czwartek, 25 września 2014

Wyniki Giveaway z RetroTreats

Zgodnie z obietnicą dzisiaj ogłaszamy wyniki konkursu :) Dziękujemy pięknie wszystkim za udział i tu i na naszym fanpagu. Na fanpagu zwycięzca już został wyłoniony, czas na blog :)

Butelka zielona retro treats, butelka retro treats różowa


Zatem ogłaszamy, że zwycięzcą Giweaway blogowego jest 


gratulujemy!!! i prosimy o kontakt na magdalena @ milemaison.pl   
(w adresie nie ma spacji przed i po @)

I na fanpagu i na blogu szczęście miał zielony kolor :)

Za dni kilka startujemy z nowym konkursem - 11 października 2013 roku wystartował nasz blog i już niedługo mija nam roczek, zatem konkurs jest obowiązkowy. Zaglądajcie do nas :)

Zapraszam Was również na jutro - na wywiad z cyklu rozmów z ludźmi wyjątkowymi. Mam nadzieję, że poznanie akurat Tych Ludzi, będzie dla Was taką samą przyjemnością, jak dla mnie :)

Dobrego dnia Kochani!
i do jutra :)
Magda


16 komentarzy:

  1. gartuluję i dziękuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzius dziękuję za zabawę!! Karmelowj gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za zabawę a klaudyna to ost.szczęściara:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolciu,ja też nie mogę w to uwierzyć!!!! Do tej pory w życiu nic nie wygrywałam a w tym roku ,od wakacji już kilka razy ;p
      :D

      Usuń
  4. Jeja,ale czad-znowu coś wygrałam!!!! Normalnie jestem w szoku!!!!! Ale się cieszę,zielona butelacha jest moja :D
    Buziaczki i dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Karmelowej !!! A ja dziękuje za zabawę...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla Klaudyny.Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla zwyciężczyni!
    pozdrawiam i miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Szkoda, że się nie załapałam!!
    Zapraszam do siebie na giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fuxiara z tej Karmelowej ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje wielkie, buteleczka jest po prostu boska!:))) Uściski przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)