czwartek, 7 sierpnia 2014

Balkon u Maszki - oaza relaksu i poducha od MileMaison.pl

Dzisiaj chcemy Was zaprosić do wyjątkowej przestrzeni, którą Maszka stworzyła na swoim balkonie. Balkon u Maszki z blogu Reminiscencje zajął II miejsce w konkursie "Moje Mieszkanie" na najpiękniej zaaranżowany balkon w 2013 roku. Wygrana absolutnie należna, która nie dziwi ani trochę :) Wyjątkowe dekoracje, piękna taca, którą Maszka wykonała sama, piękne rośliny, urocze dodatki, a wśród nich poducha z naszego sklepu MileMaison.pl :) Radość i zaszczyt to dla nas ogromny :)

Wspaniale widzieć, jak rzeczy z naszego sklepu dekorują Wasze wnętrza, zatem z ogromną przyjemnością prezentujemy jak Poduszka Boulevard White prezentuje się u Maszki - dziękując jednocześnie autorce zdjęć, za możliwość ich pokazania na naszym blogu. Zapraszamy Was również do samej Maszki, u której post o balkonie na trzecim piętrze, znajdziecie tutaj :)

A poduszkę Bouleverd White znajdziecie w naszym sklepie tutaj



Aranżacja balkonu, francuska poduszka, biała taca, marynistyczne dodatki na balkon




W tak pięknie zaaranżowanej przestrzeni odpoczynek jest gwarantowany: zwróćcie uwagę, z jakim smakiem są dobrane dodatki, jaka konsekwencja jest w doborze kolorystyki oraz roślin. Wszystko razem stworzyło oazę spokoju i relaksu, w której zasiąść z dobrą książką, pyszną kawą lub kieliszkiem czerwonego wina wieczorem - to czysta przyjemność.



Aranżacja balkonu, francuska poduszka, biała taca, marynistyczne dodatki na balkon




Tacą, którą Maszka wykonała samodzielnie jesteśmy zachwyceni - nasza poduszka znalazła się w doborowym towarzystwie :)

Aranżacja balkonu w bloku


Dekoracje na balkon


Dekoracje i dodatki na balkon


Poduszki dekoracyjne na balkon, kosze i dekoracje na balkon



Przypominamy, że cały czas trwa konkurs na najpiękniej zaaranżowany balkon roku 2014 - bierzecie udział?

Serdecznie dziękujemy Wam za wszystkie słowa otuchy pod ostatnim postem, za kciuki i za Waszą pozytywną energię :))) To znaczy dla nas bardzo dużo i wierzę, że wszystkie Wasze kciuki naszej Tygryni pomogą :))) Dziękujemy!!!!!

A dzisiaj życzymy Wam pięknego czwartku :)
Pozdrawiam,
Magda



źródło zdjęć: Reminiscencje


28 komentarzy:

  1. Dlaczego ja nie mam takiego balkonu?! Ach już powoli tracę cierpliwość :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, taki balkon to skarb prawdziwy :) pozdrawiam serdecznie :)))))

      Usuń
  2. balkon marzenie, poducha bardzo mi się podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie :) wszystko pięknie dobrane, przestrzeń idealna :)) serdeczności!

      Usuń
  3. jej! balkon jest przepiękny i ile przestrzeni! u mnie tylko malutki stolik i 2 krzesełka i na nic więcej miejsca nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu my chyba nawet mamy taki sam stolik, jak u Ciebie, coś mi się tak wydawało kiedyś, patrząc na któreś zdjęcie. Wielkość nie ma znaczenia, na każdym balkonie można stworzyć swoją oazę :) a Maszka zrobiła to perfekcyjnie :) buziaki :***

      Usuń
  4. Ten balkon jest przepiękny, niesamowicie mi się podoba:)) W przyszłym roku będziemy robić taras w ogródku i właśnie w takim klimacie bym go widziała:)) Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Wy macie sporo przestrzeni do zagospodarowania Olu :) Proszę o nas pamiętać :)))))))))))))))))) buziak wielki dla Waszej Czwórki :*****

      Usuń
  5. Faktycznie, nagroda zasłużona. Balkon piękny, a poduszeczki prezentują się fantastycznie, chyba niebawem się skuszę...:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato zapraszamy bardzo radośnie zawsze :))))))))))))))))))) serdeczności :))))))))))))))))))))

      Usuń
  6. Chciałbym się tam zrelaksować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takim balkonie relaks gwarantowany :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. cudowny balkon, jestem od ogromnym wrażeniem! wszystko idealnie do siebie pasuje, ale najbardziej urzeka mnie kolorystyka zieleń-zieleń-zieleń-biały-naturalny ♡
    ślicznie ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka jest cudowna! Ja nie mogę się napatrzeć na te rośliny wspaniałe! Idealnie dobrane wszystko :) buziak Karola :)))

      Usuń
  8. Ależ pięknie i zielono...coś wspaniałego! Rozmarzyłam się zamiast pracować:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takim balkonie to tylko marzyć :))))))))))))))) uściski :))))

      Usuń
  9. Miałam już wczoraj przyjemność zobaczyć na blogu Maszki ten piękny balkon.Trzeba przyznać, że można zakochać się w tym miejscu a do tego świetnie dobrane poduszki,które tworzą niesamowity klimat tego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zakochałam z miejsca już dawno temu w tym balkonie :) a teraz, gdy widzę go w całej okazałości... po prostu bajka! Poduchy się prezentują pięknie, to trzeba przyznać :)))) buziak Ewuś :*

      Usuń
  10. Pięknie zaaranżowana przestrzeń! I te wszystkie dodatki nadają specyficzny klimat i urok :)
    Ja nie mam się czym chwalić więc życzę powodzenia "znajomym"startującym w konkursie!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Przestrzeń pięknie zaaranżowana :) posyłamy moc serdeczności :))))

      Usuń
  11. Taaak, ja już dziś widziałam ten balkon...:)nie dziwi mnie, że wieść się o nim niesie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Magduś, jesteś niesamowita ! Dobrze,że mnie nikt nie widzi, bo czerwona jestem, jak burak ! ... Dziękuję Ci bardzo za tyle pozytywnych słów :D Polecenie Waszego sklepiku to czysta przyjemność. Mam nadzieję, że uda mi się zostać stałą klientką ( a takich życzę Wam jak najwięcej !). Buziaki - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynko niesamowity to jest Twój balkon :))))) Ja dziękuję za polecenie naszego sklepu i zapraszamy Ciebie jak najczęściej :))))) I oczywiście dziękuję za to, że mogłam wykorzystać Twoje piękne zdjęcia :) oddają magię tej cudownej przestrzeni :) Buziaki :**************

      Usuń
  13. Balkon niezwykły z pięknymi dodatkami. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Balkon ma wspaniały klimat, cudownie dobrane dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę jakby nadmorskie klimaty... faktycznie oaza spokoju i ukojenia. Piękne, że w bloku można stworzyć taki kącik tylko dla siebie:) Poducha suuuuper;) A ja już podpatrywałam balkon w gazetce;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)