środa, 16 kwietnia 2014

Candy! Candy! One_white&One_black. Szczęśliwe cyfry :)

Jak obiecaliśmy tydzień temu, tak czynimy i startujemy z nowym konkursem, który zowie się One_White&One_Black. Tytuł tajemniczy, ale już spieszymy z wyjaśnieniem :)

Jako, że moim ulubionym meblem jest krzesło, a Sebastiana ulubionym dodatkiem poduszka :) postanowiliśmy połączyć nasze wnętrzarskie pasje i przygotowaliśmy dla Was poduszkę z krzesłem:)  I w tej nagrodzie zawiera się słowo Black :)

A ponieważ nie chcemy Wam narzucać naszych wnętrzarskich upodobań, zwycięzca naszego konkursu będzie mógł wybrać nagrodę.

Pomimo, że ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza i sowicie nagradza deszczowymi dniami za słoneczną zimę, jako drugą nagrodę wybraliśmy dla Was coś, co przyda się podczas wiosennych i letnich spotkań z przyjaciółmi. Kieliszki, które w blasku lampionów, które rozpalamy w letnie i wiosenne wieczory, wyglądają tak cudnie, że każdy napój smakuje w nich jak ambrozja :) A ponieważ naszą cyfrą tego roku jest szóstka, co już zapewne wiecie, zatem i 6 takich kieliszków mamy dla Was. A jako, że są szkłem przeźroczystym, to tutaj lokujemy słowo White :)

Maj będzie dla nas bardzo ważnym miesiącem, będzie początkiem tego, do czego, od pewnego czasu, dążymy każdego dnia.  Dlatego zabawa będzie trwała do 9 maja 2014. Dlaczego ta data? Bo 9 + 5 + 2 + 1+ 4 = 21, a 2+1= 3 :) a Trójka to Nasza Szczęśliwa Cyfra.

Jesteśmy ciekawi, które cyfry dla was są szczęśliwe i dlatego też zabawa nosi podtytuł: Szczęśliwe Cyfry.


Candy na blogu wnętrzarskim


 Zatem Zwycięzca wybierze jedną spośród poniższych nagród:

1. Poduszkę Chair Black wykonaną z wysokiej jakości bawełny (z grubej bawełny), z wkładem wyjątkowo mięsistym i grubym :) Uwierzcie mi: poduszka jest naprawdę wyjątkowa.
Poduszka francuska Chair Black
lub
2. 6 kieliszków najstarszej francuskiej huty szkła La Rochere z kolekcji Lyonnais w wersji przeźroczystej- elegancja :) luksus :) wyjątkowość :) Kieliszki są ciężkie, czuć w dłoni ich wagę.

Kieliszki francuskie La Rochere Lyonnais

 Macie już swojego  faworyta?

Oto zasady naszego candy:
1. Zabawa trwa od 16.04.2014 do 09.05.2014 r. do godziny 13.13 (tradycyjnie już).
2. Sponsorem nagrody jesteśmy My: Magdalena i Sebastian Dudzic.
 3. Zwycięzca wybierze swoją nagrodę spośród dwóch wskazanych wyżej propozycji: poduszkę Chair Black lub Sześć Kieliszków La Rochere z kolekcji Lyonnais.

3. Aby wziąć udział, wystarczy spełnić warunki a. b. i c. czyli:

a.   zgłosić swój udział w zabawie w komentarzu pod niniejszym postem, ze wskazaniem na wybraną nagrodę,

b.  w komentarzu wskazać również swoją szczęśliwą  lub ulubioną po prostu cyfrę, może być z uzasadnieniem dlaczego akurat ona miano tej szczęśliwej / ulubionej zyskuje :)  Forma odpowiedzi całkowicie dowolna i każda cyfra dozwolona :)))))

c. umieścić na swoim blogu baner (pierwsze zdjęcie) z linkiem do tego posta - brak bloga nie jest żadną przeszkodą w udziale w zabawie :) Zapraszamy wszystkich :)
4. Będzie nam również bardzo miło, jeśli zaobserwujecie nasz blog i dołączycie do nas na Facebooku oraz udostępnicie na swoim profilu informację o konkursie.

 5. Zwycięzcę wylosujemy 10 maja 2014 r.
- metodą taką samą w w poprzednim candy.

6.  Niniejszy Konkurs nie jest grą losową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych.



Zapraszamy wszystkich :) Anonimowe osoby prosimy, aby w zgłoszeniach nie podawały adresu e-mail. Gdy będziemy ogłaszać wyniki candy, w przypadku wygranej poprosimy Was o kontakt z nami, a tymczasem nie ma co żywić automatycznych zbieraczy adresów @



 A na koniec kilka zdjęć produktów huty szkła La Rochere -
czy to szkło nie jest wyjątkowe?



Kochani :)
Będzie nam Bardzo miło, gdy weźmiecie udział w naszej zabawie, Każdy ma równe szanse i Każdy z Was jest dla nas bardzo Ważny. Nie jesteście tylko kolejną cyferką, ale Kimś, dzięki Komu chce nam się pisać i tworzyć i działać. Dziękujemy Wam za to z całego serducha.



Życząc Szczególnie Miłego Dnia :)
Pozdrawiamy Was bardzo serdecznie
Magda (w imieniu również Sebastiana)
:)

133 komentarze:

  1. A więc:)
    Zgłaszam się po szkło!Przepiękne:)
    Moja szczęśliwa, ulubiona cyfra to 4... Wszystkie ważne daty dla mnie, w właściwie to prawie wszystkie po zsumowaniu ją dają. Mam jeszcze jedna cyfre 8... I wymienia się ona z czwórką w ważnych chwilach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza jesteś :))) niesamowite z tą Twoją 4 - że Ci ona wychodzi w ważnych datach :) Potwierdza się moja wiara w cyfry w ogóle i cyfry szczęśliwe - dwie czwórki to 8 :) super!

      Usuń
  2. szykuje się po poduszkę ... jest cudna ... a więc moja szczęśliwa cyfra to 13, ktoś może uważać ją za pechową ale dla nie ma szczególne znaczenie towarzyszy mi od początku życia albowiem 13 jest moim dniem urodzenia i ciągnie się razem ze mną po ważniejsze wydarzenia ... Pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też 13 szczęśliwa jest. Chodziłam do liceum nr 13, kazdy piątek trzynastego jest dla mnie dobrym dniem, i 13 ma również 3 w swoim składzie :)))) buźka!

      Usuń
  3. Madzia oczywiście znów spróbuję może szczęście mi dopisze, super nagrody ja wybrałabym zestaw kieliszków. Jeżeli chodzi o moją szczęśliwą liczbę to 5 czyli maj, a w maju urodził się mój synek i ja :) Buziaków 100 dla Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jesteś :)) 5 to fajna cyfra - a Maj jest moim trzecim ulubionym miesiącem :))) Najpierw marzec, potem wrzesień, a potem maj :)))) 13 maja są urodziny mojego Taty :) dziękujemy za buziaki i przesyłamy również ich moc i do tego uściski gorące!!!

      Usuń
  4. cudne candy :))))
    dziękujemy organizatorom za candy i piękne nagrody :)))))
    ja bym jednak szkło wybrała, ponieważ uwielbiam La Rochere i rzeczywiście wyjątkowo się z nich pije... cokolwiek ;p
    moja szczęśliwa cyfra to 9! więc kiedy candy trwa do 9 maja, to jakbym już wygrała? ;p
    urodziłam się 9 grudnia, a w tym roku mam 9 rocznicę kiedy poznałam i zakochałam się na zabój w moim Mężu Piotrze :)))) a 9 to nic innego jak 3x3 ;)

    buziaki i trzymam kciuki, żeby wszystko się udało!!! dużo szczęścia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola, ja uwielbiam 9, bo faktycznie 3x3 :) i teraz lubię ją jeszcze bardziej, skoro dla Ciebie Ona ważna - a urodziny i rocznica to piękne powiązania :))) ja się urodziłam w 9 miesiącu roku czyli we wrześniu :) i jakże się cieszę, że candy się podoba :))) Dziękuję za kciuki - przydały się, jak wiesz :))))))

      Usuń
  5. Świetne candy Madziu:)))Cudowne nagrody.
    Gdybym mogła wybierać, wybrałabym szkło La Rochere:) Jestem szczęśliwą posiadaczką paru sztuk kieliszków, prezentują się wspaniale:)
    Moja szczęśliwa cyfra to 5:) 5 listopada pojawił się na świecie mój najukochańszy skarb:) a od maja 2009 jestem baaardzo szczęśliwą żoną:) Także wybór cyfry był dla mnie całkowicie jasny:)Wielkie buziaki :))
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Skarb to bezcenny, zatem wybór 5 całkowicie zrozumiały :)))) i rocznica - super :))) cieszę się, że nagrody się Tobie podobają :)))) kieliszki, tak jak piszesz, prezentują się wyjątkowo :) buźka!

      Usuń
  6. O jejuśku ;-) znów takie cuda... szkło, szkło i jeszcze raz szkło aby było z czego w Chatce pić ;-) i do tego wyglądać niezwykle stylowo ;-). A moja szczęśliwa cyfra... a to bywa różnie... czasem to 3 a czasem 5 ;-)... innych typów nie mam ;-). Wprawdzie i 3 i 5 czasem zawodzą ale nie tak często jak inne. Buziaki dla Was ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pięknie by te kieliszki w Waszej chatce wyglądały :)))) i cudnie, że trójeczka :)))) buziaki i pozdrowienia!

      Usuń
  7. Cudeńka! I z tymi cudeńkami chceci się rozstać? Rozpieszczacie nas :)))
    Ale do rzeczy - bo ja powalcze oczywiście , albo ładnie - wezmę udział w tej zabawie:)
    Chetnie przygranę te piekne kieliszki :)) Bajecznie piekne.
    Moja szczęścliwa liczba to 8 bo tak wynika z chińskiego kalendarza, a że kiedyś byłam bardzo "into" odkrywaniu azjatyckiej kultury to tak już zostało i zawsze stawiam na 8 :)))
    Życzę Wam miłego dnia i mam nadzieje, że dzisiaj już humorek znacznie lepszy :))
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Humorek lepszy, bo wiadomości dobre :) a dobra wiadomość po złej wiadomości, jest po wielokroć dobrzejrza :)))) Tak myślałam, że wybierzesz kieliszki, są przepiękne :))) Lubimy się dzielić :))))) Chiński kalendarz - wierzę w chińską mądrość, medycynę i moc :) 8 :))))) ściskam mocno i buziaki posyłam!

      Usuń
    2. Chińska medycyna mnie ratuje do dzisiaj :)
      A żeby było ciekawie to T. zakochany jest w kulturze chińskiej, spotkaliśmy sie dokładnie 28 grudnia wiec jest i 8, które może nas do siebie przywiodła ;))) kto wie... ;)

      Ciesze się, że humorek lepszy, już się martwiłam, ze może dzieje się coś poważnego. Zawsze jest zapotrzebowanie na dobre wieści:)) Miłego wieczoru

      Usuń
    3. Czyli moje teoria liczb się sprawdza :) dzieje się różnie, ale oby dobrze się skończyło :) buziaki!

      Usuń
  8. Przepiękne candy, po prostu rozkosz dla zmysłów. Moja szczęśliwa liczba - 16 - ten numer miałam w dzienniku końcówki szkoły podstawowej - pięknego czasu w moim życiu :), do tej pory - z sentymentu - typuję zawsze tę liczbę, pozdrawiam, a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkałam kupę lat w mieszkaniu nr 16 - zatem też lubię :)))) bo dobrze mi się kojarzy :) Aniu - jeśli możesz dopisz jaką nagrodę wybierasz, chyba, że się zastanawiasz, to czasu na podjęcie decyzji jest kupa jeszcze :) Ślicznie pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Wybieram kieliszki, to mój faworyt :)) serdeczności :)

      Usuń
  9. może tym razem dopisze mi szczęście, bo poprzednim razem się nie udało :) dołączam do zabawy, kieliszki to coś czego jeszcze nie posiadam :)
    za szczęśliwą moją liczbę uznaję 13, w piątek trzynastego poznałam mojego męża i jak dotąd takie piątki są dla mnie szczęśliwe :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna 13 - którą i ja uwielbiam, jak zresztą pisałam w poście o naszej rocznicy :))) bardzo się cieszę, że nie zawsze traktowana jest jako pechowa, bo dla mnie też szczęśliwa, a piętek trzynastego zawsze jest dniem fajnym. I popatrz - 13 w piątek poznałaś Męże :))) To powinno każdemu tę naszą trzynastkę odczarować :) ściskam!!!!!

      Usuń
  10. Madziu, zdecydowanie moje klimaty, więc oczywiście zapisuję się do kolejeczki ;-)
    Kieliszki piękne, podobnie jak poducha! :-)
    Co do szczęśliwej liczby to chyba nie mam takiej ;-) Ale lubię 19tkę i 6tkę :-)
    Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubienie też się liczy :)))) wizualnie podobnie one wyglądają - obie mają brzuszki :))) Czyli kieliszki czy poducha ;) ? buziaki i pięknego dnia :))))

      Usuń
  11. U mnie to 13 jest o dziwo liczbą, która mi towarzyszy :)
    Większoś swojego życia mieszkałam pod 13 :) to właśnie 13-go mój narzeczony mi się oświadczył więc nie widzę pecha w tej licznie a bardzo pozytywne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znów 13 :))))) Aniu jako kolejna osoba obalasz mit i bardzo się z tego cieszę :))) Oświadczyny Trzynastego - bomba :)))) Ja 13 uwielbiam :))) buźka!

      Usuń
  12. to i ja spróbuję swoich sił :)
    oj dziś dajecie ciężki wybór bo oby dwie nagrody są cudowne ale stawiam na kieliszki bo mi się wytłukły ostatnio ;)
    moja ulubiona i szczęśliwa liczba to 7 :) z miłą chęcią polubiłam i będę obserwować bloga wręcz będzie to dla mnie zaszczyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te się raczej nie wytłuką, bo są bardzo solidne i mocne :))) Cieszę się ogromnie, że do nas dołączasz :))) Siódemka mi się wizualnie bardzo podoba, taka prosta jest :)) Pozdrowienia ślę! :))))

      Usuń
  13. i ja i ja :) marze o tych kieliszkach są piękne :) moją wyjątkową liczbą jest i 11 :) 11 dnia mam urodziny, 11 miesiąca urodziłam synów, 11.11. oświadczył mi się mąż (to zupełny przypadek)

    pozdrawiam i liczę na ogromne szczęście :)
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak nie wierzyć w liczby! Jak tu tyle namacalnych przykładów :) Lubię 11 bo nasza brama taki ma numer :) buźka :)))

      Usuń
  14. Uff, zdążyłam! ;-)) Oczywiście - bardzo chętnie biorę udział, zauroczyła mnie ta poducha, idealna! ;-) Miałam właśnie polować na coś w ciemniejszych odcieniach, ale okej - wstrzymuję się do 9-go maja, może się uda! ;-)

    Moja ulubiona liczba to 24, z dwóch powodów: przede wszystkim to dzień naszego ślubu - 24 sierpnia. ;-) Dodatkowo są to też urodziny mojej kochanej mamy, więc ta cyfra zawsze kojarzy mi się bardzo miło, ciepło, poza tym jest dla mnie niezwykła nie tylko w sierpniu, ale w każdym innym miesiącu, kiedy doceniam to ile już czasu od tego dnia minęło i że ciągle wszystko dobrze się nam układa. ;-)) Trochę sentymentalnie, ale cóż poradzić - cała ja. ;-))

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i poduszka ma swoich zwolenników, mi ona się bardzo podoba, jest naprawdę cudna i z fantastycznej bawełny. 24 też lubię, ponieważ brama w poprzednim mieszkaniu, gdzie mieszkałam kupę lat to właśnie 24 było. I to niesamowite, bo wyżej padła już cyfra tez 16, a ja mieszkałam 24/16. A wyżej Agnieszka podała liczbę, pod którą obecnie mieszkamy :) Ciekawe czy ktoś by zgadł jaki numer ma nasze mieszkanie :) chociaż odpowiedź wydaje się być oczywista :))) Super, że jesteś :))) buziaki i uściski gorące :*****

      Usuń
  15. u mnie też 13- dzień zaręczyn z moim Ukochanym M.
    staje w kolejke:))))
    całuje Kochana i czekam nna wyniki och te kieliszki kuszaaaaaaa:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mi już nie pozostaje nic innego, jak ogłosić 13 za całkowicie odczarowaną :) Co niniejszym czynię :)))
      Fajnie, że jesteś Madziu :)))) buziaki ślę :*********

      Usuń
  16. A moja to taka sama jak Twoja czyli 3 i wszelakie z nią kombinacje :) Jakoś tak się w życiu składało że ważne daty w kalendarzu to suma lub iloczyn 3 ;)
    Och ach piękne są te kieliszki! ;) nie zmam tej firmy /wstyd/ bardzo chętnie poznam ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że 3 :) Kieliszki w realu tak piękne, jak na zdjęciu :) kiedyś napiszę o tej francuskiej hucie szkła, więc będziesz miała okazję poznać bliżej :) Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Nie można przejść obojętnie obok, tak pięknego szkła:))swojej szczęśliwej cyfry nie mam, ale najbliższa sercu jest mi liczba 16, bo np. 16-y to dzień moich urodzin:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, ja 16 też lubię, co już wyżej pisałam :) Mój dzień urodzin to z kolei 23, więc też z trójką :) Fajnie, że jesteś :)))))) buziaki!

      Usuń
  18. Kieliszki to mój faworyt. Ulubiona liczba 13- tak na przekór, zawsze przynosi mi szczęście.
    agatus@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśmy już tutaj z dziewczynami 13 odczarowały :)))) Ja też ją zawsze na przekór lubiłam i może dlatego, zawsze tez szczęście mi przynosi :) Tak jak Tobie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  19. obs jako futrzak1694 ;)
    1. Poduszkę Chair Black <3
    moja cyfra to 16- pierwszy dzień zwiazku z moim ukochanym :)
    1+6=7 czyli z reguły też szczesliwa i 7 dni po moich urodzinach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz trzeci się pojawia 16 :))) która i mi jest bliska :) Fajnie, że poduszka też się podoba :))) Jest naprawdę świetna :) Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Już ustawiam się w kolejce po te cudne kieliszki!!! Nie mam jakiejś szczęśliwej liczby:-/ Banerek dodany na http://rodzinnie1.blogspot.com/
    Pozdrawionka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że do nas dołączasz :) Szczęśliwa cyfra to nie obowiązek :))))) ale może jakaś tam, przewija się przez Twoje życie jako Incognito :))) Pozdrawiam :))))

      Usuń
  21. Z chęcią dołączę do zabawy :) wybieram zestaw kieliszków :)
    Moją szczęśliwą liczbą jest 16, a dlaczego? To proste, jest to dzień w którym przyszłam na świat :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedna 16 :) wracają wspomnienia z dawnego mieszkania :) Witaj Kasiu - cieszę się, że do nas dołączasz i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Z przyjemnością się zapisuję na te cudne kieliszki, a moją ulubioną cyfrą jest 7. Była w szkole 7 na liście i jakoś zawsze ta liczba była dla mnie szczęśliwa. pozdrawiam :)baner na : dalkini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 musi być szczęśliwa :) nie ma wyjścia :) Pozdrawiam!

      Usuń
  23. zapisuję się i w razie czego wybieram kieliszki cudne sa!
    i kojrzą mi się ze sredniowieczemi karczmiakami , które chciałabym mieć ;p
    jakos tak naprawdę nie mam ulubionej liczby ,ale zawsze jak mam podac jakąś to pada na 7 więc niech bedzie moją ulubiona "7" wybieram Panie ;p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kieliszki są cudne :) na żywo jeszcze piękniejsze :) Ach ta siódemka! Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  24. No to jestem:) Nie jestem przesądna i raczej nie mam szczęśliwych cyfr. Jeżeli miałabym wybierać, to może 17 - dzień urodzin mojej córy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olu :)))) i super, że jesteś! 17 pojawia się po raz pierwszy, taka data musiała być dla Ciebie szczęśliwa :) buźka!

      Usuń
  25. Ale cudne nagrody :)))) banerek oczywiście juz u mnie jest. Zgłaszam się w kolejkę po szkiełka, normlanie mnie oczarowały i już widzę jak moi znajomi będą popojać w nich koktajne na tarasie :) u mnie :)
    moja szcześliwa liczba to 13 - zawsze bardzo mi się dobrze kolarzy, a odkąd mieszkamy pod tym numerem kocham go jeszcze bardziej
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 niech żyje nam! Uwielbiam :) kieliszki czarodziejskie tu się zgadzam, a że koktajle by pysznie w nich smakowały to jestem pewna :) Serdeczności!

      Usuń
    2. <3 13 <3

      ps. u mnie też konkurs, zapraszam

      Usuń
  26. Witaj Magdo ( i Sebastianie) ;)))
    Piękne nagrody przygotowaliście, jeśli do mnie miałoby uśmiechnąć się szczęście to wybrałabym kielichy, bo wzdycham do podobnych od dawna .....
    A moja szczęśliwa liczba ? Nie wiem czy takową posiadam, ale jest cyfra, która chodzi za mną całe życie i pojawia się tak często w różnych sytuacjach, że mogę nazwać ją chyba moją liczbą , a jest nią 7 . I nie wiem czy jest szczęśliwa i nie wiem czy jest moja, ale tak często ją widzę i tak często pojawia się w numerach przypisanych właśnie mi, że czasem mam wrażenie, że mnie prześladuje i chyba coś w tym jest....
    A tak zupełnie bez akcji prześladowczych lubię cyferkę 3 , za jej krągłości i za marzec, miesiąc w którym się urodziłam :)
    Ściskam Cię Kochana i oczywiście banerek zabieram do siebie ;)
    Buziiiiiiiiiiiiiiiiiiaki ogromniaste !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się kielichy podobają - są naprawdę wyjątkowe. Mnie zauroczyły od razu :) Siódemka jest szczęśliwa - w 100% się zgadzam :) no i nasza Trójeczka! Buziaki wysyłamy ogromneee!

      Usuń
  27. Z przyjemnością zapisuję się :) jestem bardzo chętna aby te kielichy do mnie trafiły ;) może uda się! moja ulubiona liczba? 6 nie wiem dlaczego ale zawsze ją lubiłam i przynosiła mi szczęście, no ale w szkole raczej nie miałam 6 ;) ale lubię również 9 w końcu jest odwróconą 6;) 3 też należy do moich ulubionych, suma dwóch 3 to 6 więc wszsytko pasuje do siebie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szóstka jest naszą liczbą roku 2014 :) niech zatem będzie szczęśliwa :) 9 i 3 - szczęśliwe są zawsze dla mnie :) Serdecznie pozdrawiam i bardzo się cieszę, że do nas dołączyłaś :)

      Usuń
  28. Kieliszki przepiękne :-) z przyjemnością się zapisuję, moja szczęśliwa cyferka to 3 :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kamilo :))) I ta trójka nasza również u Ciebie się pojawia :))))) buźka!

      Usuń
  29. oczarowałaś mnie tymi kieliszkami! są cudowne! a ponieważ nie mam jeszcze kieliszków szklanek talerzy praktycznie nic do kuchni to chętnie pomarzę o nagrodzie numer 2. zarówno ja jak i mąż bardzo ucieszylibyśmy się z tej nagrody:)
    moja szczęśliwa liczba ( tak mi się przynajmniej wydaje:)) to 9. od zawsze ta 9 wydawała mi się przychylna chodź nigdy nie miałam potwierdzenia takiej sytuacji :)
    chętnie wezmę udział w zabawie! warunki spełnione:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nic nie ma, to i od kielichów można zacząć :) Dziewiątkę uwielbiam! bo to 3x3 :)))))) Ściskam!

      Usuń
  30. Szkło jest przepiękne! Dlatego stawiam sie po nie, a moja szczęśliwa liczba to 12. Według najstarszych wierzeń jest liczbą magiczną (razem z 3), opisującą nasze życie. 3 i 12 (1+2=3) mają w sobie mistycyzm, Biblia oparta jest na tych właćnie liczbach. Trójca Święta, 12 apostołów,12 synow Jakuba i wiele wiele więcej przykładów. Na fladze Unii Europejskiej jest 12 gwiazdek, a 12 sztuk czegokolwiek ma swoją własną nazwę - tuzin. Coś w tej liczbie musi być mistycznego, że ma w Biblii tak szczególny status. Dążenie do jej osiągnięcia ma zapewnić zachowanie harmonii i doskonałości. Natomiast cyfra 4 jest uważana za bardzo pechową (również przez Japończyków) i datego 13 też jest pechowa (1+3=4). Ufff idę wrzucić banerek u siebie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile wiadomości!!!! :) fajnie się tak czegoś dowiedzieć i ze wszystkim się zgadzam, tylko z tą pechową trzynastką oponuję ;) A dwunastkę szczerze mnie zaciekawiłaś :) Pozdrawiam ślicznie :)))))

      Usuń
  31. Witam, ustawiam się w kolejce po cudeńka tj nr 2:-) Moja szczęściara to 3 (zawsze do 3x sztuka okazuje się trafem w moim przypadku:-) ale też 13 jest moją ulubienicą:-) Pozdrawiam wielkanocnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj zatem Trójeczko :)))) Fajnie, że dołączasz i również wielkanocnie pozdrawiam!

      Usuń
  32. Jeżeli znajdzie się jeszcze jedno małe miejsce to i ja chętnie dołączę:) Moja cyfra, która za mną chodzi od maleńkości to 9. Najpierw przypadek, potem niby z numerologi jestem 9... Może jest w tym i drugie dno:) Pozdrawiam ciepło ANia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9 uwielbiam bo to trzy trójki, czyli jakby to samo niemal :) Świetnie, że dołączyłaś :) ściskam serdecznie!

      Usuń
  33. Kłaniam się nisko w piękny, świąteczny poranek :)
    Wchodzę na pięknego bloga i jeszcze piękniejsze SZKŁO widzę :) TAK, TAK!!!
    Pomyślałam, że może los się do mnie uśmiechnie? :)
    A ponieważ uwielbiam szkło i wszystko co z niego powstało a życie moje wokół "13" się kręci, chętnie zgłaszam swój udział w konkursie :)
    Serdeczności...
    Abro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 - witaj :) liczba zawsze szczęśliwa i dla mnie :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  34. Kłaniam się nisko w piękny, świąteczny poranek :)
    Wchodzę na pięknego bloga i jeszcze piękniejsze SZKŁO widzę :) TAK, TAK!!!
    Pomyślałam, że może los się do mnie uśmiechnie? :)
    A ponieważ uwielbiam szkło i wszystko co z niego powstało a życie moje wokół "13" się kręci, chętnie zgłaszam swój udział w konkursie :)
    Serdeczności...
    Abro

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie liczba 16 jest moją ulubienicą. Po pierwsze 16go dnia miesiąca się urodziłam. 16go urodził się mój narzeczony, no i 16go sierpnia bierzemy ślub, tak więc coś w tym musi być:)
    A z nagród - zdecydowanie kieliszki - wyglądają przepięknie.
    Pozdrawiam,
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pięknych zdarzeń 16, więc nie dziwię się, że to liczba dla Ciebie szczęśliwa. Ja kiedyś mieszkalam pod 16, zatem też bardzo lubię :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  36. 2 - i wielokrotność - urodzona jestem drugiego, syn starszy - 20, młodszy - 28.
    8 - z tego samego powodu, co wyżej - bo ósmego miesiąca jestem urodzona ja, moi rodzice, mój syn
    13 - bo dziadek skreślał zawsze tą liczbę w Totka. (Choć tu nie miał szczęścia akurat, to skreślanie cyfr na losie dziadka, kiedy byłam małą dziewczynką pozostawiło miłe wspomnienie :)) I ślubowaliśmy sobie z mężem tego dnia, odczarowując zły urok tej liczby.
    Kieliszki wybrałabym, bo jestem wielką maniaczką szkła, a jeśli to użytkowe - to oświadczam szczerze - moja obsesja sięga zenitu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam pozdrowić. :(
      Pozdrawiam serdecznie!!! :)

      Usuń
    2. Witaj Joasiu, super, że jesteś :) :) cyfry i liczby wielokrotne często idą w parze, o czym już wiele razy się przekonałam :) I ja Ciebie BARDZO serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  37. Wspaniałości:) Wspaniałości:) Moja ulubiona liczba to 17 - dzień moich urodzin. Ta liczba wydaje mi się bardzo magiczna. A z cyfr 7 - ma w sobie moc i niesie ze sobą wiele dobrych uczuć i emocji.
    Wspaniałe te kieliszki, bardzo chciałabym takie mieć.
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siódemka nie ma wyjścia i musi być szczęśliwa, dzień urodzin to bardzo ważna data, zatem nie dziwię się, że szczęśliwa :) serdeczności :)

      Usuń
  38. WITAJ
    WYBIERAM - KIELISZKI. SA PIĘKNE. ELEGANCKIE I GUSTOWNE. BOSKIE :)
    MOJA ULUBIONA LICZBA TO 7.
    SAMA NIE WIEM DLACZEGO. TAK PO PROSTU ;)

    POZDRAWIAM
    DOROTA (dorsto9321@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nie trzeba się zastanawiać, skro tak jest, to jest :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  39. 29 - tegoż oto dnia urodziłam się JA pewnego zimowego poranka:) a ponieważ luksusu nigdy za wiele- wybieram piękne kieliszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że kieliszki luksusowe :) 29 - liczba piękna - ja mam 29 imieniny :) tyle, że wiosennie :) pozdrawiam!

      Usuń
  40. Bardzo chętnie się dopiszę, kieliszki są świetne i na pewno chciałabym podziwiać ich blask przy sztucznym świetle. Nie mam żadnej ulubionej liczy, ale datę moich urodzin uważam za wyjątkową dla mnie, niech więc będą to 4 i 7. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam, oczywiście ustawiam się w kolejce. Nie wiadomo co wybrać bo same śliczności oferujesz :) Jednak wybrałabym szkło, ma doskonałą fakturę i zapewne rewelacyjnie odbija światło ! Rozmarzyłam się... Moja szczęśliwa liczba to 6 (mam urodziny 6 listopada, imieniny 6 lipca i 6 lipca urodziłam synka! najpiękniejszy imieninowy prezent )
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super nagrody! Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Chętnie przygarnęłabym te cudne kieliszki. Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com
    Ulubione cyfry (od 0 do 9, bo dalej już są liczby :)) to 3 i 7 (mało oryginalnie :)). A liczba... chyba 17 :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja z największą przyjemnością zgłaszam się do tej zabawy. Mam wielką chrapkę na ten zestaw 6 kieliszków z huty szkła La Rochere z kolekcji Lyonnais. Moją ulubioną cyfrą jest 19 ponieważ własnie w ten dzień się urodziłam i to właśnie wtedy mam największą okazję aby zjeść tyle słodyczy ile zapragnę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ach jakie piękne candy! Kieliszki skradły moje serce:-)
    A szczęśliwe cyfry? Często piątka przynosi mi szczęście. Jest taka majowo-wiosenna:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne candy, kieliszki cudne.
    A szczęśliwy nr to 3 i zmienił mi się ostatnio bo było 5 (nie jestem wierna numerom )

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj. Chętnie się zgłaszam i wybieram kieliszki - super się sprawdzą w mieszanku . a cyfra - mam wiele, ale aktualnie 15 - dzień urodzin mojego synusia - 15.08.2013 .banerek na http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne nagrody. Wybieram cudne kieliszki. A moją ulubioną cyfra jest 21 - ciągle przewija się w moim życiu. Traktuje ją bardzo osobiście.

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej, ja z chęcią przygarnę kieliszki.
    A moją szczęśliwą liczbą jest 7. Na egzaminie, który bardzo dobrze zaliczyłam miałam nr 7. Również zdając prawo jazdy wsiadłam do samochodu nr 7 i zdałam :)

    Banerek: http://apetycznykasek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie wezmę udział z zabawie. Podobają mi się kieliszki więc zawalczę o nie. Moja ulubiona cyfra to 7 .
    Banerek na blogu http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Wpadły mi w oko te piękne kielichy i je wybieram,,,jakby co ...:) ,poducha też piękna pasowałaby do kominka :)
    cyfra ? 9 ....9 maja mam urodziny :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się w kolejce po cudne szkło :) A wybrana cyfra ? zdecydowanie 13 . Dlaczego ? Mój syn urodził się właśnie 13 ( listopada na dodatek ) . Teraz już wiem, że 13 może być najszczęśliwszą liczbą na świecie :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam , staję i ja w kolejce po te cudne kieliszeczki :):):)
    Ulubiona liczba to 28 bo 28 maja zarówno córa (roczek za miesiąc będzie obchodzić) i mąż obchodzą urodziny!!:):):) Więc podójne święto mamy tego dnia:) Cyfra ulubiona z kolei to 7, zawsze szczęśliwa:):):)
    Banerek u mnie na blogu: http://anett-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniałe nagrody! Kieliszki są czadowe!!! byłabym przeszczęśliwa i zaszczycona mogąc z nich korzystać;)
    Moja liczba to zdecydowanie 18, bo 18 wskazuje dzień kiedy mnie i mojego M zaszczycił pojawieniem się na świecie nasz największy skarb ALAN ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  54. nagrody są bardzo fajne i kuszące :) chętnie i ja spróbuję swojego szczęścia :) a wybieram kieliszki :)
    moją ulubioną cyfrą jest "2" - dlatego, że we dwoje zawsze raźniej, urodziłam się 22 (już dwie dwójeczki), numer domu także 22 i wszystko co bym przemnożyła przez dwa kojarz\y mi się z moją rodzinką :), np. 2 czwórki - 4 kobietki i 4 mężczyzn, 2 trójki - 3 córki rodziców i 3 synów. a dwójeczka jest zawsze w parze a nie sama :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. hm super nagrody,wybrałabym kieliszki,chociaż coś ostatnio szczęsciemnie opuśiło. Ulubiona cyferka to siódemka, zawsze mi towarzyszy i towarzyszyła i nigdymi nie przyniosła pecha
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Nagrody przepiękne, ja wybrałabym kieliszki, bo uwielbiam taki styl. Moja szcześliwą cyferką jest 8 , jedna z cyferek w moim roczniku to 8, brałam ślub 28. 08, i mój maż ma ur. z ósemką i kilka innych wydarzeń związanych jest z ta okrąglutka cyferką

    OdpowiedzUsuń
  57. Przyłączam się do zabawy. Moją szczęśliwą liczbą jest 18. 18 się urodziłam, mając 18 lat przywitałam w moim domu czworonożnego przyjaciela, 18 poznałam mojego narzeczonego. Zakochałam się w kieliszkach i zapisuję się na nie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Szczęśliwej liczby nie mam, lubię jednak cyferkę 4 :) Nie wiem dlaczego, może miło mi się kojarzy bo urodziłam się właśnie 4.
    Zdecydowanie przemawiają do mnie kieliszki:)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  59. A więc zgłaszam się i pragnę wygrać kieliszki. ;)
    Przez ten konkurs zaczęłam się zastanawiać czemu jak większość ludzi swojej liczby nie kojarzę z dniem moich urodzin, datą pierwszego pocałunku, miesiącem wakacyjnym. Nie, mi się kojarzyło z czymś całkowicie przyziemnym. Moją ulubioną cyfrą jest 3. Towarzyszyła ona mi przez sporo lat, przez całą szkołę. Pamiętam jak przydzielono mi numerek. Byłam bardzo podekscytowana tym, że jestem jedną z pierwszych, że mam swoje miejsce wśród rówieśników. :) I przez te wszystkie lata okazało się, że była to moja szczęśliwa liczba. Teraz zauważyłam również, że trzeci miesiąc w roku to miesiąc moich urodzin. ;)

    Baner - http://aleksandra-kropka.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam. Ja również z chęcią wezmę udział w zabawie :) Bardzo spodobały mi się kieliszki :) Moja szczęśliwa liczba to oczywiście 2, gdyż 5 miesięcy temu zostałam mamą dwóch przecudnych dziewczynek :)
    Banerek umieszczony na stronie filcowewytworki.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  61. a)
    <3 wzięcie udziału to dla mnie czysta przyjemność! ;) ...a więc...
    ...zgłaszam się!! ;) <3

    Wybieram zestaw 6 kieliszków ;)

    b ) Moją szczęśliwą cyferką jest 6 ;) w szkole zawsze miałam ten numerek :D a poza tym mój chłopak gra w klubie i ma na stroju akurat tę liczbe ;) Jest ona szczęśliwa dla nas :D Liczba 6 uznawana była za liczbę szczęśliwą i stała się symbolem pokoju i szczęścia. W religii chrześcijańskiej oznacza liczbę dni, w ciągu których Bóg stworzył świat. Kiedyś w Polsce bito monetę srebrną, która miała wartość 6 groszy. Dziś szóstka to najwyższa ocena w szkole - celujący!. :D

    c )
    Banerek: https://plus.google.com/u/0/110185235430812202558/posts/6B8CKzsDXCL

    ORAZ :
    Obserwuję bloga jako: Sabina ES
    Lubię na FB jako: Sabina ES
    Udostępniłam info na FB : https://www.facebook.com/sabina.es.16/posts/1416787188592477?stream_ref=10
    email: sabinqaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie mogę przejśc obojętnie bo jestem właśnie Szóstką :)
    W mojej rodzinie wszyscy byli szóstkami , jakoś tak dziwnie wyszło :)
    A kieliszki.... cudowne , wprost uwielbiam takie szkło :D
    Baner powieszę zaraz u mnie na http://luna-decodesign.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. hm... chyba 6, ale dlaczego ją lubię? może dlatego, że kieliszki do wina są zawsze w kompletach po 6 ;) a poważnie, to w podstawówce na liście byłam 6, pewnie stąd mi zostało.
    wybieram kieliszki, baner już u mnie. jeśli lubicie nie tylko rozdawać, ale też brać udział w candy to zapraszam do mnie po ceramikę :)
    koralikimoniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. i ja się zgłoszę bo poduszką jestem zauroczona i tą ją właśnie wybieram w przypadku wygranej :)
    a ulubionej liczby nie mam,jest kilka które lubię np. 26 czy 5 ale nie mam takiej która byłaby dla mnie szczególna :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. super candy - przygarne kazda nagrode :) i szklo piekne a i poduszka oryginalna:)

    jesli chodzi o szczescie to ja chwilowo uwazam,ze mam notorycznego pecha wiec chyba zadna liczba mi nie przyniesie szczescia w takiej chwili ale zawsze uwazalam,ze 19 i 22 to moje ulubione liczby- numery na listach w szkole, zawsze mile wydarzenia zwiazane z tymi liczbami, dzien urodzin.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Ustawiam się w kolejce po kieliszki - skradły moje serce :)
    Moja szczęśliwa liczba to 13 - urodziłam się 13 (maja :)) i kiedy inni 13 mieli pecha ja miałam szczęście :) kiedy inni w piątki 13 się bali czarnego klakierka ja miałam szczęście i w takie dni spotykało mnie zawsze coś niesamowitego :) Moje ukochane cyfry to 2 i 8 - gdyż 2 sierpnia urodził się Mój Skarb Szymuś :* Bannerek jest tu: http://plonacemotyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Witaj! Bardzo bardzo cieszę się, że trafiłam na Twój blog ;) Wybrałabym kieliszki, bo są takie piękne i chyba cała rodzinka by mi ich zazdrościła gdyby akurat dopisało mi troszkę szczęścia ;) Moja liczba to 6, ponieważ gdy coś nie wychodzi za trzecim razem to mówię sobie do sześciu razy sztuka ;P haha. Ja tu piszę taki optymistyczny komentarz, przeglądam Twój blog - jest rewelacyjny,a na dworze szaro buro i ponuro,mam nadzieję,że u Ciebie choć troszkę świeci słoneczko ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam! Zauroczyło mnie to piękne szkło i dlatego staję w kolejce. Moja ulubiona cyfra to JEDYNKA. Dlaczego? Bo lubię być pierwsza, cieszę się tymi miłymi chwilami które zdarzają się po raz pierwszy i pielęgnuję wspomnienia tych zdarzeń.
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. A ja tu jestem pierwszy raz. To może moja cyfra szczęśliwa będzie 1,a może 3 bo dziś 3 maja. Jednak lubię liczby parzyste, wiem głupie , a lubię wszystko mieć na/ po 2, tylko pracy nie lubię mieć podwójnej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam serdecznie
    Staję grzecznie w kolejce po kieliszki ( osobiście doświadczyłam czasów komitetów kolejkowych ), a przebywać w tak doborowym towarzystwie - przyjemność. Liczba 13...z przekory ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. U mnie jakoś tak jest, że 13 się do mnie przyczepiło i w różnych postaciach często się ujawnia:)
    Chętnie stanę w kolejce po te cudne kieliszki, bo ta śliczna poducha do stylu marynistycznego niestety nie za bardzo by mi pasowała.

    OdpowiedzUsuń
  72. wybieram kieliszki, bo są rzeczywiście wyjątkowe,
    obserwuję bloga jako Benia besia
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/698254973568665?stream_ref=10
    Tak się składa, że nie mam chyba swojej ulubionej liczby a przynajmniej żadna mi nie przychodzi do głowy. Jeśli mam wskazać to będzie to liczba 11-dzień moich urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wybieram poduszkę w moim ulubionym czarnym kolorze :)
    Moją ulubioną liczbą jest 11. Nie wiem w sumie dlaczego ale miałem zawsze taki numer w dzienniku w szkole i tak już się do niej przezwyczaiłem;) Myślę też że 13 nie jest wcale jakąś pechową liczbą. Z niecierpliwością czekam na wyniki.
    Pozdrawiam Marcin Jankowski! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. biorę udział w zabawie
    wybieram kieliszki-są niezwykle stylowe i urocze
    moja ulubiona cyfra to 4. Przynosi mi szczęście w różnych grach losowych :)

    OdpowiedzUsuń
  75. trochę późno ale dopisuję się i ja , banerek tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    fb obserwuję jako edyta laa
    co do szczęśliwej liczby to jak dotąd żadna nie przyniosła mi szczęścia może 22 - dzień urodzin mojej córy bo to jeden ze szczęśliwszych dni w moim życiu :), co do nagrody ? może zestaw kieliszków,
    a teraz grzecznie ustawiam się w kolejce i czekam co przyniesie los, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. ogonek dłuuugi ... cóż tak to już jest jak się przychodzi spóźnionym :-)
    moja liczba .... szczęśliwa 7 , narodziny Jedynego :-))

    OdpowiedzUsuń
  77. oj ustawię się w kolejce bo te kieliszki do mojego babcinego kredensu ....cudooooo, ja jestem trójeczką, ale za szczęśliwą uważam liczbę 7 wg chińskich przesądów ;) Ale do 13 mam sentyment bo często mi towarzszy mój starszy syn urodził się 13, w szpitalu po porodzie miałam łóżko nr 13, a łóżeczko w szpitalu po urodzeniu drugiego syna to też 13 więc jak nie kochać 13-tki Pozdrawiam Mirella

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się i ja:)
    ulubiona to 17...urodziny ;)
    banerek: http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Witam Was i zgłaszam się do zabawy
    a/ wybieram poduszkę
    b/ ważne cyfry dla mnie to: 6 - bo mam ich aż trzy w dacie urodzenia oraz 9 - bo to oznaczenie września i wiele imprez w mojej rodzinie
    c/ banerka dodać nie umiem:(
    d/ obserwuję jako Dorka Bz

    OdpowiedzUsuń
  80. ja z wielką chęcią skusiłabym się na kieliszki, wyglądają obłędnie a takie lubię. Moją liczbą jest 28 jest to dzień moich urodzin i urodzin mojego przyszłego męża, tylko miesiące różne ;) oczywiście banerek dodam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  81. Kieliszki wyglądają obłędnie, i już w myślach popijam w nich wino:) idealnie pasowałyby na moje przyjęcie urodzinowe:)
    Co do cyfry mam swoją ulubioną jest nią 6.Perfekcyjna liczba, idealny komplet w każdej dziedzinie życia. Dążę do tego, żeby w życiu wszystko było na 6!:) Może zbyt wyidealizowane, ale każdy ma jakiś cel:)

    Poza tym jakby nie patrzeć do wygrania jest 6 pięknych kieliszków:)
    banerek już na blogu:
    http://mojamanufakturasmaku.blogspot.com/ zakładka giveaways:)

    OdpowiedzUsuń
  82. I ja się piszę na kieliszki :-) Moja liczba...to 5, bo 5 to maj, a ja majowa jestem ;-)
    Banerek wkleiłam
    http://onkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  83. Z przyjemnością wezmę udział w konkursie i staję w kolejce po przepiękne kieliszki idealne na każdą okazję :)
    Moja szczęśliwa cyfra to 9, jako że jest to dzień moich urodzin.
    Chyba pierwszy raz biorę udział w tego typu losowaniu, a nóż się uda :) Chociaż pewnie do konkursu powinnam wystawić mojego P., bo ostatnimi czasy to on wygrywa w zdrapkach i innych grach i zgarnia wszystkie batony i co tylko możliwe :D
    Banerek jutro zostanie wklejony.
    Pozdrawiam gorąco, Jola

    OdpowiedzUsuń
  84. i ja stanę w kolejce po prześliczne kieliszki,
    co do liczb moja faworytka to czwórka, po prostu lubię ją :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja dołączam się do ogonka, moja liczba to 13 ( numer w dziennku w czasach skolnych, numer mieszkania jak kiedyś mieszkałam w bloku i ogólnie szczęśliwa liczba) A kieliszki są przecudne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ojejej jaki długi ogonek. Ale spróbuje. Chętnie przygarnę te cudne kieliszki.
    Moja cyfra to 3 bo moje ukochane osoby-mój syn i moja przyjaciółka to numerologicze 3;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Biorę udział w walce o piękne kieliszki rodem z Francji.
    Moja szczęśliwa cyfra to 4, bo córcia ma 4 latka, bo 4 miesiąc w roku to kwiecień, gdzie przyroda budzi się do życia i jest po 3-jce:)
    Baner dodany na evecraft.blogspot.com
    Przepiękne candy..:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Moją cyfrą jest 7, zawsze uważana za szczęśliwą, przynosiła szczęście mojej mamie, a ja mam do niej sentyment. Lubię nieść radość innym :) Z nagrody wybieram kieliszki - mam w domu już tylko 1 a szykują mi się goście w najbliższym czasie i miło by było ugościć ich po królewsku

    polubione jako Agnieszka Redzik
    udostęnione na profilu osobistym i mojej stronie: https://www.facebook.com/znamisieurzadzisz, na bloga dziś się zalogować nie mogę :) a,że zostały 2 godzinki postawiłam na szybką opcję : niech wieść się niesie :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Chyba będę ostatnia :-) Tak pędziłam do kolejki ,że się zgrzałam :-)
    Jeśli chodzi o liczbę .. to hmm.. nie mam tak naprawdę ( czy to mnie dyskfalifikuje w zabawie ?? ) Bardzo podobają mi się nagrody :-) ale najmocniej chyba jednak kieliszki .. :-))
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)