poniedziałek, 12 maja 2014

Wyniki Candy One_white&One_black :)

Zgodnie z obietnicą w sobotę przeprowadziliśmy losowanie, a dzisiaj ogłaszamy wyniki - wyniki Candy One_white&One_black. Szczęśliwe cyfry.






I muszę to powiedzieć: jesteście niesamowici! Aż 88 osób! Bardzo Wam dziękujemy za udział w zabawie, za to, że pisaliście w komentarzach o Waszych cyfrach i liczbach - każdy komentarz czytaliśmy z uwagą. To fascynujące, że tylu z Was owe szczęśliwe czy też  po prostu ulubione cyfry/liczby ma.



MAGIA CYFR

Mają one w sobie pewną magię. Z komentarzy wynika, że często dana cyfra lub jej wielokrotność pojawia się w Waszym życiu. Czy to przypadek? Nie ośmielam się wyrokować, że cyfry stanowią o naszym życiu - aż tak zwariowana na ich punkcie nie jestem - ale chyba jednak mają jakieś znaczenie, czasem być może nieuświadamiane :) no bo niby dlaczego tak często pojawiają się właśnie te same?

Oficjalnie możemy również ogłosić, że 13 została odczarowana - dla tylu z Was jest to szczęśliwa liczba, że odczarowanie jej się należy :) oto fragment jednego z komentarzy o 13 właśnie:
"Ale do 13 mam sentyment bo często mi towarzyszy mój starszy syn urodził się 13, w szpitalu po porodzie miałam łóżko nr 13, a łóżeczko w szpitalu po urodzeniu drugiego syna to też 13 więc jak nie kochać 13-tki Pozdrawiam Mirella" 5 maja 2014 20:29.


A na dowód tego, że dla mnie 13 i 3 mają szczególne znaczenie i że bardzo często w moim życiu się pojawiają, pokazuję to, co przed chwilą odkryłam, a co właściwie widziałam już wcześniej, ale w trakcie pisania, dopiero do mnie dotarło! Niczym spóźniony esemes :)



Candy, które zakończyło się w piątek o  godzinie 13.13 w dacie (09.05.2014), która po zsumowaniu cyfr daje cyfrę 3 czyli Trójkę, ma 133 komentarze czyli  13 i 3!


Jak wiecie o 13.13 tego samego dnia otworzyliśmy nasz wnętrzarski sklep Mile Maison -  z pełną świadomością wybierając i datę i godzinę, aby w tym ważnym dla nas momencie, pojawiła się i Trzynastka i Trójka. I oto, dzięki liczbie komentarzy, w tym ważnym dniu dostaliśmy jeszcze jedną Trzynastkę i Trójkę. Traktuję to jako dobrą wróżbę :)


WYNIKI CANDY

Ale, ale - dzisiaj najważniejszy jest zwycięzca, zatem szybciutko ogłaszamy wynik losowania. Losowanie przebiegało tak, jak ostatnio - spisałam wszystkie zgłoszenia, wydrukowaliśmy numerki, które zostały pocięte na kwadraciki, wrzucone do naszego woreczka od Ewy z SeeHome (mój ulubiony woreczek). Los zwycięzcy spoczął w rękach moich. Wylosowałam karteczkę z numerem:




Tym samym nasze candy wygrała Paula Pearls, 
która, jako nagrodę wskazała
kieliszki La Rochere

Serdecznie gratulujemy
i prosimy o kontakt magdalena@milemaion.pl


JESZCZE  NIESPODZIANKA!!!

 Dla wszystkich uczestników Candy mamy niespodziankę, którą jest rabat na zakup w naszym sklepie Kieliszków La Rochere i / lub na poduszkę Chair Black w wysokości:


  Rabat obowiązuje od 12.05.2014 do 19.05.2014
przy wybraniu opcji płatności przelewem.

Po zakupie proszę o przysłanie e-maila na adres: bok@milemaison.pl z informacją o chęci skorzystania z rabatu z podaniem nazwy profilu czy tez nicka, za pośrednictwem którego zgłosiliście się do candy. Kwota do zapłaty za  Kieliszki La Rochere i / lub poduszkę Chair Black zostanie zmniejszona o 10%.

Wejście do sklepu: tutaj 


Zajrzyjcie do nas koniecznie w jutro, 
dobrą energią będziemy się dzielić i podziękować Wam chcemy za wszystkie dobre słowa i niesamowite reakcje na otwarcie naszego sklepu.

Tymczasem pięknego tygodnia Wam życzymy :)
Magda :)

49 komentarzy:

  1. Dziekuje Madziu za zabawę i gratuluje zwycieżcy :)) Jestem pewna , że ta liczba kandydatów przyniesie Wam szczęście, nie wierze w przypadki, wierze, że wszystko w naszym życiu ma jakiś mniejszy lub większy określony sens :))) Jeszcze wielkie gratulacje dla Was:))
    Miłego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, to ja dziękuję za udział :))) Ja też wierzę, że przypadki rzadziej nami kierują, a częściej, to pewne "zbiegi okoliczności" jakiś głębszy sens mają :) Dziękujemy raz jeszcze i miłego tygodnia również dla Was Marysiu :))))

      Usuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :)) dziękuję za przemiłą (i przepiękną) zabawę, pozdrawiam i życzę powodzenia w pracy! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy i cieszę się, że zabawa była taka, jak piszesz :) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  3. gratuluję zwyciężczyni!!! super nagrody i dzięki za zabawę :)))
    każda liczba jest szczęśliwa, jak się w nią wierzy ;p
    buziaki :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jest tak, jak piszesz :) Jak czekaliśmy ostatnio na wynik rtg Tygrysi, czy nie ma przerzutów do płuc, to gdy zorientowałam się, ze to rtg było je robione w sali nr 113 - to jakoś wewnętrznie czułam, że będzie ok :) i było :)
      buziole!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za udział w naszej zabawie :)))

      Usuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ściskam całą ferajnę, i głaski futrowe dołączam :))))

      Usuń
  6. Madzia dziękuję za zabawę i gratki dla Zwyciężczyni ;-)... zabawa była ekstraśna ;-). Udanego dnia i początku tygodnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu! :))) Dobrego tygodnia dla Ciebie :)

      Usuń
  7. gratuluje i dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ! I dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękujemy :)))) uściski!

      Usuń
  9. Gratulacje! A ze swojej strony dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś my również dziękujemy :) buziak :******

      Usuń
  10. dziękuję za zabawę i gratuluje zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  11. wielkie gratulacje dla zwycięscy :)))))))))))))))))))))))))))) czekam na kolejny super konkursik :))) buzialki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, konkurs już niebawem :))) buziaki!

      Usuń
  12. Gratuluję i dziękuję za zabawę pełna emocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, a my dziękujemy Tobie za udział :)))

      Usuń
  13. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy również Tobie, że bawiłaś się z nami :) a do gratulacji się dołączamy z przyjemnością :)

      Usuń
  14. Gratulacje dla właścicielki szczęśliwego numerka

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) i dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Aga, my dziękujemy, że bawiłaś się razem z nami :)

      Usuń
  18. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta - dzięki za udział :) pozdrowienia!

      Usuń
  19. Gratuluję i dziękuje za świetną zabawę, zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję za Twój udział - i za zaproszenia, na pewno wpadnę :))) pozdrawiam :)

      Usuń
  20. ale wiadomość:) masz rację z tymi szczęśliwymi numerami! moja 9 przyniosła mi szczęście:) ale się cieszę z wygranej :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz - coś jednak jest w tych cyfrach :) cieszę się, że się cieszysz :)))

      Usuń
  21. Gratulacje i dzięki za mega zabawę i odczarowanie 13:-) choc dla mnie zawsze był to szczęśliwy numerek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie 13 też zawsze szczęśliwa :) Ale dzięki candy odczarowaliśmy ją oficjalnie :) Pozdrawiamy serdecznie!

      Usuń
  22. dziękuję za zabawę!... trochę rozżalona m. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za udział :) już wkrótce znów coś fajnego wymyślimy na candy - może się uda :)))))

      Usuń
  23. Gratulacje dla Szczęściary i dziękuję za świetną zabawę;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)