poniedziałek, 21 lipca 2014

Napisał o nas In Magazyn - Pani Basi Komorowskiej przewodnik po najciekawszych blogach :)

Dzisiaj będziemy się chwalić :) Spotkało nas wyjątkowe wyróżnienie i wczorajszy wieczór niespodziewanie upłynął nam pod znakiem świętowania  :) i już spieszę z wyjaśnieniem o przyczynach mojej dzisiejszej radości, którą sygnalizowałam na naszym fanpagu.

Otóż ukazało się kolejne wydanie pierwszego w Polsce miesięcznika o designie, tworzonego wyłącznie na tablety In Magazyn. Nowoczesne pismo, w którym króluje tematyka urządzania wnętrz. Wiele ciekawych artykułów o designie, o sztuce i o stylu życia. A to wszystko ilustrowane pięknymi zdjęciami. 



In Magazyn - czasopismo wnętrzarskie na tablety
Najnowsze wydanie czasopisma o wnętrzach, designie i sztuce - In Magazyn - czasopismo wnętrzarskie na tablety

I w tym wyjątkowym magazynie My -  Blog Mile Maison w Przewodniku po blogach, którego autorką jest Pani Basia Komorowska.  
Gdy dostałam od Pani Basi e-maila - nie chciało mi się wierzyć, że nasz blog trafi na listę blogów wnętrzarskich, które zostały wybrane, jako najciekawsze w sieci! Ale to prawda :) I ja od wczoraj jestem przeszczęśliwa, dumna, radosna i od wczoraj mi też uśmiech z buzi nie schodzi.

A to w jakim wyśmienitym towarzystwie się znaleźliśmy, jest dla nas dodatkowym powodem do dumy. Na liście, obok nas, znajdują się bowiem te fantastyczne i uznane blogi, które serdecznie pozdrawiamy: 

1. FORelements - prowadzony przez Dagmarę Jakubczak
2. Lovingit - prowadzony przez Jagodę, Asię i Honoratę
3. Interiors Design Blog - którego autorką jest Ula Michalak
4. Wnętrzarka - który prowadzi Magdalena Sobula
5. Architekt na szpilkach - autorką jego jest Kasia Antończyk
6. Everyday Design For Life - prowadzony przez Magdę i Remka
7. Mile Maison - to MY :)))))))))))

In Magazyn - czasopismo wnętrzarskie na tablety
Przewodnik po blogach wnętrzarskich - In Magazyn - czasopismo wnętrzarskie na tablety


Każdy z blogów jest wspaniale opisany i zaprezentowany. A ponieważ nie wszyscy mają tablety, zrobiłam dla Was zrzuty z ekranu kilku stron.


In Magazyn - czasopismo wnętrzarskie na tablety

In Magazyn - czasopismo wnętrzarskie na tablety


In Magazyn - czasopismo wnętrzarskie na tablety

In Magazyn - czasopismo wnętrzarskie na tablety

Bardzo dziękujemy Redakcji za wyróżnienie :) Być zauważonym i docenionym to niesamowita radość :)

Zachęcam Was do przeczytania całego numeru - fantastyczna lektura, którą możecie zabrać wszędzie :) Magazyn możecie pobrać bezpłatnie w App Store i Google Play: są tam wyszukiwarki, które ułatwią Wam znalezienie czasopisma. Potem wystarczy ściągnąć i zainstalować aplikację i gotowe.




Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)
Udanego tygodnia!
Magda






54 komentarze:

  1. Ściskam mocno i gratuluję z całego serca ! Należało się ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :))))))))))))) i buziaki posyłamy :****** Dobrego tygodnia!

      Usuń
  2. Madziu Kochana gratulacje ogromne ode mnie:))))))))))))) całkowicie zasłużenie Moja Droga i jest czym się chwalić to PEWNE :))))) i podpisuje się pod tym obiema rączkami :)) zaraz ściągnę sobie ten magazyn na ipada:))
    Ja jestem totalną wielbicielką Twojego bloga :)
    Jesteś wspaniałą osobą ale to przecież wiesz :))))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu takie piękne słowa, sprawiają, że się rumienię z emocji :))))) Bardzo Ci Kochana dziękuję :)))))))))))))))))))))))))))) Magazyn ściągaj i czytaj od deski do deski - naprawdę ciekawy! Buziaki :*****************

      Usuń
    2. już mam i podziwiam:))))) TĘSKNIE !! i czekam na kolejny odcinek "Po prostu Em"

      buziaki Kochana moja:)))

      Usuń
    3. Cieszę się :)))) i dziękuję, że czekasz na Em :) Jak tylko znajdę trochę czasu będzie ciąg dalszy :) buziaki Madziu!

      Usuń
  3. Madziu, no, no, to nie lada wyróżnienie!!! Zostać zauważonym w gąszczu blogosfery i docenionym to okazja do świętowania!!! Wznoszę toast:-) Zasłużone gratulacje!!!! buźka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu bardzo dziękujemy :) to prawda, że wrażenie robi to, że w takiej ilości blogów wnętrzarskich, zostaliśmy zauważeni, a nie mamy nawet roczku :) Ja ciągle w szoku :))))))))) buziaki :***

      Usuń
  4. Gratuluje! To na pewno duży sukces i pomoże w rozwoju bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie :)))))))))))
    bardzo gratuluję i życzę jeszcze większych i znakomitszych sukcesów!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Serdeczne gratulacje, ale nie ma się co dziwić - zaslużyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULACJE !!!!! to i mnie się micha teraz cieszy razem z Tobą Madzia :)))))) macie co świętować z grillowaną cukinią przy okazji hi ,hi :))))))))))) BUZIOLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :))) cukinia wczoraj była - a jakże! I była pycha!!!! Buziaki :*****

      Usuń
  8. w pełni zasłużone wyróżnienie :)
    gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyobrażam sobie, jak się cieszysz, to bardzo miłe kiedy ktoś doceni naszą pracę i wyróżni spośród wielu:)) Gratuluję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo miłe BARDZO :) i cieszę się ogromnie :)))) dziękuję Ewuś :)))

      Usuń
  10. Brawo!gratuluję i cieszę się razem z Wami!!!:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :))) serdeczności posyłam!

      Usuń
  11. NOO Kochana...gratki...oczywiście zasłużone ;-). Buziaki i dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu, jesteś na prawdę WSPANIAŁA - cieszę, się, spotkałam Cię na swojej życiowej drodze, dziękuję za przepiękne słowa, rzeczy, inspiracje, za to, że motywujesz mnie na co dzień dobrymi myślami i pięknymi obrazami! aha i pisz, pisz, bo ma niesamowity talent - kibicuje Ci mocno, Ancia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dobrych i wspaniałych słów, to siedzę teraz jak burak czerwona, jak ta moja Em :)))) Bardzo Ci dziękuję Anciu :*****

      Usuń
  13. Madziu bardzo serdecznie gratuluję:) Cieszę się razem z tobą:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś z całego serca za współradowanie się nami :)))) buziaki :****

      Usuń
  14. Nie wiedziałam, że taki magazyn istnieje, trzeba zajrzeć :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :))) Magazyn jest naprawdę wyjątkowy, czytam od deski do deski, chociaż muszę przyznać, że wcześniej też o nim nie słyszałam. Buziaki :***

      Usuń
  15. Wielkie gratulacje :)) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie :)))))) i ślicznie pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Super:) Gorące gratulacje!!! Wyróżnienie w pełni zasłużone!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario pięknie dziękuję :)))))) buziaki Kochana! :****

      Usuń
  17. Och gratuluję Ci Kochana z całego serca!!!:))) Cudowne wieści i wcale się nie dziwię, że to właśnie Twój blog jest polecany bo go uwielbiam,))) Zresztą o tym wiesz:*** Uściski wielkie i jeszcze raz serdecznie gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Olu ślicznie i buziaki posyłam !!!! :*****

      Usuń
  18. Oj jak ja się cieszę!!! Bardzo, bardzo mocno gratuluję! wielki sukces, wielkie szczęście i niech tylko tak będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za Twoją radość i za gratulacje :)

      Usuń
  19. Oj jak ja się cieszę!!! bardzo, bardzo gratuluje i niech tylko takie chwile u Was goszczą:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)