sobota, 26 lipca 2014

Biała Podłoga w naszym mieszkaniu - White Floor.

Kiedy pod koniec 2008 roku planowaliśmy aranżację naszego mieszkania, które w kwietniu 2009 mieliśmy odebrać od dewelopera, spędziliśmy długie godziny w internecie i w księgarniach. Wertowaliśmy czasopisma wnętrzarskie, przeglądaliśmy katalogi firm meblarskich i buszowaliśmy po portalach wnętrzarskich - głównie zagranicznych, ponieważ biała podłoga była u nas wtedy baaaardzo rzadko spotykanym okazem wnętrzarskim. 

Początkowo upierałam się przy orzechu amerykańskim - wizja totalnie białego mieszkania nieco mnie przerażała: białe ściany, biała kuchnia, biała łazienka, białe meble, białe drzwi, białe rolety. Za dużo tej bieli (myślałam sobie) - niech chociaż podłoga będzie kontrastem. Tym bardziej, że nie było wtedy w internecie morza zdjęć wnętrz z białymi podłogami - tak jak jest dzisiaj. Ale po obejrzeniu jednego  z włoskich katalogów z meblami, którego motywem przewodni była biel: białe meble na pięknej białej podłodze - zrozumiałam, że biała wizja Sebastiana ma sens. Przepadłam na amen, a amerykański orzech poszedł w zapomnienie. 

Kiedy zatem było już wiadomo, że biel, pozostawało wybrać materiał. A że marzyła nam się podłoga jednolita w całym mieszkaniu, bez progów, bez przejść, wybraliśmy gładką wylewkę poliuretanową. Zatroskani rodzice, zdziwieni znajomi, zdziwieni pracownicy, którzy kładli gładź, zdziwieni hudraulicy, zdziwiony Pan od szyby prysznicowej - nie zasiali u mnie ani ziarnka wątpliwości. Wręcz przeciwnie: moja buntownicza natura po raz kolejny dała o sobie znać: jak to? wszyscy odradzają? że blado? że brzydko? że jak Ty będziesz sprzątać??? To ja im pokażę :) 

I mamy białą, idealnie gładką podłogę bez przejść - taką samą wszędzie: nawet pod prysznicem. Pod prysznicem nie mamy ani brodzika, ani nic innego podobnego - po prostu podłoga z odpowiednim spadkiem. I z jakimś dodatkowym materiałem, aby mniej ślizgająco było i aby pod prysznicem tańczyć jeno z własnej woli, a nie z przymusu złapania równowagi.

W mieszkaniu generalnie króluje biel: biała podłoga, białe ściany, białe drzwi, biała kuchnia (jak wiecie), biała łazienka bez ani kropli koloru, biała sypialnia, biały salon - gabinet z nie-białą szafą :) Jest jasno, przestronnie, a energii dodajemy kolorowymi dodatkami: czerwona komoda w salonie, szara poduszka z żółtym plusem na białej sofie, kolorowy dzbanek w kuchni, kolorowe gałki w sypialni, obraz w złotej ramie z dziewczyną w żółtej sukni (o którym kiedyś Wam pisałam). 

Początkowo białe było wszystko, ale powoli nasze mieszkanie ulega metamorfozie - nie jest już idealnie białe. Ale nawet mnie to cieszy, bo energia pochodząca z kolorów jest bardzo ważna. I uwielbiam żółty plus na szarej poduszce,  kolorową porcelaną, którą ostatnio zbieram :) czerwona komodę z kolorowymi gałkami też uwielbiam :)

O dziwo, ku zdziwieniu również rodziców, znajomych, pani listonoszki, panów kurierów  - tę biel się sprząta idealnie :) bez ciśnienia, bez zmęczenia - wystarczy przysłowiowe przetarcie :)

I wiem, że w naszym domku, który nam się marzy, a że marzenia się spełniają, to jest nadzieja, że go wybudujemy - podłoga też będzie biała. Bezapelacyjnie :) Sprawą dyskusyjną jest jedynie materiał: czy zostaniemy przy wylewce, czy będą to zwykłe deski pociągnięte białą farbą. Zobaczy się  :) Zresztą ostatnie nasze dyskusje na ten temat, stały się przyczynkiem do tego postu. Gdy tak wędrujemy w poszukiwaniu naszego miejsca, snujemy też wizje domku i jego urządzenia. Jak nie pracujemy to albo gramy w szachy, albo jeździmy w pogoni za czerwoną kulką (czytaj: zachód słońca), albo projektujemy nasz przyszły dom.

I było już na naszym blogu o czarnej podłodze we wnętrzach, był post o wyjątkowym Domu w Hudson Valley, który urzekał oryginalnymi  drewnianymi podłogami w romby, to teraz czas na podłogę białą :) Mam dla Was kilka inspiracji, wybranych z całego oceanu zdjęć wnętrz, w których króluje biała podłoga. Mam też kilka zdjęć naszej podłogi, które pochodzą z różnych okresów. 

Zacznę od podłogi naszej :)

Biała podłoga w mieszkaniu, biała wylewka na podłodze, białą podłoga w kuchni, białe wnętrza, białe meble kuchenne na wysoki połysk
Widok z kuchni: biała podłoga, białe meble, białe ściany, biały hol :)

Biała podłoga w mieszkaniu, biała wylewka na podłodze, białą podłoga w kuchni, białe wnętrza, białe meble kuchenne na wysoki połysk

Biała podłoga w mieszkaniu, biała wylewka na podłodze, białą podłoga w kuchni, białe wnętrza, biała podłoga w kuchni, biała podłoga w przedpokoju
Widok z gabinetu: biała podłoga, białe drzwi, biała kuchnia, białe ściany - białe wnętrze nasze

Biała podłoga w kuchni, białe meble kuchenne na wysoki połysk

Białe wnętrze, biała podłoga, białe meble kuchenne na wysoki połysk

Białe wnętrze, biała podłoga, szary fotel ikea, drzwi malowane farbą tablicową



Białe wnętrze, biała podłoga, biała szafa ikea, beżowe poduchy
Nasza sypialnia i kawałek białej podłogi.


i jeszcze kolaż kilku zdjęć - zrobione na etapie wykańczania, widać, że pewne rzeczy nie były jeszcze skończone, ale chcę Wam pokazać podłogę:


Biała łazienka, staron w łazience, umywalka ze staronu
Ściany w łazience mamy obłożone wielkimi płytami z białego Staronu (nie chciałam tradycyjnych płytek). Ze staronu jest też umywalka, robiona na zamówienie (podobnie jak zlewozmywak kuchenny).




A teraz zapraszam na szczyptę inspiracji, które miały mi pomóc znaleźć odpowiedź na pytanie:
 jaka podłoga w nowym mieszkaniu: idealnie gładka czy dechy,
 a jak dechy to błyszczące czy odrapane?

Tym dwóm pierwszym zdjęciom przyglądam się od kilku dni i ciągle nie mogę zdecydować: czy bardziej podoba mi się lśniąca biel, czy biel nieco podniszczona. Dzisiaj na prowadzenie wychodzi podniszczenie - taka podłoga vintage w naszym domku? Cudo!


Biała podłoga z desek, eklektyczne wnętrze
Przepiękne wnętrze z przewagą stylu skandynawskiego, ale tego w najlepszym wydaniu: czyli z metalowymi, ocynkowanymi dodatkami. Podłoga aż lśni i cudownie odbija światło, jeszcze bardziej rozświetlając pomieszczenie.
 

Biała podłoga z desek vintage, rustykalne wnętrze
Fantastyczne wnętrze z widocznymi belkami konstrukcyjnymi i wysokimi sufitami. Podłoga podniszczona idealnie - chyba zabieram do naszego przyszłego domku :)




Na kolejnych dwóch zdjęciu urzeka mnie eklektyzm: czysta biel, stare meble z duszą - dla mnie idealne połączenie :)

 
Biała podłoga z desek, eklektyczne wnętrze
Stary fotel z duszą, industrialna komoda, grafiki i fotografie w antycznych ramkach - czyż nie pięknie? Po lewej białe, drewniane drzwi z prostą kontrastową gałką - idealne połączenie.

Biała podłoga z desek, eklektyczne wnętrze
Uwielbiam to wnętrze: drewno jest niemal wszędzie, obrazy w złotych ramach, retro dekoracje, meble z duszą. Te ocynkowane dodatki umieszczone na półce pod sufitem dodają industrialnego charakteru, który w połączeniu z bielą, zawsze wyglądają cudnie i dodają wnętrzom oryginalnego charakteru.



I jeszcze kilka inspiracji, które pomagają mi znaleźć odpowiedź na pytanie: deski czy wylewka? Idealnie lśniące czy odrapany sznyt vintage? Zwróćcie uwagę, jak wspaniale z białą podłogą komponują się białe deski na suficie.

Biała podłoga z desek, eklektyczne wnętrze


 Biała podłoga z desek, eklektyczne wnętrze



U nas biało, za oknem  niebiesko i słonecznie - pogoda piękna :)
I pięknego dnia Wam życzę :)
Pozdrawiam,
Magda


źródła zdjęć: archiwum prywatne i pinterest





51 komentarzy:

  1. Piekne mieszkanie Madziu, uparciuchu kochana. Podłoga to bomba! Tak się cieszę, że uparta byłaś i nie darowałaś, aż mi się samej teraz taka podłoga zamarzyła do przyszłego domku :)))
    Z tym prysznicem to u nas taka samo, nie mamy brodzika tylko tak jak u Was i bardzo sobie to chwalę i jak się sprząta szybciutko :))
    Miłego weekendu Madziu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu :))) Ja też się cieszę, że moja natura buntownicza wzięła górę i po tym, jak mnie Sebastian przekonał, już nie było odwrotu :) Pod prysznicem sama podłoga jest idealna - sprząta się raz dwa, czyściutko, więcej miejsca i bezpieczniej, wbrew pozorom :) buziaki Marysiu i pięknej niedzieli :****

      Usuń
  2. biała podłoga jest super! i choc total white to nie dla mnie ( próbowałam, ale mi nie chciało wyjśc ;-))) to białą podłoge też mam- deski olejowane, błyszczące a jednoczesnie nabierające z wiekiem patyny, ze szparami, dodatkowo fazowane na brzegach!! Kocham ją po prostu! i Tobie do nowego domku polecam!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam taką podłogę!!!!! I właśnie chyba ta patyna z wiekiem mi się w nowym domku marzy. Bo w ogóle jakaś stodoła mi się marzy, to taka wiekowa podłoga, byłaby idealna :) Całusy i buziaki :****

      Usuń
  3. Ależ bialutko! Ach,mój małż to nawet nie chce słyszeć o większej ilości bieli w mieszkaniu,poza drobnymi dodatkami ;p Taki to chłop niereformowalny ;p
    Inspiracje cudne! Wnętrze z moich marzeń :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze poprzednie mieszkanie też było kolorowe - ani kropli bieli. Nigdy nie wiadomo, co człowieka najdzie, zatem jeszcze wszystko jest możliwe :) buziaki Kochana!

      Usuń
  4. wow! jestem pod wrażeniem Waszej bieli! a ta na podłodze jest niesamowita! :))))))) pięknie się prezentuje i ładnie , delikatnie połyskuje. Ależ mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Aniu :)))) nam bardzo zależało na tym delikatnym połysku właśnie, żeby nie była całkowicie matowa :) Serdeczności posyłam :)))))))

      Usuń
    2. Witam serdecznie, stoimy właśnie przed decyzją o położeniu podłogi z żywicy (w nas epoksydowej) w mieszkanie, m. in. w korytarzu i kuchni. Czy mogłabym zapytać jak sprawuje się podłoga. Nie chodzi mi o to czy łatwo się sprząta;) ale czy łatwo się rysuje, odpryskuje? Czy żółknie? Chcielibyśmy białą żywicę z połyskiem, ewentualnie połpołyskiem. Ostatnio w firmie która ma w swojej ofercie żywice odradzano... :( Że się rysuje, że zmatowieje, że trudno utrzymać czystość:( Proszę o odpowiedź, w Pani moja nadzieja na piękną podłogę....

      Usuń
  5. Też lubię to zdziwienie, kiedy ktoś do nas wchodzi i mówi: Jak tu jasno! Ale przecież wystarczy kilka elementów i już jest przytulnie, prawda? Dobrze, że jesteś twarda ;)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi :) ja też zawsze widzę takie zdziwienie u osób, które pierwszy raz do nas wchodzą :) Taka biel jest niesamowita, dodatkowo, gdy wpada słońce, jest jasno, jak na Santorini :) a wystarczą dodatki, by było przytulnie. Na Boże Narodzenie jest pięknie: obowiązkowa czerwień wspaniale z bielą się prezentuje :))) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Pięknie u Was,i ta biel...echhhh dla mnie marzenie:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) U Was też pięknie - podglądałam wczoraj :))))) uściski!!!!

      Usuń
  7. Jaaaacie!!!! Cudnie jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No przepadłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))))))))))) dziękujemy :)))) buziaki Ewuś :**********************

      Usuń
  8. Madzia piękne jest twoje mieszkanie !!!!!!!!!! ta podłoga wygląda przepięknie ....a powiedz nie rysuje się ta wylewka ??? i nie jest tak ,że wszystko na takiej podłodze widać bardziej ..każdy włosek ,paproszek ????
    ja chciałam podłogi drewniane potem gres szkliwiony ,potem znowu drewniane i teraz znowu gres ...ale kurcze mam dosyć wiecznego ganiania z mopem na wieży .....i bym chciała jak najraktyczniej i do tego jak najlepiej :))))))))))) głowa mi niedługo spuchnie od kombinowania :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpraktyczniej......:) BUZIOLE

      Usuń
    2. Dziękuję Agulka :))))) na tej podłodze praktycznie nic nie widać w taki sposób, by rzucało się w oczy. Ale my mamy dwa futra, one sporo włosów gubią i owszem gdzieniegdzie widać. Ale wystarczy mopem przejechać - trzy minuty i całe mieszkanie lśni :) i co dla mnie ważne: tutaj nie ma gdzie wchodzić brud: nie ma żadnych szpar, przejść, więc jak posprzątasz, to masz naprawdę czysto. A nie rysuje się. Ona ma na kolor położone takie specjalne zabezpieczenie przed Uv i przed mechanicznymi zniszczeniami, więc jest naprawdę praktyczna :) BUZIAKI KOCHANA :****

      Usuń
  9. Faktycznie jak się słyszy słowo "tylko biel" to popada się panikę, że za dużo tej jasności. A tu jednak miłe zaskoczenie! Jest jasno, czysto, przytulnie i aż się chce tam być:) Pięknie i już!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))))) plusem naszego osiedla jest piękna pomarańczowa elewacja budyneczków i pomarańczowe dachy, które widzimy z okien, co również energetyzuje nasze wnętrza. Więc pomimo, że biało jest przytulnie :)

      Usuń
  10. Piękny ten biały, chociaż nie chciałabym mieć takiej podłogi u siebie... Zdecydowałam się na taką - http://www.czois.pl/pl/p/BOEN-JESION-ALLEGRO-barwiony-na-bialo-ASGV82TD-Lakier-matowy/75 i uważam, że to odpowiedni odcień, który pasuje do wszystkich mebli - jasnych czy ciemnych, a jednocześnie nie sprawia wrażenia ascetycznego, zimnego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu, ja też kiedyś miałam wizję total white ale niestety się przestraszyłam, albo uległam namowom, że może to nie jest dobry pomysł...teraz żałuję!!! Twoje mieszkanie jest po prostu rewelacyjne!!!! Biała podłoga to jest to!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, czasem warto zaufać wizji :)))) tym bardziej, ze Ty masz wyjątkowe wyczucie piękna :) ja najpierw zaufałam Sebastianowi, potem trzymałam się już swojej wizji, bo potem już była ona "moja", tak bardzo w nią uwierzyłam :) Bardzo Ci dziękuję za komplement :) Buziaki Madziu :****

      Usuń
  12. Ja nie wyobrażam sobie ścian w innym kolorze niż biały. Czasem kusiło mnie,żeby sięgnąć po jakąś kolorową farbę na ściany, ale biel zawsze zwyciężała:)U Ciebie całość-biała podłoga+białe ściany+białe meble wygląda pięknie i tak jak piszesz z bielą można zaszaleć kolorowymi dodatkami właściwie w każdym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MY w poprzedni mieszkaniu mieliśmy sporo kolorów, ale były to kolory nieco "przybrudzone". Ale było ich sporo. Dlatego teraz kompletnie mi takich kolorów na ścianach nie brakuje, wystarczą dodatki - na przykład miętowy konik Dala do sypialni, na którego czaję się w swoim własnym sklepie :))))) buziaki Ewuś :****

      Usuń
  13. Jestem pod wrażeniem Twojej podłogi. Jestem bardzo ciekawa jaki jest obecnie koszt takiego cuda. Muszę się rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza to wylewka BASF MASTERTOP i na powierzchnię 70,5 m2 około 20 tysięcy (o ile dobrze pamiętam). Ale to było w 2009 roku, teraz jest chyba więcej firm, więc cena pewnie tańsza, no i wszystko zależy od koloru. Biały ze specjalnym lakierem ochronnym był droższy. buziak :****

      Usuń
  14. Świetny wybór koloru podłogi :) Piękne mieszkanie. Sama od ponad roku jestem szczęśliwą mieszkanką domu z białymi podłogami. Drewniane, bielone olejem tak, że delikatnie przebijają słoje (tak jak na inspiracjach). Wielu odradzało mi biel ze względu na mieszkańców naszego domu (2 dzieci, pies, kot) jednak nie żałuję, są bardzo łatwe w utrzymaniu i wciąż tak samo piękne, błyszczące. Tak chciałam i tak mam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drewniane, bielone olejem!!!!! Cudo!!!!! Tak, jak piszesz, ta biel jest zaskakująco łatwa do utrzymania, my przecież dwa futra mamy, a i tak jest idealnie :)) serdecznie pozdrawiam :))))

      Usuń
  15. Jasne, białe wnętrze <3 uwielbiam :)

    Gorąco pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba biel u Was, ta biel co wszędzie jest, co odbija światło, daje poczucie przestrzeni i uspokaja zmysły :)
    jak się wyprowadzicie, to ja się wprowadzę! ;p
    (a teraz nie pozostaje mi nic innego, jak zbierać kasę na białą farbę ;p)
    buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolka - ta biel niesamowicie odbija światło i faktycznie zwiększa przestrzeń :) i można się wyciszyć, a jak potrzeba energii to jest poducha z żółtym plusem :))))) ♥ ♥ ♥

      Usuń
  17. Podziwiam Twoją konsekwencję...a jak pięknie kot się prezentuje na takim tle ;). Jeśli chodzi o przyszłość to bym wybrała deski, błyszczące albo matowe. Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz Morfuś na naszej podłodze wygląda wydaje się jeszcze bardziej czarny, niż jest w rzeczywistości. Ja też się skłaniam w przyszłości ku deskom :) uściski :)))

      Usuń
  18. Bardzo fajny wystrój mieszkania. Właśnie zastanawiam się jak zmienić swoje mieszkanie. Bardzo lubię jasne kolory, być może u mnie będzie to coś ze słonecznym żółtym lub złotem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie odwieczny dylemat dopadł i mnie - białe deski, czy bezkresna biel wylewki?! I o ile ceny wszelkich drewnianych podłóg mam zgromadzone w tabeli w głowie, to Czy mogłabyś mi powiedzieć jak się kształtuje cena metra kwadratowego wylewki? Może to będzie jakimś drogowskazem:) Przyznam, że efekt który osiągnęliście jest wzorcowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie to nie pamiętam, musiałabym zajrzeć do dokumentów, a te już od kilku dni głęboko i wysoko w szafie. Ale z tego co pamiętam to chyba zapłaciliśmy niecałe 20 tys zł albo 16 tys za 70,5 m2. Nasza podłoga była pokrywana lakierem, który ją chroni przed żółknięciem, to podbijało cenę z tego co pamiętam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Bardzo dziękuję za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam.
    Wnętrze baaardzo piękne i strasznie w moim stylu..dlatego mam pytanie o blat kuchenny. Jestem na etapie wykańczania domu i poszukuję dokładnie takiego blatu wraz ze zlewozmywakiem..Dlatego prosiłabym o cenę w/w blat i zlew. Szukam firmy, która wykona go właśnie ze Staronu. Z góry dziękuję za informacje.
    Pozdrawiam, Patrycja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę z opóźnieniem odpisuję, ale umknął mi ten komentarz. Po dokładne namiary na firmę proszę o wiadomość na e-mail :) a jeśli chodzi o cenę to my to robiliśmy w 2009 roku, więc ceny pewnie się zmieniły. Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Wnętrze wygląda rewelacyjnie. Biel to zarówno klasyka i uniwersalność. Wygląda olśniewająco.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne mieszkanie, biała podłoga wygląda świetnie, aczkolwiek ja u siebie chyba bym takiej nie zastosował, a to dlatego że bałbym się, że utrzymanie jej w czystości mnie przerośnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę, by przerosło :) wystarczy mop i wiadro, kilka ruchów i po problemie :)

      Usuń
  24. Witam, mam pytanie czy podłoga z poliuretanu nie daje jednak efektu plastiku ? Niewątpliwą zaletą jest brak spoin, natomiast zaletą podłogi drewnianej jest szlachetniejszy, bo naturalny materiał.
    I tak się miotam i nie mogę się zdecydować.
    Jest jeszcze beton, ale surowy szary.
    Sorry,że piszę jako anonimowy, ale jakoś nie umiałam wstawić imienia.
    Pozdrawiam
    Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie daje takiego efektu, nie jest sztywna, nie ma idealnie gładkiej powierzchni - ja ją uwielbiam. Ale zgadzam się z tym, że drewno jest szlachetniejsze :) pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Jestem właśnie w trakcie szukania inspiracji do swojego mieszkania. Taka podłoga to marzenie. Mam pytanie czy ponownie zdecydowałabyś się na nią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :) w domu, który projektuję na razie w marzeniach będzie albo taka podłoga, albo białe deski - do stylu, który nam się marzy pasują bardziej białe deski, ale podłoga, którą teraz mamy jest bardzo komfortowa w użytkowaniu i jestem z niej bardzo zadowolona, więc szkoda mi trochę decydować się na inną. Po kilku latach użytkowania polecam w 100%

      Usuń
  26. Witam.
    Wraz z mężem remontujemy właśnie mieszkanie stąd moje pytanie. Czy mogłabym prosić o jakieś namiary na firmę, która jest w stanie zrobić taką podłogę w mieszkaniu? Kontaktujemy się z różnymi firmami ale żadna nie chce się podjąć wykonania takiego projektu na małej przestrzeni. Jesteśmy z Rybnika i ciężko nam znaleźć kogoś kto to zrobi. Bardzo zależy nam na takiej podłodze ale zupełnie nie wiemy jak rozgryźć ten temat. Nie mamy też pojęcia jakie są koszty takiej podłogi za m2. Czy mogę prosić o jakieś wskazówki? Podaję swojego maila: darlecik@wp.pl. Bardzo proszę o jakieś sugestie w tej sprawie.
    Pozdrawiam
    Roksana W

    OdpowiedzUsuń
  27. Biała podłoga ma bardzo dużo zalet. Biel to klasyka :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)