środa, 2 lipca 2014

Druciane kosze i koszyki w wyjątkowym wnętrzu. Laundry Room - praktycznie i stylowo.

Dawno nie było wpisu z cyklu Zwiedzamy Inspirujące Wnętrza, ale gdy wczoraj w poszukiwaniu drucianych koszy, trafiłam na wyjątkową aranżację pralni (laundry room) na blogu Kathleen,  wiedziałam, że muszę te wnętrza Wam pokazać. W cyklu o inspirujących wnętrzach z reguły pokazujemy Wam wnętrza artystyczne, pełne sztuki, artyzmu - ale czy to pomieszczenie takie nie jest? Jest to artyzm podszyty praktycznością :) Ja jestem w nim absolutnie zakochana i od wczoraj oglądam te zdjęcia, analizując każdy szczegół i drobiazg, a moja wnętrzarska wishlista niebezpiecznie się wydłuża :)

Zatem zapraszam Was w podróż do krainy uporządkowania, gdzie przestrzeń jest doskonale zorganizowana, gdzie wszystko ma swoje miejsce i gdzie bezapelacyjnie królują druciane kosze.

W miejscu tym, w którym ważny jest każdy detal, zdecydowanie rządzi idea recyklingu, którą ja uwielbiam: drewniane meble, które mają do opowiedzenia swoją historię i których nikt na szczęście nie odesłał na emeryturę, metalowe szafki i regały, metalowe kosze i koszyki. Jest stylowo i z charakterem. Aż się nie chce wierzyć, że to jedynie domowa pralnia! I gdybym miała domek i miejsce na takie pomieszczenie - dokładnie tak bym je zorganizowała. Wnętrze jest nie tylko praktycznie urządzone, ale jest również przytulne. Pomimo, że brak energetycznych kolorów, to drewno, mięsiste poduchy, tkaniny i kwiaty dodają ciepła. Mogłabym tak siedzieć na tej sofie lub przy tym uroczym, drewnianym stole, pić kawę, wsuwać drugie śniadanie i spoglądać na wirującą pralkę - i też bym odpoczywała :)


Dlatego dzielę się z Wami tymi inspirującymi zdjęciami, zapraszam do pomieszczenia, w którym każdy kąt inspiruje. Zwróćcie przede wszystkim uwagę, jak fantastycznie zostały wykorzystane wszelkie druciane kosze: jest ich tutaj sporo i każdy ma swoją funkcję. Zaczynamy?



Mieszkańcy tego domu, należą z całą pewnością do ludzi szczęśliwych, bo to właśnie oni nie liczą czasu, zatem zegar jest, wskazówek brak - spokojnie, bez pośpiechu.... slow life :)

Laundry Room, sofa, szafka z drucianymi koszami



 Każdy detal jest tutaj idealny: każdy kosz wyjątkowy, każdy drobiazg przemyślany:

Laundry Room - organizacja przestrzeni w domowej pralni, druciane kosze

Laundry Room - organizacja przestrzeni w domowej pralni

Domowa pralnia, aranżacja pomieszczenia gospodarczego, recykling

Laundry Room - druciane kosze, metalowe pojemniki

Metalowy wieszak z cyframi, druciany kosz


Poduchy Ikei, drewniana sofa, metalowa szafka z drucianymi koszami

Druciane koszem metalowe pudełka z cyframi, dekoracyjny manekin




 Poniżej bateria z miejsce na mydło - idealne rozwiązanie, aby mydło mieć zawsze pod ręką :)

Bateria umywalkowa z miejscem na mydło


Metalowy wieszak z numerami

Druciane kosze, metalwy regał, słoiki szklane, aranżacja domowej pralni


Pojemniki ozdobione cyfami, drewniana skrzynka z kwiatami

Przytulna sofa w pomieszczeniu gospodarczym

A gdy tak przyglądałam się tym poduchom z powyższego zdjęcia, odkryłam, że są chyba identyczne, jak te, które mamy w naszej sypialni :) zatem mogę potwierdzić, że są naprawdę wygodne i idealne do odpoczynku :)

Biała sypialnia, beżowe poduchy na podłodze, biała szafa w sypialni
Nasza sypialnia


I co sądzicie o takiej pralni? Podoba wam się? Lubicie taką organizację? Dla mnie to niemal ideał, który zapisałam, zapamiętałam i jeśli tylko życie pozwoli,  poodgapiam :)

Tymczasem ja dalej, przymusowo zaurlopowana, okupuję sypialnię, jeszcze tylko kilka dni... mam nadzieję.

Dobrego popołudnia dla Was, ślicznie dziekuję za odwiedziny i do następnego :)
Pozdrawiam,
Magdalena


zdjęcia pochodzą z bloga: fadedcharmcottage.blogspot.com (oprócz ostatniego, które jest w 100% nasze :))

34 komentarze:

  1. Mieszkanie sielskie - anielski bo bije z niego taki fajny wiejski spokój, miejsce w którym sie odpoczywa i zyje z dala od całego miejskiego zamieszania. Cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie je określiłaś Marysiu :) faktycznie czuć w każdym kącie tego pomieszczenia ten spokój, tę sielskość :) Buziaki posyłam :***

      Usuń
  2. Jakze fantastyczne vintage wnetrze!!!zero sztampy, zero kopiowania, tyle cudownych dodatkow...wzor niedoscigniony:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po prostu prawda? :) mi by wystarczyło to jedno pomieszczenie do mieszkania i bym była szczęśliwa móc w nim codziennie odpoczywać, a to tylko pralnia :) Pozdrawiam Madziu :)

      Usuń
  3. jak ja kocham takie druciaki!
    mieszkanie idealne na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest naprawdę świetnie, ten zegar bez wskazówek czadowy, wszędzie pełno cyferek, a kosze druciane uwielbiam!!! Te poduchy są bardzo ładne i zawsze na czasie :) Cudownie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegar skradł moje serce :) cyferki i kosze druciane uwielbiam również, że och :))) zawsze świetnie wyglądają, a tu ich tyle, a nie ma przesytu, tak wszystko świetnie wyważone :) widziałam, że candy u Ciebie, koniecznie muszę wziąć udział, takie cudne nagrody :) pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Madziu Kochana zdrowiej Nam :))) szybciutko koniecznie:) a co do pralnie to strzał w 10! :)) kocham druciaki wszelakie:)))) ja jutro mam swój sądny dzionek wizyta u specjalisty ale liczę tylko na dobre wiadomości:) dziś byłam na swoich pierwszych 2 godzinnych jazdach bo prawo jazdy robić zaczęłam i nie było aż tak źle:)) tylko zmęczona że ho ho tyle to skupienia i uwagi wymaga ale i pogadać tez dało rade i okazało się mam bardzo podzielna uwagę :)))hehe:))

    Całuje mocno tule do serduszka i trzymam kciuki by Twa Stópka już zdrowiutka była:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu to trzymam kciuki za prawo jazdy :)))) podzielność uwagi jest w prowadzeniu bardzo ważna, więc się okazało bardzo dobrze :))) Dziękuję za życzenia zdrówka, staram się jak mogę, by szybko stanąć na obie nogi, a nie tylko skakać na jednej :) buziaki Kochana :***************************

      Usuń
  6. Jejku,to 1 zdjęcia powaliło mnie na kolana-cudne wnętrze!!!!!!!!!
    Fajny pomysł-zegar bez wskazówek ;p
    Miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne jest to prawda :))) serdeczności :))))))

      Usuń
  7. Umiesz Madziu zauroczyć inspiracjami. Oczywiście miejsce piękne, a patrząc na zdjęcia czuje się harmonię i taki wewnętrzny spokój. Tak, jakby czas w jakimś sensie zatrzymał się w miejscu, albo mijał dwa razy wolniej.Emanuje stamtąd jakaś pozytywna energia, której ma się chęć poddać. Oglądając to wnętrze zapomina się o pośpiechu, całym tym zgiełku dnia codziennego, hałaśliwych miastach a myśli się tylko:"matko,jaki tam spokój"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w tym wnętrzu ta harmonia, o której piszesz i dobra energia również. Mogłabym w nim siedzieć godzinami :)))) ściskam Cię Ewuś serdecznie :))

      Usuń
  8. W takich warunkach to ja nawet kurką domową mogłabym zostać i całe dni oddawać się praniu :)
    Brawo dla właścicielki za konsekwencję stylu, nawet w tak prozaicznym miejscu.
    Kocham taki retro styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)))) i prać, prać, prać :)))) i kawkę popijać na tej sofie lub przy tym stoliku :)))

      Usuń
  9. Faktycznie wspaniale przemyślane:) Szkoda, że nie mam miejsca na pralnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, bo to taka pralnia i jednocześnie wspaniałe miejsce do odpoczynku :) pięknie jest :)))

      Usuń
  10. Fantastycznie urządzone wnętrza :) Bardzo lubię taki klimat z tzw. duszą, połączenie retro i sielskiego stylu :) Można tu znaleźć wiele inspiracji :)) Pozdrawiam i serdecznie Cię zapraszam do mnie w odwiedziny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię takie połączenia, z nutą retro, z sielskimi elementami. A to pomieszczenie jest kwint esencją tej nowej jakości właśnie. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Masz rację, wnętrze jest po prostu niesamowite...przemyslane w każdym calu, niezwykle ciekawe..., ja mam pralnię, co prawda niewielką, ale z pewnością przyjrzę się tym zdjęciom jeszcze nie raz i pewnie coś wykorzystam:)))
    Dziekuję za piekną inspirację i serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że zdjęcia Cię zainspirowały, już sobie wyobrażam, jak możesz je wykorzystać w swoim pięknym domu :) pozdrowienia śle serdeczne :)))))

      Usuń
  12. Piękne wnętrze!!!! Od razu mogłabym w nim zamieszkać...!!!! I zgadzam się z tym , że samo wnętrze też może być sztuką.....bo jeśli się kocha swoje wnętrza.....jeśli się uwielbia samo urządzanie.....to każda czynność....gdzie co usadowimy.....powiesimy....i postawimy...to też powodowane jest siłą naszej wyobraźni.....Dobieramy piękne przedmioty.....meble i ozdóbki....i to też oddaje nasze emocje.....a czym innym jest sztuka jak nie emocjami.....i wyobrażeniami.....No przynajmniej ja staram się by we wnętrzu wyrazić możliwie to co niemożliwe......Ot moje zawiłości takie.....Buziaki Madziu.....cudny wpis.....i pieknie wyszperane zdjęcia :):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że nie trzeba epatować obrazami, arcydziełami, że sztukę i piękno można znaleźć w zwykłym wnętrzu, które jakby na przekór, staje się niezwykłe. Tak jest i tutaj i cieszę się, że myślimy podobnie Oluś :) dziękuję Ci za piękny komentarz :)))) posyłam moc buziaków do Twego cudnego świata :))))

      Usuń
  13. wszystko takie retro, a praleczka nowoczesna ;p
    powinna być bala i tarka do prania, prawda? ;)))))))))))))))))
    ale tak serio, to piękne wnętrze, aż miło posiedzieć w pralni z filiżanką kawy w ręku! :))))))))))
    buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha :)))) pasowałaby :))))) przypomniałaś mi, że moja Babcia ma chyba starą maglownicę drewnianą, muszę poszperać, może nie poszła do kosza :) buziole :)))

      Usuń
  14. Jestem zachwycona tą pralnią! dziękuję za jej pokazanie, bardzo w moim stylu! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że trafiłam :))))) pozdrawiam ciepło :)))

      Usuń
  15. Ale czaaaad! Nie mój styl totalnie, ale mistrzostwo świata, dopracowany każdy szczegół i detal, lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. stylowy zawrót głowy:-) gratulacje to wnętrze z duszą nie do skopiowania;-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)