wtorek, 10 czerwca 2014

Dekoracje, dodatki i lampiony na balkon z nutą francuskiego stylu i z odrobiną romantyzmu.

Skoro kobieta zmienną jest, to jej balkonowy ogródek też zmiennym może być. I znów wprowadzam zmiany, zatem jeszcze Wam nie pokazuję całości. A dzisiaj zapowiedź zmian.

Z żółtych dodatków zostały jedynie kwiaty: żółte surfinie. Latarenki dotychczasowe zniknęły, oczywiście oprócz turkusowego Lampionu Munro, do którego dobrałam turkusowy świecznik, ale o tym za chwilę....

Dywanika żółtego nie kupiłam, bo doszłam do wniosku, że nie chciałoby mi się go chować za każdym razem, gdyby zanosiło się na deszcz, a żal by mi było patrzeć, jak się niszczy. I całe szczęście, bo okazuje się, że zbyt wiele żółci, niekoniecznie zdaje egzamin. Docelowo szukam zatem jakiegoś dywaniku w klimacie nieco bardziej romantycznym :)

Bo znów zmieniłam nieco aranżację naszego balkonowego ogródka. Odkąd pamiętam, zawsze marzyłam o małym domku w stylu cottage z nutą francuskiej wsi i o takiej typowej werandzie, na której sielsko, delikatnie, nieco romantycznie i francusko. I chociaż nutę takiego klimatu postanowiłam zaprosić do nas na balkon. Bo co z tego, że to nie weranda przy domku, a jedynie balkon - wszędzie można stworzyć wymarzoną aranżację :) i teraz podążam w tym kierunku:



Aranżacja tarasu i werand i balkonu, ogrodowe dekoracje,


Dekoracje i dodatki coattage sielski balkon

Aranżacja w stylu cottage, meble ogrodowe


Zatem lampiony, które do tej pory dekorowały nasz balkon, powędrowały do szafy, a ze sklepu Mile Maison przywędrowały do nas lampiony i dekoracje właśnie w takim romantycznym stylu, przy pomocy których zamierzam przeprowadzić metamorfozę naszego ogródka. 
Do turkusowego lampionu Munro dobrałam świecznik z tej samej kolekcji. Właściwie to bardziej jest to wysoki kandelabr, który z powodzeniem mógłby dekorować stylowe wnętrza. Jednak dzięki temu, że jest wykonany z metalu - świetnie się odnajdzie również na balkonie.

Dobrałam również kilka innych dodatków, które, mam nadzieję, wprowadzą romantyczny nastrój oraz kilka detali, które wprowadzą nutę francuskiej elegancji. 

Zobaczcie:


Dekoracje na balkon Lampion, zawieszka serce, dekoracyjna klatka, turkusowy świecznik, świecznik w kształcie ptaszka, turkusowy lampion



1. Serce z blachy otulone koronką: zawieszka 20 x 14 cm - tutaj
2. Lampion Munro  o wysokości 51 cm - tutaj
3. Lampion Birdie o wysokości 24 cm - tutaj
4. Świecznik Florena Bird - tutaj
5. Wazon Medalion - tutaj
6. Świecznik kandelabr Munro o wysokości 60 cm - tutaj



I dodatki z francuskimi motywami z kolekcji Bell Paris:

Dekoracyjne osłonki na kwiaty, osłonki z francuskimi motywami, prowansalskie osłonki na kwiaty



1. Osłonka na kwiaty - tutaj
2. Osłonka na kwiaty w kształcie torby - tutaj
3. Osłonka na kwiaty w kształcie imbryka - tutaj




Pojawią się u nas również dwa romantyczne lampiony. Z całej oferty metalowych i drewnianych lampionów wybrałam dla nas takie: Lampion Nostalgion  o wysokości 55 cm i Lampion Romantic  o wysokości 45 cm. Różnią się jedynie wysokością i jestem pewna, że zestawione razem stworzą niezły duet.


Metalowy lampion shabby chic
Lampion Nostalgion

Biały metalowy lampion na balkon z romantycznym ażurem
Lampion Romantic


 Całości dopełnią poduszki z francuskimi motywami:

Francuska poduszka, dekoracyjna poduszka do salonu, poduszka z francuskim motywem
Poduszka French



Francuska poduszka, dekoracyjna poduszka do salonu, poduszka z francuskim motywem
Poduszka Savonnerie white




Wybrałam jeszcze kilka dodatków z naszego sklepu, które niech na razie pozostaną tajemnicą - jakaś niespodzianka musi być :)

I kupiłam kilka dodatków tutaj, które będąc w nieco innym stylu, wprowadzą nutę eklektyzmu, który uwielbiam i bez którego nie wyobrażam już chyba sobie żadnej klimatycznej aranżacji :) Ale o tych dodatkach, również w swoim czasie :) Mają dotrzeć do 19 lipca.

Zanim Wam jednak pokażę, jak prezentuje się całość, muszę popełnić parę malarskich poprawek czyli: pomalować nasze krzesełka na biało i chyba pomalować naszą wiklinkę: chciałabym również na biało, jednak cały czas zastanawiam się czy ta biel nie będzie nas razić w oczy (gdy zostanie podświetlona słońcem) i w jaki sposób ewentualnie nieco ją stonować, by w te oczy nie raziła i by na balkonie nie trzeba było siedzieć tylko i wyłącznie w okularach przeciwsłonecznych jak jaka gwiazda z Cannes :)

Nie mogę się doczekać, aż już wszystko będzie gotowe, a tymczasem
Dobrego dnia Kochani :)

do nas chyba idzie burza, pędzę zabezpieczyć kwiatki.


Pozdrawiam :)
Magda

Źródło zdjęć: dodatki i dekoracje Mile Maison, pinterest





43 komentarze:

  1. Kochana Moja...mnie się zdaje, że okularki na balkon nie będą potrzebne ;-) bo jednak na wiklinie to światło trochę się załamuje...i wiklina jednak nie lśni...ja miałam kiedyś białą sofkę ( aktualnie przemalowana na szaro ... to ta w naszej Chatce) i powiem Ci nigdy ta biel nie była drażniąco rażąca. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz - jak dobrze, że mi to napisałaś :) czyli temat być może do zrealizowania - bo mi się marzy taki biały klimat, jak na werandzie w białym domku właśnie :) rozejrzę się za farbą :) buziaki ogromne :******

      Usuń
  2. Hey, thank you!!! Great. That's absolutely my stile!!!
    Have a wonderful sunny and happy time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nam tez się podobają :) Uściski :***

      Usuń
  4. Inspiracje śliczne, szczególnie to pierwsze zdjęcie , ukwiecone !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękne! Mieć takie miejsce... marzenie :) pozdrawiam ślicznie!

      Usuń
  5. Uwielbiam lampiony na balkonie, sama mam kilka i marzę o więcej i więcej. Takich lampionów nigdy dosć :))) A te zdjęcia rzeczywiście kojarzą się z typową francuską idyllą :))
    Dobrego dnia Madziu kochana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym być cała otoczona lampionami w letnie wieczory, gdyby tylko miejsce pozwoliło :) Dobrego dnia Marysiu również dla Ciebie! Buziaki posyłam :***********

      Usuń
  6. Hmmm cóż mogę powiedzieć ja podobnie jak w tamtym roku mam marynistyczne klimaty :) Ale lubię ciekawostki i chętne poczekam na Twoją aranżację :) Byle nie za długo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marinistyczne latarenki też u nas znajdziesz :) jeśli pogoda dopisze w weekend Was do nas zaproszę - będzie wszystko gotowe :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. :) nie wiem, na jaki @ do Ciebie napisać w sprawie naklejek: sklepowy czy blogowy czy inny?

      Usuń
    3. Możesz napisać gdziekolwiek zawsze dociera, jak wolisz to możesz bezpośrednio do mnie karolina@nietylkona.pl

      Usuń
    4. Generalnie gdzie nie napiszesz na pewno odpowiem :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :))))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  8. alez sie u Ciebie dzieje! nadrabiam troszke, wiec króciutko, czekam na "balkonowe rewolucje"
    całuski i dziękuję za ciepłe słowa♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że już jesteś :)))))) Buziaki posyłam jeszcze raz i moc Pozytywnej Energii :))))))))))))))))))))))

      Usuń
  9. Och już nie umiem doczekać się Twojego balkonu i już go zazdroszczę! :) Lampioniki, ławeczka i nic więcej nie potrzeba na wieczornym leniuchowaniu na balkonie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie mogę doczekać, mam nadzieję, ze pogoda dopisze na malowanie :)))) uściski i całusy :****

      Usuń
  10. Kochana,szalejesz na tym swoim balkonie! No fakt,kobieta zmienną jest ale to z korzyścią dla nas bo będziemy mogły znów podziwiać twoje nowe pomysły i aranżacje :)
    Dobrej nocki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie szaleję - a to tylko 5 metrów, ale dobrze, że tylko tyle, bo mogę częściej zmieniać :) Ale teraz już chyba na dobre po francusku będzie do końca sezonu :))) buziole :*************

      Usuń
  11. Śliczne inspiracje, jak zakupię wymarzoną działkę to też poszaleję, póki co planuję i podglądam balkony blogowych koleżanek :)))
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jak ja kupię działkę kiedyś... też wymarzoną, to będę szaleć i szaleć :) Tymczasem próbuję na balkonie. I zapraszam jak najbardziej do podglądania :)

      Usuń
  12. Kochana nadrabiam zaległości i chłonę u Ciebie każde słowo i fotkę :))))) z niecierpliwością czekam na zmiany i te malarskie i kolorystyczno- romantyczne :)))))))))Słonka życzę i tule do serducha:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu i ja Tobie słoneczka życzę :))))) buziaki gorące :*****************

      Usuń
  13. Uśmiałam sie z tych okularów na balkonie, ale musze Ci powiedzieć, ze moje dziecie jadło śniadanie w sobotę ... w okularach:))) Wyglądała bosko! Ja mam białe mebelki na swoim balkonie, jest jasno, ale czy to przeszkadza? nie wiem, jak słońce świeci to i tak razi, niekoniecznie przez mebelki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dobre okulary nie są złe :) na razie decyzja zapadła na malowanie. Jeszcze tylko sklep z farbami odwiedzić i się upewnić, czy razić nas nie będzie. A dzisiaj rano jedliśmy śniadanie na balkonie już na serwecie od Ciebie - cudnie było i dziękuję Ci za to :))))) Ściskam Ewuś bardzo mocno!

      Usuń
  14. dokladnie- kobieta zmienna jest, a cudnych dodatków tak wiele, ze od czasu do czasu zmiana nie zaszkodzi. Zawsze mozna powrocic do wczesniejszych elementów,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - gdy zapragniemy stylu wiejskiego mam cudną serwetę w kratę, gdy skandynawskiego - skandynawskie lampiony. Teraz mam ochotę na francuski romantyzm :) pozdrawiam :)))

      Usuń
  15. Stworzenie klimatu na balkonie, tarasie to jak dla mnie istota sprawa, a dobór odpowiednich dodatków to wbrew pozorom czasochłonne zajęcie. Za to Ty Madziu ułatwiłaś Wszystkim to zadanie i pokazałaś w jednym miejscu wszystkie przedmioty za pomocą których możemy stworzyć przytulne miejsce do odpoczynku. Super! Tak trzymać!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że czasem trzeba się nieźle nakombinować, by wszystko razem ładnie zagrało. Ale warto :) i cieszę się, że dodatki i dekoracje na balkon, które pokazałam tak się podobają :) buziaki Ewuś ogromne :****

      Usuń
  16. Balkon to niezwykle ważna sprawa, zwłaszcza latem ;p
    wiem, że Wasz będzie przepiękny, zresztą już jest, ale jak pomalujesz wiklinę na biało, to dopiero będzie Szał!
    a okulary zawsze możesz nosić, jak Gwiazda z Hollywood :))))
    jestem zakochana w tych Waszych lampionach, tylko nie mogę się zdecydować, który podoba mi się najbardziej!? :))))
    buziaki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie Gwiazda z Bursztynowej :) mamy już namiar na ponoć dobrą farbę Benjamina Moora - tylko kupić i testować :) Cieszę się, że nasze lampiony tak Ci się podobają :)))) to najlepsza rekomendacja :) buziaki Karolka :******

      Usuń
  17. Aż się rozmarzyłam Madziu, te romantyczne dodatki tworzą niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się taki stworzyć na naszym balkonie, dzięki nim :) uściski :****

      Usuń
  18. Każda z tych rzeczy ma duszę i zarówno razem jak i osobno pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak piękne podsumowanie :))))))) i pozdrawiam bardzo serdecznie :)

      Usuń
  19. Jej jakie piękne te lampiony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)))))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. patrząc na dodatki jakie wybrałaś już nie mogę się doczekać tej metamorfozy!:)
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)