niedziela, 23 marca 2014

Stylowe dekoracje do naszej sypialni. Poszukiwania.

Gdy się kilka dni leży w sypialni i patrzy w te same miejsca, różne pomysły przychodzą do głowy. Zmiany w sypialni są konieczne i nieodwołalne. Ale delikatne, bez inwazji. Za tydzień giełda staroci, na której będziemy szukać starych drzwi i starego krzesła. Z drzwi zrobimy zagłówek, coś na kształt inspiracji z wczorajszego postu Jak wykorzystać stare drzwi do dekoracji wnętrz.

Na pewno wymienię również gałki w szafkach nocnych i w dużej szafie: razem 5 gałek. Gałki do szafek nocnych kupiłam z łosiem, ale teraz zastanawiam się, czy lepszym wyborem nie byłyby takie same, jak nasze żółte, ale w kolorze turkusowym. Jeśli chcecie sobie przypomnieć, jak wyglądały, zerknijcie tutaj.

Czyli: wymiana gałek, upolowanie starych drzwi na zagłówek, starego krzesła, które będzie pełnić funkcję kamerdynera. Nie wiem dlaczego, ale zawsze zapominam, jak taki pomocniczy mebel się nazywa i mówię zamiast kamerdynera - menedżer. Ale też pasuje :)

Te zmiany to za mało, więc pomyślałam też, że rozejrzę się za jakimiś stylowymi dodatkami, żeby odmienić wygląd szafki nocnej po stronie Sebastiana. Szafkę po mojej stronie pokazywałam Wam w poście Recykling i pamiątki.

Z racji unieruchomienia przeszukuję oczywiście Westwing, na którym znalazłam naprawdę śliczne dekoracje, które w naszej białej sypialni mogłyby wyglądać przepięknie, dodając jej jednocześnie niebanalnego charakteru. Teraz jest po prostu biało: białe ściany, biała szafa, białe szafki, biała podłoga. No - dzbanuszek jest w niebieskie kwiatki i dość mocnym kontrastem jest nasz Morfi.

Szukałam czegoś niebanalnego, stylowego, czegoś w stylu ramki z kolażem zdjęć Babci i Dziadka, co jednocześnie będzie pasowało do zwykłych słoików, które też u nas stoją. Chodzi oczywiście o to, by było eklektycznie. Zobaczcie, co wpadło mi w oko w kampanii Bohovarian.



Serduszko mogłabym zawiesić na szafie (na gałce). Do ramki mogłabym włożyć nasze ślubne zdjęcie. Za tydzień mamy rocznicę, więc myślę, że to dobry moment na taki dodatek. Pojemnik z zającem mogłabym postawić na niższej półeczce szafki. Zauroczyły mnie również te świeczniki "Priet" - ich orientalny charakter mógłby ciekawie kontrastować ze starymi drzwiami.


Stylowe dekoracje, orientalny świecznik, metalowe pudełko w kształcie serca, ramka vintage





Bardzo mnie urzekł również ten świecznik i fajnie się składa, że w zestawie są dwa, zatem mogłyby udekorować dwie szafki :)

Stylowy świecznik
Świecznik z kampanii Bohovarian






A na niskim, drewnianym taborecie widziałabym ten koszyk, do którego mogłabym włożyć jakieś kolorowe bibeloty (włóczki?), żeby dodać sypialni kolorowej energii:

Druciany koszyk
Koszyk Renus



Idę szukać dalej, może jeszcze coś mi wpadnie w oko ;)

Wam życzę udanej niedzieli i bardzo serdecznie Was zapraszam do nas jutro: na candy, 
w którym nagrodą będzie dekoracja, stworzona z pasji i z miłości do rzeczy pięknych.

Pozdrawiam serdecznie :)
Magda


źródło zdjęć: Westwing

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  3. Codziennie odwiedzam i szukam czegoś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też codziennie :) czasem tyle fajnych rzeczy tam jest, że nie wiadomo co wybierać :) Ściskam mocno ;)))

      Usuń
  4. Według Twojego opisu - zapowiada się baaardzo ciekawie, czekam na to, co uda Ci się upolować, mam nadzieję, że się pochwalisz zdobyczami! ;-)) Najbardziej wpadł mi w oko pojemnik z zającem - jest rewelacyjny i totalnie w moim guście! ;-)) Bardzo ciekawi mnie natomiast jak wyjdzie zagłówek z drzwi, bo w poprzednim poście zaciekawiły mnie te inspiracje, dobrze, że wcielasz je w życie .. ;-)))

    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten pojemnik mam coraz większą ochotę - cudny jest :) na zagłówek musimy upolować jakieś drzwi. Mam nadzieję, że uda nam się to za tydzień :) buziaki!! :)

      Usuń
  5. pojemnik z zającem cudowny!jakos go przegapilam chyba....:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cudowny :) tam tyle fajnych rzeczy w tej kampanii, że można przeoczyć :) buziak!

      Usuń
  6. Koszyk Renus przygarnęłabym z ochotą ;) Ach a poprzedni post o drzwiowych inspiracjach boski....praktycznie każde zdjęcie mogłoby być zdjęciem z mojego domu z marzeń.... Takie drzwi to obowiązkowy element klimatycznego domu.... ech myślę sobie : będę takie miała, obdrapane i porządnie podniszczone na białej ścianie , mojej ścianie ;).... Twój blog to kopalnia nietuzinkowych inspiracji . Uwielbiam!!!! Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten koszyk kosztuje tylko 39 zł! Dasz wiarę? Stare drzwi to wyjątkowy klimat we wnętrzach. Myślę sobie, że fajnie będą kontrastować też z naszymi drzwiami do pokoi, które są w 100% nowoczesne: gładkie i białe. Bardzo się cieszę, że znajdujesz u mnie ciekawe inspiracje - serce rośnie :))))) buziaki!! :*****

      Usuń
  7. trzymam kciuki za poszukiwania i za nowe "szaty" sypialni oczywiście :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))))) Kciuki przy polowaniu na pewno się przydadzą :) buziaki :****

      Usuń
  8. wszystkie dodatki mi się podobają i w mojej sypialni również z pewnością znalazłabym dla nich miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że właśnie sypialni mogą nadać wyjątkowy charakter takie bibeloty :) Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  9. Giełda staroci ... to jest dobry pomysł !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tam chyba będziemy szukać, jakichś przedmiotów z duszą :) buziaki!

      Usuń
    2. a Ty spać nie możesz ? :-)

      Usuń
    3. Dużo pracy to i wstawać trzeba wcześnie. :)

      Usuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)