niedziela, 15 grudnia 2013

Tylko jeszcze jeden dzień Mikołajkowego Konkursu - Zapraszamy!

Witam Was niedzielnie :)

Jeszcze raz serdecznie zapraszam Was do udziału w Mikołajkowym Konkursie, który do 16 grudnia trwa na naszym blogu, a w którym nagrodą jest śliczna miseczka w skandynawskim klimacie.

Reniferki na miseczce na pewno wniosą szczyptę norweskiego klimatu do Waszych świątecznych dekoracji.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zostawić komentarz pod artykułem:
Konkurs Mikołajkowy blogu Mile Maison

Zapraszam bardzo serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Czas upływa tak szybko....juz 15!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas pędzi po prostu i mam wrażenie, że w grudniu to chyba dodatkowego przyspieszenia dostaje.
      Pozdrawiam słonecznie, bo we Wrocławiu dzisiaj przepięknie świeci słonko :)

      Usuń
    2. Od tegorocznego lata nie wiem, gdzie mi miesiące przelaciały :) Chyba trzeba zwolnic tempo zycia, ale ono jak w zegarku ;) U mnie również słonecznie dzis było.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. A u nas po południu już się zachmurzyło niestety, ale dzień i tak był ładny. Dzisiaj za to świeci od rana a niebo tak błękitne, jak wiosną :) zwolnić trochę by się przydało, a chociaż tak zmienić, aby się tak wiecznie z czymś nie spieszyć - u mnie to już byłaby ogromna zmiana.

      Pozdrawiam :)

      Usuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)