wtorek, 8 kwietnia 2014

Wyniki Candy :)

Losowanie przeprowadziliśmy wczoraj i jak obiecaliśmy spieszymy do Was z wynikami :) 

Ale zanim polecicie z postem niżej, przyjmijcie nasze podziękowania za udział w zabawie, za życzenia wszelkie, za dobrą energię, za radość i za uśmiech. Naprawdę nie spodziewaliśmy się, że aż tyle osób będzie chciało z nami się bawić. Domyślamy się, że to głównie zasługa domków, wykonanych przez Ewę z SeeHome, bo są naprawdę wyjątkowe i te domysły są potwierdzeniem, że dobrego wyboru dokonaliśmy, z czego się ogromnie cieszymy  :)))

To, że zaglądacie do nas coraz liczniej i coraz częściej zostawiacie ślad w postaci komentarza, dodaje skrzydeł i jeszcze bardziej mobilizuje do pisania. Gdy piszę kolejne posty, już wiem, że z Wami rozmawiam, że nie są to monologi, co niezmiernie moje serce raduje.

Wczorajszy wieczór był zatem pełen radości, bo gdy składałam każdy kolejny numerek, to wiedziałam, że za nim stoi konkretna osoba, a nie tylko cyferka. Losowanie wyglądało natomiast tak:
1. Spisałam na kartce kolejno wszystkie zgłoszenia.
2. Wydrukowałam kartki z numerami. 
3. Sebastian kartki pociął nożyczkami, aby uwolnić numerki :)
4. Ja składałam numerki.
5. Włożyliśmy je do woreczka od Ewy, wymieszaliśmy, po czym wrzuciliśmy do osłonki, która stała się również nagrodą w naszym candy za drugie i trzecie miejsce.
6. Wymieszaliśmy ponownie.
7. Wyciągaliśmy na zmianę trzy karteczki: Ja - Sebastian - Ja.

I znaliśmy już zwycięzców :) I kolejny raz sprawdziła się moja wiara w cyferki szczęśliwe. Chociaż zastanawiające jest to, że do tej pory w totka nie wygraliśmy, skoro często skreślamy właśnie naszą cyfrę szczęśliwą. 

 

Pierwszą cyfrą, którą wyciągnęliśmy, a przez którą omal z krzesła nie spadłam, była cyfra:


A pod nią kryje się 


Olu! Serdecznie gratulujemy!!!! Cudne domki wędrują do Ciebie :)




Zostały jeszcze osłonki:



Kolejną cyfrą okazała się:
 

 A ten komentarz zostawiła
 ana_lea
Przyjmij nasze serdeczne gratulacje!!! Osłonka leci do Ciebie :)



 I jako ostatnią wylosowaliśmy:



Czyli druga osłonka wędruje do:





Dziewczyny z całego serca gratulujemy! i bardzo prosimy o kontakt @ aby ustalić na jaki adres mamy wysłać Wasze nagrody :) magdalena @ milemaison.pl


Jeszcze raz dziękujemy Wam wszystkim za udział, wysyłamy Wam moc dobrej energii, którą dostaliśmy od Was, a która skumulowała się do bomby energetycznej, którą się z Wami niniejszym dzielimy :))) I dziękujemy Wam również kwiatami, których całe wiadro dla Was mamy:



Mamy również niespodziankę: już za tydzień startujemy z nowym konkursem, na który już dzisiaj Was zapraszamy. Mamy nadzieję, że i tym razem uda nam się trafić z nagrodą :)

Tymczasem życzymy Wam Pięknego dnia :)
Pozdrawiamy
Magdalena i Sebastian

68 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Oli i dla dwóch pozostałych Dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do gratulacji się dołączam i Ewuś dziękuję za Twoje domki cudne :))) buźka!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Ci serdecznie za udział!!! Uściski :)

      Usuń
  3. gratulacje dla dziewczyn!
    dziękuję za zabawę i czekam z niecierpliwością na następną :)
    Miłego dnia!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to ja Ci dziękuję za udział :) kolejna już za tydzień :)) Miłego popołudnia :***

      Usuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn i dzięki za te piękne kwiaty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci dziękuję za udział :) Tulipany tylko dla Was :))))

      Usuń
  5. Ale super, gratuluję wygranym, do następnego już na pewno wystartuję, bo na ten się spóźniłam i przeoczyłam, niestety..

    Miłego dnia i dużo słonka!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Natalka, za tydzień koniecznie dołączaj :))) buźka!

      Usuń
  6. gratuluje zwycięskim osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna prezentacja losowania! Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement :))))) Pozdrawiam serdecznie! :))))

      Usuń
  8. eh.... no trudno! gratulacje dla szczęściar! a Wam dzięki za zabawę.
    coś jest w tej trójce :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta trójka wciąż mnie zaskakuje :) Dziękuję za udział w zabawie :*****

      Usuń
  9. dzięki za fajną zabawę. Gratki dziewczyny! :)
    Pzdr Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Tobie za udział :)))) ściskam!

      Usuń
  10. Matko!!! Naprawdę ja??? Nadal nie wierzę - niech mnie ktoś uszczypnie ;-)!!!. Magda czytam i czytam i to Twoja rączka przyniosła mi szczęście ;-). Nawet nie wiecie jak się CIESZĘ ;-). Bożesz, z tego szczęścia to ja zaraz chyba oszaleję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś to Ty to Ty :)))))))))))) sama Ci zazdroszczę :)))) buziaki!

      Usuń
  11. gratulacje dziewczyny - bardzo fajne nagrody :)
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Tobie dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Dziękuję za zabawę, gratulacje dla dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Cię również i dziękuję za udział :))

      Usuń
  14. Gratulacje dla dziewczyn :)
    dzieki za zabawe i przepiekne kwiaty :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuje za udział i podłączam się do gratulacji :)

      Usuń
  15. może następnym razem się uda, gratuluję serdecznie i dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy Gosiu za tydzień, a tymczasem ślicznie dziękujemy za udział :)))

      Usuń
  16. Gratulacje !! A tymczasem zapraszam na nasz konkurs. Całkiem nowy!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział serdecznie i pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Ależ szczęściary, to jak wygrana w lotto :)))
    Dziekuje Wam za miłą zabawę i za ten dialog na blogu ;)))))
    Buziaki i udanego dnia Wam życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu to Ja Ci dziękuję za udział, i za to, że jest z kim dialogować, bo to dzięki Wam wszystko :)))))) buźka i pięknego popołudnia :)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Lillu, a ja Tobie serdecznie dziękuję za udział :))) było mi bardzo miło :)))

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Ci ślicznie za udział i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  20. Gratuluję zwyciężczyniom !!! Swoja drogą to Oleńka Zebra ma farta, u mnie też raz wygrała ;) !!!! Wielkie buziaki Magduniu dla Was :) Pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie Ola fartowna jest :))) Dziękujemy za buziaki i my również ślemy :)

      Usuń
  21. Gratuluje Szczęściarom :) dziękuję za zabawę i pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, a ja dziękuję Tobie za udział i świętowanie razem z nami :)) buźka!

      Usuń
  22. Bede :-))) za tydzień próbować
    Buzia

    OdpowiedzUsuń
  23. Och takie piękne nagrody przeszły obok... Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na kolejną za tydzień już :)) Też z okazji :) Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Gratulacje dla dziewczyn i dzięki za zabawę!
    P.s. Ach,jak te domki u mnie by ładnie wyglądały ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądałyby cudnie, w celu zaopatrzenia w cudne domki odsyłam do Ewy naszej z SeeHome :) Dziękuję ślicznie Tobie za zabawę i zapraszam już za tydzień :)

      Usuń
  25. Zrobiłam sobie przerwę w sprzątaniu i przeglądam pocztę a tu co wiadomość, że znów coś przegapiłam ;) Dziękuję bardzo i strasznie się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko a ja gratuluję z całego serca :)))) Mam nadzieję, że osłonka, pomimo, że w turkusach, będzie do white home pasować :)))) buźka!

      Usuń
  26. Gratuluje, dzięki za świetną zabawę i zapraszam serdecznie do mnie mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci serdecznie dziękuję za zabawę :) U Ciebie byłam i widziałam cudne kurki - jak można takie rzeczy robić :) podziwiam! Pozdrowienia!

      Usuń
  27. Gratuluje dziewczyny! Szkoda, ze mi się nie udało:( Pozdrawiam!

    floweryelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam za tydzień :))) i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Gratulacje! Może następnym razem i mi takie słodkości wpadną w łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za zabawę i zapraszam za tydzień :)))) Serdeczności posyłam!

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. A Ci dziękuję, że bawiłaś się razem z nami :) Uściski!!

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. A ja Tobie gratuluję wygranej literki cudnej w candy u sióstr :))) I dziękuję za to, że bawiłaś się i z nami :) Buziaki!

      Usuń
  31. Gratulacje dla Szczęściar!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Tobie serdecznie dziękuję za udział i pozdrawiam :)))

      Usuń
  32. Dziewczyny serdeczne gratulacje!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia również dla Ciebie :) Dziękuję, że bawiłaś się z nami :)

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. Dołączam się i dzięki serdeczne za udział :)

      Usuń
  34. Serdecznie gratuluję dziewczynom !!!
    i zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia,oczywiście niezobowiązująco ale będzie mi bardzo miło :-)
    http://basniowydom.pl/blog/wyroznienie/wyroznienie-liebster-blog/
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie - ono bardzo wiele dla nas znaczy :) jestem tym wzruszona, bardzo zbudowana, ucieszona maksymalnie :) Serdeczności!

      Usuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)