poniedziałek, 25 sierpnia 2014

GIVEAWAY na koniec lata u MileMaison :)

Kochani, witajcie w ostatnim tygodniu wakacji :) Koniec wakacji, to nie koniec lata, ale konkurs, który dla Was przygotowaliśmy będzie trwał do ostatniego dnia lata. Pierwszy dzień astronomicznej jesieni to 23 września - czyli lato kończy się 22 września...czyli nasze GIVEAWAY będzie trwało do 22 września :)

Ja bardzo lubię jesień, tę feerię ciepłych barw, burzę czerwieni, złocieni i brązów, ten zapach ostrzejszy, poranne mgły.... uwielbiam jesienne wędrówki po Karkonoszach - lasy są tak kolorowe, że każda nasza wędrówka trwa zawsze dłużej, tak często stajemy, aby podziwiać naturę. Zatem ja na nadchodzącą jesień się cieszę, tym bardziej, że pierwszego jej dnia mam urodziny :) 


Ale dla Was na osłodę końcówki lata mamy butelki w słodkich i jakże letnich kolorach: zieleń i róż. 




Aby wziąć udział w konkursie należy:

1. Udostępnić podlinkowany baner na swoim blogu (pierwsze zdjęcie).
2. Podzielić się informacją o konkursie na facebooku i polubić nasz fanpage.
3. Zostawić komentarz z informacją, którą butelkę wybieracie: zieloną czy różową.
4. Zapraszamy wszystkich: jeśli nie macie bloga, ani profilu na fb również bawcie się razem z nami -  nie zostawiajcie jednak w komentarzach adresów e-mailowych, aby chronić swoje dane.
5. Zapraszamy również do obserwacji naszego bloga.

Zasady Konkursu:
1. Nagrodą jest jedna z dwóch butelek Retro Treats: kolor wybiera zwycięzca.
2. Bawimy się do 22 września 2014 do godziny 23.59.
3. Bawimy się tu i na facebooku.
4. Ogłoszenie zwycięzcy 25 września.



A oto butelki Retro Treats SodaBottle
Zielona czy Różowa?





Życzymy Wam miłej zabawy :)
I pięknego Ostatniego Tygodnia Wakacji.

Pozdrawiam,
Magda

35 komentarzy:

  1. Butelki cudowne:-) wybieram niebieską :-) banerek na blogu, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolorki :) z radością ustawiam się w kolejce po zieloną butelkę
    jesienną szarugą butelki będą jak powiew i wspomnienie lata
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... ustawiam się i wybieram zieloną buteleczkę :D
    www.IglowasInteriors.blogspot.com

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana,ja też lubię jesień ,może dlatego ,że też jestem dzieckiem jesieni ;p
    Ja poproszę butelkę zieloną :)) Śliczne!
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowa jest śliczna! :)
    Ja już nie mogę się doczekać jesieni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień też lubię,tylko taką kolorową i złotą bez deszczu i szarugi z mnóstwem kolorowych liści po nogami.Butelka zielona przypomina wiosnę (też lubię:))
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda ja jesieni nie lubię ...no chyba że jest ciepła i kolorowa ;-)....w kolejce się ustawiam po zieloną buteleczkę...bo boska jest ;-). Buziaki Kochana ...udostępnię jeszcze na fejsie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż dziewczyński taki i słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ one są boskie Magda:))) Już oczywiście oczami wyobraźni widzę gdzie bym ją sobie ustawiła, uwielbiam takie dodatki:)))) Pozostaje mi, więc z całej siły zacisnąć kciuki, a może mi się poszczęści;) Wybieram zieloną, cudna jest!:)))) Uściski wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, oczywiście, że biorę udział w zabawie !!! Butelki są prześliczne:))) U siebie widziałabym...hmm, chyba zieloną, choć różowa też piękna, w razie czego Ty Moja Droga zadecyduj:)))
    Pozdrawiam Cię cieplutko, aczkolwiek już jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja poproszę zieloną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiesiłam banerek, a zapomniałam się ustawić w kolejeczce :)) sama nie wiem, sama nie wiem, którą chcę:)) jeśli szczęście do mnie się uśmiechnie, zdecyduj za mnie,proszę :)) serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buteleczki, najchętniej przygarnęłabym obie:D Ale jak już trzeba to wybieram zieloną:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. A to ja też się zapiszę.:) Na zieloną, ...albo różową, no dobra - zieloną jednak. Jeśli mi się uda, to poproszę o dostawę osobistą, hi hi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście ustawiam się w kolejce do tych kolorowych cudeniek :) I ja na ten turkusowo-zielony się piszę :) śliczniusie są obie.....ale z tym kolorem chyba bardziej mi po drodze ;) a może i nie hihihi ;)
    Banerek wiadomo gdzie ;)
    Buziaczki Magduniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce i podpisuję się pod różową!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesień jest piękna ale zbyt długa jak dla mnie :) Różowa buteleczka na pewno umili mi ten czas:)
    pozdrawiam,
    lea

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię jesień gdy słoneczna a liście szeleszczą mi pod butami:-)
    dla mnie zielona:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też lubię jesień - zwłaszcza taką słoneczną i kolorową :)
    wybieram zieloną
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie poproszę wylosować dla mnie zieloną ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Baner na miejscu, bloga obserwuję (bardzo fajny), nie mam jeszcze fb.
    Pozdrawiam i ... zieloną poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. qrcze obie sliczne ,ale chyba zielona jak coś ;) z miła chęcią przygarne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ufff, zdążyłam:-) Stoję w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wytyczne do konkursu spełnione :) Kolor butelki : r ó ż :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zielona skradła mi serce :-) może się uda. Justi

    OdpowiedzUsuń
  26. Miętowa zdecydowanie :) Będzie idealna!

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie poproszę RÓŻ i już!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie piękne :) Śliczne, smukłe, ale to zielona zawładnęła moim sercem. Uściski, Angelina :)

    OdpowiedzUsuń
  29. już raz u Ciebie wygrałam ale po takie cudeńka muszę jeszcze raz spróbować szczęścia:)
    mięta jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam dzisiaj urodziny, więc zielona byłaby super prezentem.Tobie składam najserdeczniejsze życzenia. Pozdrawiam Mariola

    OdpowiedzUsuń
  31. Niech ostatni będą pierwszymi, bo buteleczki są cudowne <3
    Zdjęcie umieściłam na moim blogu : http://jazakupoholiczka.blogspot.com/
    Polubiłam Facebooka jako J.B. :)
    Kocham się w różach i różowa pasowałaby idealnie do mojego mieszkanka;)

    OdpowiedzUsuń
  32. moim wnętrzom przydałaby się odrobina różu więc wybieram butelkę w tym kolorze :)

    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)