czwartek, 18 września 2014

IB LAURSEN w sklepie MileMaison.pl!

Tak, tak! to jedna ze zmian, o której pisałam w ostatnim poście tutaj: Zmiany, Zmiany.

Większość Was zgadła, korzystając z podpowiedzi, którą widać było na nowym banerze, że tą zmianą jest wprowadzenie marki Ib Laursen do naszego sklepu MileMaison.pl. Od dawna o tym marzyliśmy, udało się :) W Ib Laursenie zakochaliśmy się miłością absolutną właściwie od pierwszego wejrzenia, gdy kilka miesięcy temu, pojawił się u nas w domu turkusowy dzban Mynte Aqua.

I stał ten dzban, stał, stał... ja niego patrzyłam, Sebastian na niego patrzył.. i coraz bardziej nie wyobrażaliśmy sobie naszego sklepu bez cudnej Ceramiki Mynte. I od kilku dni te cudne misy i miski, kubki zwykłe i kubki do kawy, filiżanki, talerze, foremki na muffinki i wiele innych cudowności znajdziecie również w MileMaison.pl To jest zresztą też powód naszego dłuższego milczenia i tutaj i na naszym fanpagu - sporo pracy mieliśmy. Ale bardzo się cieszymy, że tak licznie i każdego dnia coraz liczniej do nas zaglądacie :) Dziękujemy Wam za wszystkie e-maile - każda z takich wiadomości to szybsze bicie serca, że Ktoś się naprawdę się o nas troszczy. A wszystko jest u nas dobrze, a nawet lepiej, bo rozwijamy się! 

I rozwijamy nie tylko sklep, ale i blog. Jeśli zaglądacie do nas na bieżąco, to wiecie, że marzę również o pisaniu. I mimo, że książka musi jeszcze poczekać, pewnie sporo, to przekuwam moją pasję na inne pisanie. Już od października na naszym blogu pojawią się rozmowy z wyjątkowymi ludźmi ze świata designu i sztuki - mam nadzieję, że będzie ciekawie i inspirująco :) Zatem zaglądajcie do nas koniecznie.

A tymczasem porcja Ib Laursena, który zachwyca i który jest nie do podrobienia :) I już u nas :)




 
A to wazon, od którego wszystko się zaczęło :) - czy nie jest cudny?

Ib Laursen dzbanek Mynte Aqua, turkusowy dzbanek Ib Laursen


W wazonikach Gabriella też jesteśmy absolutnie zakochani: małe wyglądają tak, jakby były ręcznie formowane, jakby jakiś artysta ulepił je własnymi rękami - dzięki nierównej strukturze, każdy z nich jest wyjątkowy.

Wazon Gabriella, Wazonik Gabriella, Gabriella Ib Laursen
Biały średni wazonik tutaj, Biały większy wazonik tutaj







Ceramika Mynte jest wyjątkowa: niesamowite kolory, oryginalne wzornictwo - wiele z tych naczyń zasiliło też naszą domową kolekcję, ale nie mogło się stać inaczej :) W związku z tym powzięłam nawet silnie postanowienie, że tej jesieni nauczę się piec :) Taki mam plan na tę jesień i takie wzywanie rzucam Ceramice Mynte :) Czy z Ib Laursenem mi się upiecze? Zobaczymy :) Jeśli macie namiary na jakieś przepisy dla początkującego cukiernika, to wpisujcie w komentarzach - będę próbować. Nie wiem, co z tego wyniknie, ale tym naczyniom nie można się oprzeć:

Ceramika Mynte Ib Laursen

Ceramika Mynte Ib Laursen

Forma do babki Ceramika Mynte Ib Laursen

Ceramika Mynte Ib Laursen, Patera Ib Laursen Pure White, biała patera na ciasto



Przygotowywanie posiłków w Ceramice Mynte to sama przyjemność:

IB LAURSEN Miski turkusowe Ceramika Mynte Aqua
IB LAURSEN Miski turkusowe Ceramika Mynte Aqua


Ich serwowanie również:


Ceramika Mynte Ib Laursen




A kawa z przyjaciółmi nabrała od teraz nowego wymiaru:

IB LAURSEN Kubki do Cafe Latte Nordic Sky
IB LAURSEN Kubki do Cafe Latte Nordic Sky

IB LAURSEN Kubki do Cafe Latte English Rose
IB LAURSEN Kubki do Cafe Latte English Rose

IB LAURSEN Kubki do Cafe Latte Miętowe
IB LAURSEN Kubki do Cafe Latte Miętowe



Pokażę Wam jeszcze jeszcze dwie rzeczy: jednej nie mógł oprzeć się Sebastian (ocynkowany świecznik), a drugiej ja (emaliowany świecznik) - skutek? Oba musiały znaleźć się na naszej sklepowej półeczce:

Ocynkowany świecznik Ib Laursen - jest wspaniały!



Emaliowany świecznik Ib Laursen - naprawdę w klimacie vintage :)

 Po wszystkie te i inne cudowności zapraszamy już do naszego sklepu.  

Równie gorąco zapraszamy Was zawsze tutaj - ten blog nie wiąże się jedynie ze sklepem. Jest przestrzenią, na której spełniamy swoje marzenia, w której pragniemy Wam przedstawiać ciekawe projekty, zapraszać do Inspirujących Wnętrz, opowiadać o krzesłach, które skradły nasze serca i przedstawiać Wam wyjątkowych ludzi :)

Tymczasem Dobrego Dnia dla Was :)
Pozdrawiam,
Magda


39 komentarzy:

  1. Super Madziu!!! Serdecznie Wam gratuluje, mi sie bardzo ich wazoniki podobają :)))
    Co do pisania , zapowiada się bardzo ciekawie, aż nie mogę się doczekać :)))
    Cudownego dnia dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, Ty kibicujesz nam od samego początku i wiem, że cieszysz się razem z nami, za co bardzo Ci dziękuję :)))) A jeśli chodzi o rozmowy, to ja już tez doczekać się nie mogę :) Dobrej nocy :****

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Najprawdziwsza prawda ;) pozdrawiamy :))))

      Usuń
  3. bardzo się cieszę i kibicuję wszystkim projektom! :)))))))))))))
    wiem, że trudno jest się NIE ZAKOCHAĆ w produktach Ib Laursen, sama mam tę "przypadłość" ;p
    a ceramika Mynte, to już legenda! :))))))) choć ja zawsze tylko szary i biały ;p
    czekam na dalsze losy Em (nieśmiało przypominam ;)), ale wiem że dużo teraz jest pracy w sklepiku :)))))))) i oby było jej jeszcze więcej! :D
    buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Karola nam kibicuje i kibicuje, za co bardzo dziękujemy :) ja to we wszystkich kolorach zakochana :) a najbardziej turkus, szary i nordic :)))) Szary jest przecudowny!!!!! Ja już też tęsknie za Em i nie mogę się doczekać aż znajdę czas, by pisać kolejne jej przygody. Ostatnio tyle pracy, że nie mam jak wykroić nawet chwilki, mimo, ze zawsze ją sobie na Em planuję. Ale czas znajdę, obiecuję! :))))))) I dziękuję pięknie :)))) BUZIAK :***

      Usuń
  4. Cudownie! Wspaniała ceramika - doskonały wybór:-) Buziaki i słonecznego dnia! ps. czekam na dalszy ciąg Em:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, ach ta Em - już mam ogromne wyrzuty, koniecznie muszę znaleźć czas :) Dobrego wieczoru :))))

      Usuń
  5. Madziu , powodzenia!!!! Z książka też:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle przesmacznie i przyjemnie niezwykle:) trzymam kciuki za pisarskie projekty,a za naukę pieczenia tym bardziej,bo sama mam to postanowienie w kieszeni,tylko....jakoś nie mogę się zabrać:))Twoj blog pachnący do tego wszystkiego Twoim ciastem,to jak uczta!:) Kocham blogi,które wchodzą do mojego domu i czarują nie tylko na czas czytania..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może razem coś będziemy pichcić :))) Sebastian bardzo się cieszy na moje postanowienie, bo on uwielbia słodkości, a ja tylko sernik na zimno do tej pory i piernik kętrzyński, bo w proszku są - ale wstyd! Ale tej jesieni to się zmieni. Jesień 2014 sezon na rozwój :))) i na naukę pieczenia oczywiście :) Dziękuję Ci, że tak chętnie do nas zaglądasz :)))) serdeczności posyłam :))))))

      Usuń
  7. Miętowe kubeczki marzenie..pięknie !! Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj piękne - i jak pięknie by się u Was prezentowały :))))) Dobrego wieczoru! :)

      Usuń
  8. jakisliczny ten ocynkowany cudny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?! Jest po prostu fantastyczny. Sebastian jak go zobaczył od razu wiedział, że musi być u nas. Ja nie oponowałam, bo piękny jest. :))))

      Usuń
  9. Cudnie Magduniu :)
    Ceramikę IB-a uwielbiam i można śmiało uznać, że jestem od niej uzależniona ;).....mam pokaźną kolekcję , ale wiesz jak to jest ....ładnych rzeczy nigdy dosyć.....dobrze , że IB pojawił się u Was, bo to marka która zachwyca chyba wszystkich i na pewno będzie schodzić jak świeże bułeczki :) Dzban, który rozkochał Ciebie jest również u mnie, ale biały.....no a może i turkus by sie przydał .....;) Ślicznie Kochani .....uwielbiam Was!!!!
    Buziaki :)
    Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś turkus na pewno by Ci się przydał :)))) U Ciebie byłoby mu wspaniale, wśród tych cudowności wszelakich :))) Zaległości mam u Ciebie, ale obiecuję, ze nadrobię :)) Buziaki Kochana :****

      Usuń
  10. pyszna porcja zdjęć :) może skuszę się an białe wazoniki u Cb :) bardzo przypadły mi do gustu :) Tylko niech się u mnie wkońcu remont skończy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyno zawsze radośnie zapraszamy i nieśmiało również kusimy :)))) Uściski serdeczne i moc buziaków :****

      Usuń
  11. Naczynia tej marki są faktycznie piękne, od dawna na nie choruję i z pewnością muszę coś mieć. Jeśli będę kupować to na pewno u Ciebie !!!

    Pozdrawiam Cię serdecznie i cieszę się że jesteś:))) A i czekam niecierpliwie na nowości kolejne, czyli ciekawe rozmowy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy Agatko bardzo serdecznie do buszowania na naszych sklepowych półeczkach :)))) Cieszę się, że TY również lubisz tę markę i że na te moje rozmowy czekasz :)))) ja też już się nie mogę doczekać :) całusy posyłam :**** i dobrej nocki :)))

      Usuń
  12. Pięknie rozwijasz swój sklep Madziu...Tak trzymać...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa!!! Uwielbiam i wszystko DOSŁOWNIE wszystko chciałabym mieć!:)) Cudowne rzeczy:)) Gratuluję Ci serdecznie Madziu, cuda do swojego sklepu sprowadziłaś:))) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja: wszystko, absolutnie wszystko mogłabym mieć :) Dziękuję Oluś! Buziaki posyłam :*****

      Usuń
  14. Gratulacje,gratulacje!wazonik Gabriella jest boski.pokazałam go właśnie mojemu M i stwierdził,że jest /ciekawy/:)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio :) Gabriella owszem - jest bardzo ciekawy i niepowtarzalny :) serdeczności :))))

      Usuń
  15. Piękna, pastelowa ceramika :) Przecudowne są te małe wazoniki. Nie dziwie się że Twój Sebastian nie mógł oprzeć się tak fantastycznemu świecznikowi, drugi też jest świetny. Życzę Ci Madziu udanego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że ten, który wybrał Sebastian jest ciekawszy :) A emaliowanym urzekła mnie ta rączka i ten klimat vintage - i jeden i drugi zadomowiły się też w naszym mieszkaniu - nie mogło być inaczej :) Aniu udanego weekendu również dla Ciebie :)

      Usuń
  16. Można się zakochać w tej ceramice, naprawdę:) Gratuluję kolejnych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) zakochać się można absolutnie :) uściski!

      Usuń
  17. Potrafisz zaintrygować ale nareszcie się wyjaśniło. Madziu, trzymam kciuki za to wszystko co nowe :) Miło jest widzieć jak ludzie spełniają swoje marzenia i plany.Ta ceramika rzeczywiście piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) Marzenia warto spełniać, plany realizować i robić miejsce na nowe :) Dobrego weekendu!

      Usuń
  18. Bardzo ładne rzeczy :) Najbardziej wpadły mi w oko te kubki i miseczki ceramiczne - przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)