sobota, 6 września 2014

Zmiany Zmiany :)

Wpadam dzisiaj do Was na chwilę tylko, ale nie mogę się powstrzymać i nie dać znaku, sygnału, że nadchodzą zmiany. Zmiany, z których się cieszę, zmiany, o których już wkrótce. 

Marzenia się spełniają, o tym niejednokrotnie piszę i przekonuję Was i samą siebie, aby ich nie odkładać na potem, aby je realizować i robić miejsce następnym. 

Jedno z naszych marzeń, które mieliśmy od jakiegoś czasu, właśnie się spełnia. I już niedługo o tym więcej, tymczasem cicho sza :) (ładna cicho sza, skoro podpowiedzią jest zapewne nowy baner bloga).

Warto iść do przodu, warto szukać dobrych rozwiązań i warto się rozwijać. Zawsze :)



Dobrego wieczoru Kochani :)
Magda


źródło zdjęcia: pinterest

41 komentarzy:

  1. W banerku widzę same cudowności od Ib Laursena :D. Trzymam kciuki za marzenia, ja też jestem z tych, którzy wierzą w to, że się spełniają :). Trzeba tylko się nimi naprawdę dobrze zająć :).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      bardzo Ci dziękuję za kciuki :) to prawda, że niektórymi marzeniami trzeba się zająć, aby się spełniły, ale warto działać :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Kochana trzymam kciuki! Daj jak najszybciej znać :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :*********** dam znać, obiecuję :) buziole ogromne!

      Usuń
  3. Tajemnicza jesteś Madziu, a mnie już ciekawość pożera :)))) Cieszę się jednak , że piszesz o tym z tak wielkim entuzjazmem zwiastując coś naprawdę dobrego i zaskakującego :))) Czekam z niecierpliwością wiec na te nowiny o zmianach i marzeniach :))) Dobrej Niedzieli życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zmiany wiążą się głównie z rozwojem sklepu teraz, a ponieważ sklep również jest owocem mojej pasji i marzeń, to ten rozwój to także realizacja moich marzeń :))) buziaki Marysiu :****

      Usuń
  4. Ciekawe, ciekawe....czekam z niecierpliwością na odkrycie tajemnicy:) Baner piękny. Twoje nastastawienie bardzo mnie przekonuje, jest mądre i mobilizujące! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnica odkryta na banerze :))) ale obrazkowo na razie, słownie będę również meldować jak przyjdzie czas :)))) Serdeczności Moniko:)

      Usuń
  5. Och to trzymam kciuki z całej siły i cieszę się wraz z Wami:)) Cudowne są takie wyczekiwane i wymarzone plany:) Baner cudny, same skarby piękne na nim, więc tym bardziej nie mogę się doczekać kiedy zdradzisz coś więcej:))) Buziaki Madziu:**

    Ps. Uwielbiam Ib Laursena:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Oluś, Ty na pewno już wszystko z baneru wyczytałaś :)))) masz rację - moment realizacji wymarzonych i wyczekanych właśnie planów jest wspaniały :))) buziaki :******
      Ps. Ja też :)))) i już się nie mogę go doczekać :))

      Usuń
  6. Widzę,że pojawią się nowości w sklepie!
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny baner! Ja też mam nowy, lada dzień będzie na blogu, a cytat mój najulubieńszy, wisi w salonie na honorowym miejscu. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty wiesz, że ja wiem, że to Twój cytat ulubiony :) jeszcze z candy u sióstr pamiętam - i ja wtedy go właśnie odkryłam, zatem Ci dziękuję, bo stał się jednym z moim przewodników :)))) Buziaki Kochana :*****

      Usuń
  8. OOO już czekam na szczegóły z niecierpliwością:) Muszę przyznać, że dzięki Twojemu blogu zaczęłam wierzyć w spełnianie się marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wierzyć i trzeba marzyć i trzeba też czasem tym marzeniom pomóc lub dłużej poczekać :))) Cieszę się, że nasz blog dał Ci wiarę, że wszystkie marzenia są możliwe do spełnienia :)))) posyłam moc serdeczności :)))

      Usuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tych zmian !!! sam baner jest super !!! A marzenia..., oczywiście że się spełniają, tylko trzeba w to wierzyć:)))

    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wierzyć, czasem poczekać, czasem trochę pokombinować, co tu zrobić, aby się spełniły, ale zawsze warto :)))) Pozdrowienia Agatko :)))

      Usuń
  10. Mocno trzymam kciuki! Marzeniom trzeba troszkę pomóc, to na pewno się spełnią!!! Po banerze widzę, że będzie wypas! :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))))) trzeba pomagać marzeniom :))))) buziaki Marto :*****

      Usuń
  11. Trzymam kciuki a zarazem chcę już wiedzieć jakie zmiany?! Ojj banerek śliczny i zapowiada się jak pisała Marta pełny wypas! :) już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba już wiesz z tego naszego banerka - ja też się nie mogę doczekać i dni odliczam :))))

      Usuń
  12. Czasem marzenia się spełniają :) Wierzę w to, chociaż u mnie bardzo rzadko się spełniają:) Bardzo fajny baner :) Również jestem ciekawa jakie to zmiany u Ciebie zaszły :) Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie myśl, że rzadko, myśl, że to super, że się spełniają :) może trzeba pomóc niektórym, ale zawsze wierzyć trzeba mocno, mocno :) i wizualizować - mi to moje marzenia się czasem śnią nawet, jakby już spełnione, to potem mam takie wrażenie, że jakby się spełniły albo że to zapowiedź, że tak się stanie - wierzyć trzeba :)))) pozdrawiam cieplutko :)))))

      Usuń
  13. Spełnianie marzeń.......mmmmmm......rozmarzyłam się ......
    Ciekawe czym znów zaskoczysz ?
    Całuski Madziu i wszystkiego dobrego !!!!
    Ach..no i piękny banerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmarzenie to pierwszy etap do spełniania marzeń :) buziaki Olu :****

      Usuń
  14. Kochana Moja wspaniale:)))))))) zatem czekam z niecierpięliwością i mocno trzymam kciuki oj bardzo bardzo moooocno:)))) świetnie to ujęłaś by "realizować marzenia i robić miejsce na kolejne" tak właśnie zamierzam :) walczę z ta choroba dzielnie łykam te prochy od dziś i nie dam się i już:))))Musi być tylko lepiej :) dziękuję za @ ,dodał mi sił i stosuje się do Twych mądrych rad Kochana :) dziękuje dziękuje za wsparcie za wszystko...
    tule mocno do serduszka i kciuki trzymam ze ho ho :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Madziu, że coś tam się przydało, z tego, co napisałam :) Główka do góry, bo wszystko musi być DOBRZE! Całuję mocno :********

      Usuń
  15. Strasznie jestem ciekawa!!! Banerek w każdym bądź razie bardzo mi się podoba :-) Może to będzie Twoja pierwsza książka???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To marzenie musi jeszcze poczekać... ale mam nadzieję, że i ono kiedyś się spełni :))) Serdeczności Madziu :))))

      Usuń
  16. No ja też już przebieram nogami z ciekawości i niecierpliwości :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. oj zaciekawiłaś niesamowicie...
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  18. zmany sa potrzebne kazdemu , czekam zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj są potrzebne każdemu, a jak się chce rozwijać samemu czy rozwijać sklep, to już obowiązkowo :))) pozdrawiam!

      Usuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)