piątek, 9 maja 2014

Trzy, Dwa, Jeden... Tadam! Nasza Pasja, nasz Sklep. Sklep Mile Maison. Zapraszamy :)

Chciałoby się zakrzyknąć: Tadam! Ważna chwila, ważny moment, niezwykle ważne wydarzenie, do którego przygotowywaliśmy się od pewnego czasu. Z ogromną nieśmiałością, i nie jest to kokieteria, oraz z radością, równie wielką, jak owa nieśmiałość, zapraszam Was do naszego Sklepu. Do naszego miejsca, dzięki któremu udało nam się połączyć pasję z pracą, do miejsca, dzięki któremu już jestem potwornie szczęśliwa i pełna nadziei. Bo to właśnie nad sklepem od jakiegoś czasu pracowaliśmy i budowaniu tego naszego miejsca, poświęcaliśmy niemal każdą chwilę dnia.

 I oto nadejszła wiekopomna chwila, gdybym miała zacytować jednego z moich ulubionych aktorów, i:
 Jest nam ogromnie miło powitać Was w naszym internetowym sklepie Mile Maison.


Nie ma balonów, nie ma sztucznych ogni, ale w serduchu fajerwerków moc. O godzinie 13.13 dnia 09.05.2014 wystartował nasz Sklep z dekoracjami i dodatkami do wnętrz Mile Maison. Jeśli śledzicie nasz blog, wiecie, że cyfry i liczby są dla mnie ważne, stąd godzina z Trzynastką i stąd ta data: 9+5+2+1+4=21 i dalej: 2+1=3 czyli Trójka, czyli nie mogło być inaczej.

Sklep internetowy z dekoracjami wnętrz Mile Maison
Nasz sklep internetowy z dekoracjami i dodatkami do wystroju wnętrz Mile Maison



Dlaczego taki sklep i styl?


Francja zawsze była mi bliska, w liceum chodziłam przecież do klasy o profilu humanistycznym z tak zwanym poszerzonym językiem francuskim, z którego zdawałam nawet ustną maturę. Przez te cztery lata szkoły (kiedyś liceum trwało właśnie 4 lata) zakochałam się we Francji absolutnie. Zakochałam się w języku, którego mogłam słuchać godzinami, nawet wtedy, gdy jeszcze go kompletnie nie rozumiałam…. Zakochałam się w klimacie prowansalskich pól lawendowych, w miastach wielkich i miasteczkach małych, kamiennych… w wyjątkowej architekturze, w uliczkach wąskich i krętych….. w ciepłych bagietkach i chrupiących croissantach, w bistro pachnącym świeżo parzoną kawą…. Francja stała mi się mentalnie niemal tak bliska jak Włochy, w których to mieszka mój Tato i część najbliższej Rodziny i które kocham od dziecka.

Dlatego też klimat naszego sklepu, który postanowiliśmy czas jakiś temu stworzyć, aby pasję połączyć z pracą i aby od tej pasji nie odrywała nas konieczność zrobienia kolejnego raportu dla szefa lub kolejnej analizy czegoś tam w okresie jakimś tam..., był z góry wiadomy: stylowe dekoracje francuskie, piękne przedmioty osadzone w estetyce prowansalskiej, w klimacie vintage, a także w stylu shabby chic, który nas od dawna fascynuje. Marzymy o tym, by wprowadzić również piękne szkło włoskie, piękne stylowe dekoracje, które we Włoszech są niemal w każdym domu, a których na naszym rynku brak. Pierwszy krok uczyniony, powoli będziemy stawiać kolejne.




A jak to się działo?

Nie byłoby tego sklepu, gdyby nie Sebastian, który pomógł mi uwierzyć, że można żyć z pasją, że warto się odważyć, że warto próbować. To On swego czasu namówił mnie do porzucenia biurka, za którym nie byłam szczęśliwa i które nijak nie szło w parze z zainteresowaniami, o pasji nie wspominając. To on mnie słuchał, gdy przychodziły wątpliwości, czy damy radę, czy będziemy w stanie stworzyć sklep, który będzie odbiciem naszych marzeń… bo wątpliwości w czasie, kiedy otwiera się nowy rozdział w życiu, są czymś naturalnym i przyjmowałam je z całym dobrodziejstwem inwentarza. Ale kiedy przychodziły, bywało ciężko. I dzięki wsparciu męża mego, mogę dzisiaj do Was mówić o tym, że otworzyliśmy sklep. Sklep Mile Maison.

Ale gdy sięgnę pamięcią do dni, w których jeszcze myślałam, że otworzyć sklep internetowy, to raz dwa i trzy - uśmiech mi się rozciąga od ucha do ucha. Bo okazało się, że po trzy następuje cztery, potem pięć, a potem długo by jeszcze liczyć :) Oczywiście nie jest to ponad siły, wszystko jest do wykonania, ale gdy to wszystko robi się samemu, naprawdę samemu: od A do Zet, to pracy jest sporo. Ale jakże wspaniała ta praca była! Wspaniała dlatego, że wszystko, co robiliśmy, nierozerwalnie wiązało się z naszą pasją. I chyba po raz pierwszy w życiu mogłam powiedzieć, że realizuję się w tym, co każdego dnia robię. W sensie zawodowym i każdym innym. I każdego ranka budziłam się z uśmiechem, z radością i niespożytą energią do działania. Z energią, która nie tylko nie topniała, ale rosła i rosła - bywały dni, że spokojnie mogłam otwierać małą elektrownię, produkującą prąd na potrzeby nie tylko własne, ale chyba i całego osiedla :) I tak jest do dzisiaj :) Chwilo trwaj!



A co znajdziecie w naszym sklepie?

Francuskie szkło, najstarszej francuskiej huty - La Rochere, które między innymi stało się jedną z nagród w naszym ostatnim candy. Pełne uroku poduszki z francuskimi motywami, które szyje polska firma La Petite Maison i które, uwierzcie mi, są wykonane z dbałością o każdy detal.  Niezwykłe przedmioty od SeeHome, w których zakochałam się, gdy tylko zobaczyłam je po raz pierwszy. Nostalgiczne lampiony, pełne magii latarenki, a także osłonki na doniczki w oryginalnych kształtach i również z francuskimi motywami. Cudne tekstylia kuchenne od Clayre & Eef. I rozmaite detale i dekoracje w klimacie rustykalnym, shabby chic i prowansalskim.



Francuskie kielichy La Rochere:
Kieliszki La Rochere w sklepie Mile Maison, Lyonnais kielichy
Francuskie szkło La Rochere - w sklepie Mile Maison.




Osłonek do kwiatów Ci u nas dostatek :)

Osłonki na kwiaty z kamionki, francuskie osłonki na kwiaty
Osłonki do kwiatów z francuskimi motywami w sklepie Mile Maison





Poduszki ze stylowymi motywami,
które wprowadzą do wnętrz wyjątkowy francuski szyk:


Poduszki z francuskimi motywami, dekoracyjne poduszki francuskie
Poduszki z francuskimi motywami w sklepie Mile Maison






Lampionów, które pięknie rozświetlą wiosenne i letnie wieczory
 u nas moc :)

Lampion Munro, Lampion Nolan, Lampion marynistyczny Lampiony w sklepie Mile Maison
Lampiony w sklepie Mile Maison







 Dodatki i dekoracje do wystroju wnętrz:

Wieszak Clayre & Eef, zegar shabby bird, dzbanek Paris Maison, rustykalna patera
Dodatki i dekoracje w sklepie Mile Maison





Niezwykłe tekstylia kuchenne od Clayre & Eef:

Clayre & Eef Ściereczki kuchenne cottage, chwytaki kuchenne country
Tekstylia Kuchenne w sklepie Mile Maison



Absolutnie jestem również dumna i nos bym mogła do samego nieba zadzierać, że w naszym sklepie znajdziecie również cudne przedmioty, które z pasją wykonuje Ewa z SeeHome. Od pierwszej chwili, gdy dostaliśmy w prezencie od Ewy cudny mały, drewniany biały domek z serduszkiem, o którym Wam pisałam tutaj, marzyłam, aby i u nas znalazły się równie piękne przedmioty, które są robione z pasją tak wielką, że nawet najmniejszy drobiazg nią emanuje i nadaje wnętrzom wyjątkowy charakter. I marzenie się spełniło: drewniane domki, urocze serduszka, drewniane koniki - znajdziecie tutaj.

Drewniany Domek i drewniane serduszka od SeeHome w sklepie Mile Maison


I taki to dzisiaj nasz dzień. Wiele radości, mnóstwo emocji, mnóstwo energii :)

I jeśli znajdziecie czas, będziecie mieli wolną chwilę, zaparzcie kawę lub herbatę i zajrzyjcie do nas tutaj - będzie nam ogromnie miło Was gościć. Jeśli będziecie mieć jakieś uwagi, chętnie ich wysłuchamy. Nie bójcie się również krytyki - każdą przyjmiemy z pokorą.


Zatem sklep został oficjalnie i uroczyście otwarty :)







A że dzisiaj piątek, zatem Pięknego Weekendu Wam życzymy :)
Jutro losujemy zwycięzcę naszego Candy, a wyniki ogłosimy w poniedziałek :)
Serdeczne uściski :)
Magda

81 komentarzy:

  1. Witaj
    Zyczę samych pogodnych dni i rozwinięcia skrzydeł , duzo radości z prowadzenia sklepu w którym sa same cudownośći .Gratuluje !
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy czytam Twoje słowa, cały trud idzie w zapomnienie i czysta radość zostaje: radość dnia codziennego :))))))))))) buziaki!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  2. Gratuluję i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękujemy! :)))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  3. To super,że udało wam się połączyć pasję z pracą! Powodzenia!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!!!!!!!!!!!!! Dziękujemy!!!!!!!!!!!!!!!!! Dziękujemy!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  4. Gratulacje ! Samych sukcesów ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A My czekamy na Wasz sklep!!!!!!!!!!!!!!!!!! Takie cuda!!!!! Mam na Was namiar i nie zawaham się go użyć :))))))))))))) I dziękujemy!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Nie wahaj się, nie wahaj :))))
      Sklep by już był od kwietnia, gdyby nie pewne nieoczekiwane okoliczności ... nie da się wszystkiego przewidzieć niestety. Plecy dochodzą do siebie to i do roboty się wezmę w końcu jak tylko balustrady pójdą won bo się ruszyć nie da ;)

      Usuń
  5. Magda... Gratuluję i powodzenia na "nowej drodze życia ". Radość tryska z każdego zdania, które zamieściłaś... i miłość ...miłość do Francji, a już przede wszystkim do Męża - to takie piękne. Ja nie wiem jak ja mogłam przegapić post o Twoim balkonie ;-) ( oj też cudny jest i pewnie odpoczywa się na nim super ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś, Ty zawsze tak pięknie napiszesz..... bardzo Ci dziękujemy :))))))))))))) z miłością do Francji i do Męża nie mam już co walczyć :))))))))))) A na balkonie odpoczywa się super, lecz i tak Twojej Chatki zazdraszczam okrutnie i rozważam scenariusz odbicia!

      Usuń
  6. Powodzenia w realizowaniu swoich pasji. Pędzę zobaczyć co w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci kochana dziękujemy! I zawsze czekamy! :)))))))))))))))))))))) Buziaki!!!!!!!!

      Usuń
  7. powodzenia!!!Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))

      Usuń
  8. Byłam już byłam TAM :) sklep z przepięknymi przedmiotami :)) Gratuluję realizacji marzenia i życzę powodzenia oraz wielu zachwyconych klientów. serdeczności. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękujemy ;)))))))))))))))) nieustannie się wzruszam dzisiaj i teraz po raz kolejny fontanna łez! :* Dziękuję!

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że to "dzisiaj narodzone dziecko" przyniesie Wam wiele satysfakcji a praca przy realizacji tego projektu sprawi Wam wiele radości i odwdzięczy się Wam w podwójny sposób. Z całego serca Wam gratuluję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, nie mam słów by dziękować :))))))))))))))))))))))) I za słowa i za czyny :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Dziękujemy!!!!!!!!

      Usuń
  10. Oj macie cuda! POWODZENIA:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!!! :*********************************

      Usuń
  11. Gratuluje!!!!mam nadzieje, ze prowadzenie sklepiku da Wam duzo radosci I satysfakcji:-) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Madziu, i j mam takową nadzieję i wiarę nawet ogromną! Mogłabym śmiało Armstronga zastąpić teraz w zdobywaniu księżyca :)

      Usuń
  12. wspaniale! nawet nie wiesz, jak się cieszę Waszym szczęściem :)))))))))))))))))))
    bardzo, bardzo trzymam kciuki za sklep!
    żeby rósł w siłę i nowe produkty, żeby klientów zawsze było "w sam raz" ;) czyli tylu, ile sobie wymarzycie :)))
    i żeby słońce zawsze świeciło na Bursztynowej!!!

    piękny post, chyba go skopuję i wkleję za jakiś czas u siebie ;p
    buziaki dla Was (dla Ciebie & Sebastiana i Futer) :))))

    czas otworzyć SZAMPANA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Karol! Ja wiem, wiem, wiem :))))))))))))))))))))))))))))))))) I tak serdecznie Ci dziękujemy :) Tak pięknie Ci dziękujemy :) że brak mi słów, które by nie zabrzmiały jak banał.... Karola dziękujemy Ci za wszystko! I za buziaki dziękujemy i każdy buziaka oddaje! Tygrysia vel komandos aktualnie też :)))))) Szampan otwarty! Bąbelki buzują, że hej :))))))))))))))))) buźka!

      Usuń
  13. No wreszcie mam jak napisać :) Gratulacje dla Was z całego serducha życzę powodzenia i samych zadowolonych klientów :) Madziu spełnianie marzeń to najlepsze co może nas w życiu spotkać a połączenie pracy z pasją to chyba jeden z największych prezentów od losu :) Buziaki i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, ślicznie Ci dziękujemy za Twoje piękne słowac:)))))))))))) i ucałowania dla Mikusia Pisarza :))))))))))

      Usuń
  14. Gratuluję !!!!!!!!!!!!!!!!!!! same perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga! Dziękujemy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I za to, że jesteś i za perełki :))))))))))))))

      Usuń
  15. Gratuluję!
    Do odważnych świat należy :)
    Abro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  16. Wiedziałam, ze coś tam knujecie ;))))) ale nie spodziewałam się, że bedzie to sklep! :)))
    Kochani, ogromne gratulacje dla Was, za odwage, za spełnianie marzeń, za inwestycje! Życzę Wam mnóstwo sukcesów i zadowolenia z tego co robicie, aż sama jestem podekscytowana Waszym sukcesem i cieżką pracą, jaką w to włożyliscie.
    Sklep jest piekny, super szata graficzna i super rzeczy! Ogólnie wszystko jest super superowe :))))
    Ogrom buziaków na szczęście posyłam :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj knuliśmy :)))))))))) Marysiu, Twoje słowa wiele, wiele, WIELE dla nas znaczą :)))))) I bardzo dziękujemy za każde słowo! I jakże się cieszymy, że się grafika Ci podoba! Od najmniejszego piksela zaprojektowana przez nas :) Dziękujemy i za buziaki! :*************

      Usuń
    2. Alez z Was zdolniachy :))))) teraz juz wiem nad czym tak duzo pracowalas, ale przeciez bylo warto. Buziaki

      Usuń
    3. :))) Dziękuję Marysiu - to wielki komplement :))) Buziaki i uściski! :***

      Usuń
  17. i ja dołączam z gratulacjami i biegnę do sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!!!!!! Zapraszamy zawsze! :)))))))))

      Usuń
  19. Gratuluję i lecę pobuszować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :) W Twoich kciukach moc ogromna :)))))))))))))

      Usuń
  21. Gratuluję z całego serca. Sklepik urokliwy:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mi to miło słuchać/czytać z Twoich ust :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Dziękuję ;))))))))))))))))

      Usuń
  22. Gratulacje! Podziwiam za odwagę i pomysł i życzę samych sukcesów. No ale z takim energetycznym i pozytywnym nastawieniem i w TAKIM tandemie - sukces gwarantowany!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, by Twe słowa były prorocze :))))) Bardzo, bardzo dziękujemy! Buziaki! :*****************************

      Usuń
  23. Jak już pisałam u Ewy, miło jest patrzeć jak spełniają się marzenia. życzę Ci samych sukcesów, chociaż jak się Ciebie czyta, widać że jesteś tak szczęśliwa i wypełniona po kokardy pozytywnym nastawieniem, że to musi być sukces! Trzymam mocno kciuki Madziu :*
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam co napisałaś i ogromnie Ci dziękuję! Faktycznie kokardy aż pękają w szwach :))))))))))))))))))) Basiu bardzo, bardzo Ci kochana dziękuję..... Twoje słowa niosą energię, za którą jestem wdzięczna! Buziaki!

      Usuń
  24. Gratulacje i powodzenia. A nie jest to łatwe. Ja to już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lillu, zawsze się tak bardzo cieszę, gdy nas odwiedzasz :) Nic do ważne, nie przychodzi łatwo - kiedyś te słowa usłyszałam od Taty i są dla mnie niemal wyznacznikiem ważności tego co dzieje się :) Dlatego mam nadzieję, że nawet gdy łatwo nie będzie, to damy radę :)
      buziak!

      Usuń
  25. a to niespodzianka ..następne miejsce w sieci ,które będę regularnie odwiedzać ..już się nie mogę doczekać ,żeby zobaczyć co tam macie na półeczkach :)))) POWODZENIA !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękujemy i nie tylko za ową regularność :)))))))) czego sobie życzymy tak, że ach :) Za to dziękujemy, że dzisiaj z nami jesteś! Dziękujemy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  26. Wielkie gratulacje ! Sklepik już odwiedziłam, oferta wspaniała :) No i jest poduszka, na która poluję od dawna, mam nadzieję,że zdążę z zakupami... ;) Trzymam kciuki, powodzenia :D Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :))) i bardzo, bardzo się cieszę, że nasze rzeczy się podobają :)))) Ślicznie pozdrawiamy i oczywiście zapraszamy na zakupy :)

      Usuń
  27. Trafiłam tu właśnie przez SeeHome i czytałam ten post z niesamowitą przyjemnością! Tyle w nim energii, miłości, radości i wiary w marzenia. Napawa optymizmem. Mam nadzieję, że sklepik będzie dobrze prosperował, ciesze sie że są ludzie, którzy pokazują że mozna zyc z pasją i robic na codzien to co sie kocha. Mam tez takie ciche marzenie... Gratuluję otwarcia i powodzenia życzę :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że do nas trafiłaś i dziękuję za komplementy i gratulacje :)))))))) warto żyć z pasją i jeśli jest jakakolwiek szansa, by ją połączyć z pracą - warto podjąć ryzyko :) I marzenia również warto spełniać - te ciche też :) Trzymam kciuki zatem - niech się Twoje spełni :))))) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  28. Gratuluję, gratuluję i jeszcze raz gratuluję:)))) To najprzyjemniejsza rzecz, gdy czyta się na blogach, jak komuś się udaje, jak rozwija skrzydła i żyje z pasją, żyje swoją pasją... To piękne i w duchu powiem, że też mi się to marzy. Może kiedyś:)
    Pozdrawiam ciepło. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za gratulacje i za piękne słowa :) i życzę Ci Aniu, aby Twoje marzenie się spełniło - trzymam kciuki! Uściski serdeczne :)

      Usuń
  29. Bardzo się cieszę z Waszego szczęścia i trzymam kciuki za piękny sklep. To cudne jak ktoś może spełnić swoje małe marzenie i robić to co sobie ukochał. Ściskam Was mocno Kochana, to będzie sukces - jestem pewna.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, bardzo, bardzo dziękujemy za kciuki :) za uściski i za Twoje słowa :) uskrzydlają niesamowicie!!!! Buziaki ogromne ślę do Ciebie! :*****************

      Usuń
  30. Moje najszczersze gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brawoooooooo!!!!!!!!!!! Aż chcę się krzyczeć z radości :)))) Magduniu cudny sklep ..... tak się cieszę, że Wam się udało .....i będę trzymać kciuki za powodzenie , choć czuję, że i bez kciuków wszystko się powiedzie, bo to miejsce tworzy tak magiczna i dobra osoba ..........TY <3 ............a dobro wraca!!!! Buziaczki ogromniaste :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu.... po przeczytanieu Twoich słów, siedzę z rumieńcami i chyba znowu ryczeć będę, bo od piątku znów jadę na wzruszeniu silnym. Nie spodziewałam się takich aż reakcji, tyle życzliwości, tyle dobra! Olu kciuki jednak trzymaj, bo to nigdy nie wiadomo :) I bardzo Ci dziękuję za każde słowo :)))) :******************** Całuję bardzo, bardzo mocno!

      Usuń
  31. Fajnie, że udało się spełnić swoje marzenia - razem z Wami cieszę się waszym szczęściem i z wielką przyjemnością będę śledziła bloga - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wando bardzo Ci dziękuję :) również za to, że się cieszysz razem z nami, to wspaniała nagroda dla nas! Że możemy wywołać uśmiech, radość :) To niesamowicie uskrzydla :))))) Zaglądaj do nas, jak najczęściej :) Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Kochana gratuluję Ci serdecznie- nie sklepu (choć jest cudny) ale odwagi by zrobić coś dla siebie, by połączyć pasję z pracą... ja wciąż nie mam odwagi i siedzę "za biurkiem" :(
    Właśnie teraz siedzę w pracy, do której chodzę z bólem brzucha, stresem i łzami w oczach.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję Ci bardzo :) ja też do swojej dawnej pracy chodziłam z bólem brzucha, stresem, a i łzy często się pojawiały, zatem doskonale Ciebie rozumiem. Wiem też, że nie zawsze są sprzyjające okoliczności, by móc wszystko rzucić i zacząć realizować marzenia. Mi też nie było łatwo i moment, gdy stawiałam wszystko na jedną kartę, nie był sprzyjający i łatwo nie było. Ale tym bardziej trzymam za Ciebie kciuki!!! Mamy chyba podobne pasje, Ty dodatkowo masz talent - własnoręcznie robisz wiele pięknych rzeczy :) Aniu trzymam kciuki i daj szansę marzeniom! Uwierz mi, że warto! Bardzo mocno Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  33. Gratki, super jest spełniać swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Madziu, GRATULUJĘ! i sklepu i odwagi w realizacji marzeń :-) Tak trzymaj :-)
    Tymczasem idę pobuszować wśród Twoich perełek :-)
    Uściski :-) Tradycyjnie dla Was i Futer :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :))))))) buszuj do woli :) dziękujemy za uściski, Futrom przekazane - coś mruczą, by Twoje wygłaskać :))))) Buziole!

      Usuń
  35. Pięknie to napisałaś... I gratuluję z całego serca. To wspaniałe kiedy spełniają się marzenia, kiedy okazuje się, że chcieć to naprawdę móc. Cudownie kiedy pasja jest tak wielka, że nic nie da rady jej powstrzymać. Piękne miejsce stworzyliście, skarbami wypełnione. Zazdroszczę po cichutku bo i mi się taki sklep marzy, choć to póki co bardzo mgliste jeszcze i niesprecyzowane;) Uściski wielkie:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za ciepłe słowa :)) trzymam kciuki, by Twoje marzenie nabrało kształtów i za jego realizację :) Ściskam serdecznie :)))

      Usuń
  36. ogromnie optymistycznie mnie napędzają takie wiadomości - cudownie czytać o spełnionych marzeniach :)
    bardzo bardzo bardzo się cieszę !
    pędzę buszować po sklepie z wielką przyjemnością :)
    pozdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :))) buszuj do woli :) ślicznie pozdrawiam!

      Usuń
  37. Gratulacje - cudowności masz w swoim sklepie, idealnie wpasowałaś się w mój gust ;) więc i ja lecę pobuszować.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to ogromnie! I dziękuję za gratulacje :) Serdecznie uściski i buziaki :***

      Usuń
  38. Fajnie, że możesz robić to, co kochasz:) Też z chęcią porzuciłabym biurko i zajęła się tematyką wnętrzarską, ale jak narazie jest to w moim wypadku niemożliwe. Tobie życzę powodzenia. Fajne produkty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki aby jak najprędzej niemożliwe stało się możliwym :) Dziękuję i cieszę się, że nasze dekoracje Ci się podobają :) serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  39. Gratuluję otwarcia sklepu;) Z całą pewnością tam zajrzę nie raz - lubię kupować różnego rodzaju ozdoby do domu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) i oczywiście serdecznie zapraszam do sklepu :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)