,ale w szczególności dla czwórki swoich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo się cieszymy! I Kciuki trzymamy :))))

      Usuń
  8. Tylko mam pewne wątpliwości,czy takie "ciężkie"warunki mieszkaniowe będą brane pod uwagę,czy tylko ładne,przytulne gniazdka w celu ich upiększenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde wnętrze ma takie same szanse - nikt nie stoi wyżej czy niżej. Istotnym elementem zabawy jest także to, co zostanie napisane - cenimy kreatywność, poczucie humoru, dobrą energię. To zabawa aparatem, ale i piórem :) Bez wątpliwości zatem proszę :))))))))))))))))) odgonić je szybko, chwycić aparat i do dzieła :) Trzymamy kciuki!

      Usuń
  9. Wszystko mam już gotowe, ale macie przepełnioną skrzynkę mailową i nie mogę wysłać do Was wiadomości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomość można było wysyłać, pojawił się chyba jedynie problem z większymi załącznikami - proszę podać mi w mailu dane osobowe (wystarczy imię i nazwisko) oraz z jakiego adresu była wysyłana wiadomość - ja skontaktuję się z organizatorem i będę próbowała to wszystko wyjaśnić. Proszę się nie martwić! :)) Takie rzeczy są do naprawienia :) Pozdrawiam i czekam na wiadomość magdalena@milemaison.pl - proszę mi nie wysyłać pracy konkursowej, a jedynie podać adres maila, z którego ono było wysyłane.

      Usuń
    2. Przed samą godziną 21 zmniejszyłam załączniki, wysłałam kolejny raz i tym razem chyba doszło, bo nie otrzymałam wiadomości o żadnych problemach :) Niestety jakość zdjęć jest przez to słabsza, ale mam nadzieję, że to nie będzie miało wpływu na ocenę przez jury. Konkurs naprawdę fajny. Życzę wszystkim powodzenia! :)

      Usuń
    3. Jakość zdjęć nie ma znaczenia - to nie konkurs fotograficzny :)))) Liczy się kreatywność :) Bardzo się cieszę, że się udało! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Skoro według regulaminu konkurs trwa do dzisiaj do godz. 21 to naprawdę szkoda, że już nie można wysłać do Was swojego zgłoszenia. Myślę, że nie tylko ja napracowałam się na próżno po to, żeby wziąć udział w tym konkursie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli próbowała Pani wysłąć wiadomość, a dostała zwrotną informację, że nie jest to możliwe to proszę, jak wyżej: proszę podać mi w mailu dane osobowe (wystarczy imię i nazwisko) oraz z jakiego adresu była wysyłana wiadomość - ja skontaktuję się z organizatorem i będę próbowała to wszystko wyjaśnić. Pozdrawiam i czekam na wiadomość magdalena@milemaison.pl - proszę mi nie wysyłać pracy konkursowej, a jedynie podać adres maila, z którego ono było wysyłane.

      Usuń
  11. No właśnie ja też wysłałam dziś maila ze zgłoszeniem konkursowym po 17, a tu teraz wchodzę na pocztę i wiadomość zwrotna, że maila nie dostarczono... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również Panią proszę o wysłanie mi e-maila z następującymi informacjami: imię i nazwisko oraz adres maila, z którego było wysyłane zgłoszenie. Skontaktuję się z organizatorem i będę próbowała to wszystko wyjaśnić. Głowa do góry! Pozdrawiam i czekam na wiadomość magdalena@milemaison.pl

      Usuń
  12. ja mam to samo
    wczorja probowalam wyslac do panstwa wiadomosc. niestety byla zwracana. dzis probowalam wyslac z innej skrzynki. ten sam blad:( macie panstwo chyba przeladowana skrzynke
    ps. moze oblokujecie jeszcze maila i dacie szanse na wygrana? skoro wyslane zgloszenie bylo d owczoraj i nie z naszej winy nie dotarlo?

    Zuzanna Klita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że takie zgłoszenie powinno być wzięte pod uwagę i zaraz będę kontaktowała się z organizatorem. A Panią Pani Zuzanno proszę o przesłanie mi na adres magdalena@milemaison.pl wiadomości z informacją z jakiego adresu wysłała Pani zgłoszenie. Mail nie był zablokowany, ale problemy techniczne mogły się zdarzyć, jeśli załącznik był zbyt duży. Ale głowa do góry. Takie sytuacje muszą być rozwiązane pozytywnie. Proszę jednak o pilny kontakt w tej sprawie.

      Usuń
  13. wyslalam do Pani wiadomosc:) zuzanna Klita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam - dziękuję i już Pani odpisuję :) i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Pozostało tylko czekać na wyniki i ciutka nadziei,że nóż widelec się uda.Pozdrawiam.Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam :))) i życzę powodzenia!

      Usuń
  15. Witam, jak wyniki? Wiadomo już coś? Można gdzieś zobaczyć ewentualną wygraną pracę konkursową lub realizację?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki są tutaj http://milemaison.blogspot.com/2014/11/Creative-Blog-Tour-i-Blog-Mile-Maison.html a aranżacje wciąż w realizacji :) Pozdrawiam :))

      Usuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)