sobota, 7 czerwca 2014

Pokochaj skandynawski styl w swoim domu - Sklep From Nord dla miłośników skandynawskiego designu.

Wydarzeniem, które tydzień temu zelektryzowało wszystkich miłośników skandynawskiego designu - było otwarcie nowego sklepu z dodatkami i wyposażeniem wnętrz w stylu skandynawskim: sklepu From Nord.




1 czerwca Karolina z Thousand Reasons wraz z Mężem Piotrem otworzyli swój wymarzony sklep, na który i ja czekałam z niecierpliwością i któremu kibicowałam każdego dnia, zanim się pojawił i za którego powodzenie mocno trzymam kciuki i trzymać będę :) Chociaż patrząc na piękną szatę graficzną, na śliczną kolorystykę, na wyjątkowe dodatki i dekoracje, które we From Nord można kupić oraz znając siłę Karoliny, jej wyczucie piękna, perfekcyjności - kciuki pewnie potrzebne nie są. Ale trzymać zawsze warto i polecać również. Dlatego ja z całego serca polecam Wam właśnie ten sklep: jeśli kochacie styl skandynawski - pokochacie i From Nord.

House Doctor, Bloomingville, Nordal, Miss Etoile - to marki, które w nim znajdziecie. Ceramika, szkło, tekstylia, pledy, dywany, rozmaite dodatki dekoracyjne i cudowne akcesoria kuchenne. I mnóstwo innych różności. A jeśli organizujecie przyjęcie, koniecznie zajrzyjcie do zakładki Przyjęcia - znajdziecie tam cudne kubeczki, foremki papierowe, papierowe słomki, ceramiczne patery i pucharki do lodów, ozdoby do babeczek - a wszystko w takich wzorach i kolorach, że miłość od pierwszego wejrzenia gwarantowana :) Szykujecie się na piknik - w zakładce Piknik znajdziecie termosy, kosze, kubeczki, serwetki - czyli wszystko to, co podczas piknikowego odpoczynku się przydaje.



Jestem przekonana, że Karolinę i jej blog znacie już od dawna i że czytaliście już o emocjach, które towarzyszyły jej i jej Mężowi, gdy 1 czerwca otwierali From Nord, ale gdybyście przeoczyli, co może być jak najbardziej zrozumiałe w dzisiejszym pędzie, zapraszam Was serdecznie tutaj - gdzie o emocjach, o radości i o historii sklepu poczytacie.

A skąd ja znam Karolinę i dlaczego tak bardzo ją lubię? Poznałam ją kilka miesięcy temu, gdy zamówiłam najpierw poduszki z gwiazdką i z żółtym plusem, które widać między innymi tutaj, a potem słynną poduszkę z szóstką, którą zobaczycie między innymi tutaj, na rocznicowy prezent dla męża. Od maila do maila, od słowa do słowa,  zaczęła rodzić się nasza przyjaźń. Powoli odkrywałyśmy, że podobnie o życiu myślimy, podobnymi wartościami się kierujemy i nawet w podobne miejsca wakacyjne jeździmy :) i okazało się również, że Karolina z Piotrem, podobnie jak my, planują otworzyć sklep swoich marzeń. Będąc na różnych etapach przedsięwzięcia, wspierałyśmy się bardzo, za które to wsparcie z tego miejsca Karoli bardzo dziękuję :)

I dlatego wiem, że zapraszając Was do sklepu From Nord, nie zapraszam Was tylko do miejsca z pięknymi przedmiotami po prostu, ale zapraszam Was również do miejsca magicznego, pełnego dobrych emocji i piękna wewnętrznego. Warto wspierać takie miejsca, zatem jeśli planujecie zakupy dodatków i dekoracji w stylu skandynawskim - koniecznie do niego zajrzyjcie: www.fromnord.pl


Ja już pierwszy zakup poczyniłam i od czwartku jestem właścicielką cudnego (naprawdę cudnego!!!) turkusowego dzbanka:



Dzbanek znalazł swoje miejsce i w kuchni i na balkonie. A że pogoda sprzyja, to teraz cieszy nasze oko właśnie na balkonie. A jak to oko cieszy, pokażemy Wam w kolejnym poście :)



Wraz z dzbankiem dostałam w prezencie fantastyczną torbę z materiału czyli eko-torbę z niebieskim logo sklepu, które baaardzo mi się podoba, jak zresztą pozostałe elementy graficzne. A że ja podobnie, jak Karolina, nie używam plastikowych torebek na zakupy, torba będzie towarzyszyć mi codziennie :)





Kochani, życzę Wam pięknej soboty - zapowiada się słonecznie :)
Ja planuję przesadzanie kwiatków: pachnących, różowych surfini i niebieskich lobelii. 
A wkrótce zapraszam Was do naszego nieco zmienionego balkonu :)

Pozdrawiam,
Magda


źródło zdjęć: www.fromnord.pl

24 komentarze:

  1. Aż miło patrzeć jak powstają kolejne takie przedsięwzięcia :))) Sklep widziałam, przejrzałam, nawet podoba mi się kilka rzeczy :))
    Udanego dnia Madziu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że miło :)))) Marysiu, to trzeba sprawić sobie przyjemność i coś przygarnąć :) A co! Pięknego dnia Kochana! :************

      Usuń
  2. Zachęciłaś mnie bardzo !!!! Zaraz tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :) Ściskam serdecznie :))))))))

      Usuń
  3. Jeszcze mnie tam nie było, w przypływie czasu zajrzę i na bloga i do sklepu :) piękny ten dzban!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj, bo naprawdę warto :))) Dzban piękny - dziękuję :)))))) Dobrej soboty!

      Usuń
  4. Zaglądałam i przeglądałam, piękne produkty skandynawskich marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne :)))) Udanego dnia Aguś :)))

      Usuń
  5. ...brzmi to tak, jakby to o nas było????
    Aaa! BO TO JEST O NAS :)))))))))))))))))

    Dziękujemy Magda z całego serca ♥
    Ty to umiesz pięknie pisać :)))

    & Zapraszamy do nas, skoro nas tak Magda cudownie zaprezentowała :)))))
    pozdrowienia dla Wszystkich :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Karol..... ;) buziaki posyłam!!!!!!!!!! :***********************

      Usuń
  6. Kurcze,jak mi się podobają skorup IL a nie mam jeszcze ani jednej sztuki u siebie ;[ Trzeba to zmienić ;koniecznie p
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba to zmienić :) a jak zmieniać, to tylko z From Nord ;) Dobrego weekendu i moc uścisków :)))))

      Usuń
  7. Faktycznie bardzo fajny sklep :))) Bardzo miło, że tak wzajemnie się wspieracie, to bardzo budujące. Zakupy dokonane przez Ciebie w tym sklepie fantastyczne, bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep bardzo fajny - warto wspierać takie miejsca :) Cieszę się, że mój dzban Ci się podoba :))) ślicznie pozdrawiam :))))

      Usuń
  8. no nic dodać nic ująć ,a nawet część opisów o sklepie z ust mi wyjęłaś !!!!!! a ten znak jaki kreatywny !!!!!! trzymam za Was kciuki dziewczyny ...powoli dojdę i do Was ze swoją listą marzeń ..niekończącą się ...no chyba że wcześniej wygram totka ,to wykupię całe mnóstwo rzeczy które są mi niezbędne do życia :))))))))))) buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ze znak bardzo kreatywny - uwielbiam go! :) Aguś będzie nam bardzo miło, gdy do nas zajrzysz, kiedykolwiek :) myślę, że piszę również w imieniu Karoli :)))) buziole!!!!

      Usuń
  9. A niech mnie!!!! Nic nie widze ...na nic nie patrzę...tralala...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudne miejsce polecasz już czuję, że się zakochałam:))) Uwielbiam takie miejsca w sieci czarami wypełnione:) Uściski:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłości trwaj :)))) Ściskam serdecznie i buziaki posyłam :*********

      Usuń
  11. Turkus to zawsze dobry wybór :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkus - I love it :)) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Obie macie wspaniałe sklepy Dziewczyny! Trzymam mocno kciuki za Karolinę. Piękne jest kiedy można realizować swoje marzenia i łączyć pracę z pasją.I obyście każdego dnia wysyłały paczkę za paczką:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymamy obie :))))) i obyśmy te paczki słały, słały i słały :))))) buziaki Ewuś :*****

      Usuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)