poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Papierowa torba, cyklamen w roli magnolii i szczypta wyobraźni. A w naszym candy dodajemy dwie nagrody.

Kolejny tydzień się zaczyna. Mam nadzieję, że Wasz weekend był równie cudowny i równie relaksujący. Z werwą wracam do pracy, przy czym owa werwa to nie lokowanie produktu popularnej stacji benzynowej a mieszanka radości, którą przynosi mi coraz bardziej moja praca, zapału związanego z nowymi wyzwaniami i odpoczynku, jaki mi się w ten weekend zdarzył.

Słońce wędruje już coraz śmielej po niebie, błękit jest coraz bardziej oszałamiający, a pomarańczowe płytki budyneczków na naszym osiedlu, wspaniale z tymi przejawami wiosny współgrają, tworząc mieszankę pełną energii. Energia ta dociera do mnie zza okna w olbrzymiej dawce, ładując baterie tak mocno, że kawa wydaje się niepotrzebna.

Zatem z tą energią i radością witam Was w nowym tygodniu :)))) A pokazać Wam chcę dzisiaj roślinę, która "robi" u nas za magnolię :) 

Drzewko magnolii, to jedno z moich botanicznych marzeń, które ze względu na brak ogrodu, nie może być na razie spełnione i zrealizowane. Przez chwilę nawet zamierzaliśmy, zakupić takie drzewko w donicy i postawić je na balkonie, ale ze względu na ryzyko, że mu tam nie będzie dobrze i po prostu nam zmarnieje, zamiar został oddalony. I teraz widok takiego drzewka u kogoś innego, przyprawia mnie nie tylko o doznania czysto estetyczne, ale również o zazdrość paskudną. Jednak od czego wyobraźnia? Ano właśnie od tego, żeby sobie tę własną, prywatną magnolię wykombinować.

Udałam się zatem do ogrodniczego, na poszukiwania zastępstwa. Znalazłam! Pastelowy cyklamen, który został przeze mnie wypatrzony, zamieszkał na naszym parapecie. I mam swoją magnolię, którą dzisiaj chcę Wam przedstawić :) 

Początkowo umieściłam ją w ocynkowanej osłonce, ale pomimo, że pastelowy z ocynkiem wyglądał pięknie, to nie do końca mi to grało. Doszłam do wniosku, że przyczyną były, bardzo widoczne liście cyklamenu, które zbytnio mi się nie podobają, i które moją koncepcję magnoliową nieco burzyły.

I tutaj do gry wkroczyła zwykła papierowa torba, którą Sebastian przyniósł, z kupionym w zielarskim sklepie mikrooorganicznym mydłem. Z mydła się ucieszyłam, bo poprzednie już się  kończyło, ale na widok papierowej torby, nieomal krzyknęłam z zachwytu, bowiem oto znalazłam rozwiązanie. Mydło błyskawicznie powędrowało do łazienki, a do torby powędrował cyklamen ze swoją ocynkowaną osłonką. Liście co prawda widać dalej, ale już mniej, więc łatwiej mi w nich zobaczyć liście drzewka. 

Początkowo postawiłam ją (tę magnolię) na parapecie kuchennym, ale ostatecznie zamieszkała na parapecie w gabinecie, gdzie spędzam bądź, co bądź najwięcej czasu, zatem raduje moje oczy bez ustanku. Jedno ze zdjęć (w pierwszym kolażu) prezentuje ją właśnie w gabinecie.

Zatem przedstawiam Wam moją prywatną Magnolię - przyjrzyjcie się kwiatom, one naprawdę wyglądają jak rozwijające się kwiaty magnolii :)

pees.: okna zamiaruję umyć dopiero jutro, więc za prezentację brudnych szyb bardzo przepraszam, ale już nie mogłam czekać do jutra, aby ją Wam pokazać  :)


Pastelowy cyklamen w papierowej torbie w roli magnolii

Pastelowy cyklamen w papierowej torbie w roli magnolii

Pastelowy cyklamen w papierowej torbie w roli magnolii






Pastelowy cyklamen w papierowej torbie w roli magnolii


Przypominam Wam jeszcze o naszej zabawie, która wciąż trwa i do godziny 13.13 w dniu dzisiejszym, można do nas dołączyć :)  Potem przeprowadzimy losowanie.

A ponieważ jest Was tyle, co nas wprawia w ogromną radość, podjęliśmy decyzję o przyznaniu dwóch kolejnych nagród, aby zwycięskich miejsc były 3 (trójka jest naszą szczęśliwą cyfrą).


Nagrodami dla osób, których cyfry wylosujemy w kolejności drugiej i trzeciej, będą wiosenne osłonki na doniczki:

Nagroda za 2 i 3 miejsce w naszej zabawie


 Zatem zapraszamy do zabawy, do której można dołączyć tutaj: Candy u Mile Maison



Dobrego tygodnia Wam życzę :))))
Pełnego energii i słońca!
Pozdrawiam,
Magda

54 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tą torbą ;-)... i " magnolia" też niezła... Takie proste rzeczy, a jak potrafią strasznie cieszyć ;-). Dobrego tygodnia Magda ... zabieram Twoją energię do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieraj, zabieraj :))) mam jej mnóstwo! Cieszę się, że moja "magnolia" Ci się podoba - patrzę sobie na nią i cieszy mnie bardzo. Bo niby dlaczego w mieszkaniu mieć, by jej nie można było ;) buziaki i dobrego tygodnia również! :))))))

      Usuń
  2. Ślicznie to wygląda :)
    Ohhh a osłonki cud-malina :)
    Młego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Bardzo się cieszę, że osłonki się Tobie podobają, mam nadzieję, że innym również przypadną do gustu :)) buźka i jeszcze raz wszystkiego NAJ!!!! Dobrego dnia :)

      Usuń
  3. drugie życie papierowej torby,super :-) a osłonki na doniczki piękne, skrycie marzę, ze może mi dopisze szczęście, miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam zatem kciuki :) gdybym miała możliwości, obdarowałabym każdego, kto bierze udział w naszej zabawie, bo tak bardzo się cieszę, że z takiej okazji, tyle Was :) Buziaki! i Dobrego dnia!

      Usuń
  4. nie ma to jak papierowa torba, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, papierowe torby mają tyle możliwości w sobie! Uściski serdeczne!

      Usuń
  5. to się nazywa być eko :) piękna "magnolia" , a na candy zachęcona dzisiejszym postem z przyjemnością się zgłosiłam :)
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skomplementowana magnolia obiecała kwitnąć jak najdłużej :) bardzo się cieszę, że poddałaś się kuszeniu :)) buziaki!!!

      Usuń
  6. papierowa torba a tyle potrafi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te papierowe torby są niezwykłe. Jeszcze mam kilka innych porozstawianych po domu, może przy okazji pokażę :)) buźka!

      Usuń
  7. No proszę jaka alternatywa dla magnolii! Nie wpadłabym na to ;p Ja też uwielbiam to drzewko ale nie posiadam ani ogródka ani innej możliwości żeby sobie skubnąć choćby gałązkę do dekoracji :[
    Już nie mogę doczekać się wyników waszego candy,choć ja nie mam szczęścia w losowaniach wszelakich ;p
    Miłego dnia!
    P.s. Moje okna to dopiero straszą ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz - to podbieraj pomysł i ciesz się swoją magnolią :)))) wieczorem losowanie, wszystko się może zdarzyć, szanse na nagrodę wzrosły dzięki dwóm osłonkom :)) a z tymi oknami to cały ambaras, człowiek chce piękno pokazać, to najpierw trzeba się nagimnastykować :) ale to jutro :) Tak zresztą, jak wyniki :)))) ściskam serdecznie!!!!!!!!! Dobrego dnia :)

      Usuń
  8. Świetny pomysł z torbą, a magnolia cuudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) w imieniu torby, magnolii i swoim :))))))) buźka!!!!!

      Usuń
  9. Ileż w Twoim opisie radości. Powinnam to czytać od rana to z pewnością i humor by mi dopisał ;)) Choć nie narzekam , jest dobrze, ale po takim opisie, byłoby jeszcze lepiej...cóż teraz bedzie:) Wisna cudownie na Ciebie działa:)
    Fajny pomysł z taką torbą do kwiatów :))

    Miłego dnia Madziu i udanego całego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna działa cudownie :))) Marysiu przekazuję Ci bombę z ładunkiem humoru i uśmiechu :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Buziaki!!!!! i Pięknego całego tygodnia!

      Usuń
  10. Ostatnio starsznie podobają mi się kwiaty w torbach ;D Kto by pomyślał, że zwykła papierowa torba może dodać tyle uroku :)

    Madziu, nominowałam Cię do Liebster award, mam nadzieję, że nie nakrzyczysz na mnie i weźmiesz udział :))

    http://passionshake.blogspot.com/2014/04/liebster-award-and-11-questions.html

    Buziaki! x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany! Rumieńców dostałam!!! Ale jak to się bierze udział? To znaczy gdzie na te pytania się odpowiada? Zajrzałam na stronę, ale rumieńce przelazły do oczu i nic nie rozumiem :))))) Strasznie mi miło jest i ogromnie OGROMNIE jestem zaskoczona!!! Dziękuję Ci serdecznie, po prostu nie wiem co napisać..... same palce w klawiaturę stukają. Co za emocje być tak nominowanym! Lepsze niż oskar po prostu! Dziękuję :)))))))))) no i cieszę się, że pomysł z torbą Ci się spodobał :))) buziaki ogromne i jeszcze raz dziękuję. Pewnie, że wezmę udział! Z ogromną przyjemnością!!!!! BUziaki :**************

      Usuń
  11. Też u mnie była taka"magnolia" ;) ale potem jakoś zniknęła z mojego domku, a teraz marze o tej prawdziwej... może za rok;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też marzę o prawdziwej :) ale to dopiero jak będziemy mieli ogródek - wierzę, że kiedyś nam się uda :) Ściskam mocno!

      Usuń
  12. No prawie nie widać różnicy:-) Piękny kolorek, piekna forma i racja, im prostsze opakowanie przy tak ozodbnym kwieciu, tym lepiej:-) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszą mnie Twoje słowa :) Dla mnie to już stuprocentowa magnolia ;))))) buźka!!!!

      Usuń
  13. ja też zachwycam się magnoliami :)))
    wczoraj na spacerze po mieście, widziałam ich kilka i nie mogłam oderwać oczu!
    te ogromne kwiaty magnolii, które właśnie rozkwitają, wyglądają dla mnie jak z papieru, takie kolorowe origami ;p
    a cyklamencik w ekologicznej torebce bardzo przyjemny widok :))))) taki malutki, kochany kuzyn magnolii ;p


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od magnolii oczu oderwać nie można - też to mam. I co roku, kiedy zakwitają jej kwiaty, obiecywałam sobie, że w następnym też będziemy mieć. Już wiem, że musimy poczekać do ogródka a tymczasem kuzyn (podoba mi się to!) magnolii pełni honory :))) buziole gorące!!!!

      Usuń
  14. Proszę jak pięknie, a ktoś by powiedział, że to tylko papierowa torba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) opanował mnie bzik na punkcie tych toreb i teraz zawsze gdy jestem w sklepie, rozglądam się, czy mają i jakie mają :) takie torby to niesamowity potencjał :))) uściski :***

      Usuń
  15. Kurczę! W życiu nie spodziewałabym się, że papierowa torba może tak fajnie wyglądać zamiast zwykłej osłonki!! Super!! Tak niebanalnie i coś innego, oryginalnego! ;-)) Niech rośnie pięknie na pociechę ;-)))

    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Natalio - magnolia obiecała rosnąć ;) a u Ciebie takie cuda wielkanocne! :))) ślicznie :) pozdrawiam pięknie! :)))

      Usuń
    2. Dziękuję za odwiedziny, kochana! Co do skorupek - umyłam je i na dnie skorupek położyłam trochę waty, codziennie pryskam wodą i rośnie wszystko ładnie. ;-) Bardzo prosto a całkiem fajnie wygląda ;-)

      Usuń
    3. Dzięki za wskazówkę - jak mi się uda taki ładny kształt tym skorupkom nadać, jak Twoje, to się pokuszę o zasiewy :))) buźki :****

      Usuń
  16. Magnolię to i kocham!!!! Ale ta Twoja cudna:) i ubranko ma eko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej eko :)))) dziękuję za magnoliowy komplement :))) ściskam!

      Usuń
  17. no kobieta potrafi :))) zawsze to wiedziałam :))))))))) chcę je się magnolii no i ma magnolię :)))))))))))) buziole !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiety sobie radzą :))))))))))))) buziaki i uściski!

      Usuń
  18. Madziu Kochana na tak na chwile u Ciebie -kwiacior boooski i tak nabrałam checi ze chce taki bo oczu oderwac nie moge:)) wspaniale że tyle masz energii i wypoczełas w weekend:))))))))))tak trzymać Kobietko:)))))))))))))))) u mnie tydzien na wariata się rozpoczął konca nie było widać maili...i telefony non stop...ale daje rade:)))


    całuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że takie piękne odczucia moja magnolia budzi :)))) energii mam mnóstwo, pomimo, że cąły dzień pracy za mną. Jeszcze trochę pracy i robimy losowanie :))) a Ty widzę zalatana strasznie, ale też z energią - to pięknie :)))))))))))) buziole! :***

      Usuń
  19. Super wiadomość i większe szanse na wygraną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większe - zdecydowanie większe :) ściskam cieplutko!

      Usuń
  20. Kwiaty w domu to taka radość dla oka i duszy... Twój cyklamen wygląda pięknie (o matko muszę podszkolić się trochę z botaniki, bo nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego kwiatka:) i mam nadzieję, że będzie rozweselał Cię każdego ranka przez wiele dni swoimi delikatnymi kwiatami i zapachem (o ile pachnie:)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, ja też nie wiedziałam, jak ten kwiatek się nazywa, poszłam na poszukiwania zastępstwa dla magnolii i trafiłam! Będzie rozweselał - nie ma wyjścia :)))))) Buziaki!

      Usuń
  21. pięknie! a te osłonki jakie cudne, nie mogę doczekać się losowania :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że osłonki się spodobały :) losowaliśmy wczoraj, wyniki za jakiś czas na blogu :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  22. Super sobie poradziłaś :-) Dzięki Tobie już zawsze będę się uśmiechać widząc cyklamen :-)
    Pozdrawiam
    Kasia,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To cieszę się strasznie, że pozytywne emocje będą się pojawiać i uśmiech dzięki mojej magnolii :) Uśmiech to olbrzymia energia, a energia to radość, a radość to działanie - i się jakoś kręci. Uśmiech to potęga! Serdecznie Cię pozdrawiam :))))

      Usuń
  23. na pewno Twoja '"magnolia" będzie dłuzej cieszyć oczy ♥♥ no i w torbie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwitnąć chyba będzie dłużej :))) Muszę o tym poczytać :)))) buziaki!

      Usuń
  24. A Szczecin to ... miasto magnolii ... Serio, serio ... to taka ciekawostka
    Piszę to ja : lokalna patriotka :-)
    Buzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę tych magnolii bardzo! Może będzie okazja zobaczyć :)))) buźka Małgosiu!

      Usuń
    2. kto wie, kto wie ... :-)))))
      nie zbadane są wyroki ....

      Usuń
  25. Uwielbiam ludzi, którzy zamiast użalać się nad sobą siedząc w miejscu, biorą sprawy w swoje ręce, zakasają rękawy i działają, działają aby być bliżej marzeń i celu :))) Świetnie to wymyśliłaś ! :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)