wtorek, 17 grudnia 2013

Mikołajkowy Konkurs na blogu Mile Maison rozstrzygnięty!

Uroczyście ogłaszam wyniki  Mikołajkowego Konkursu organizowanego przez


Bardzo serdecznie dziękuję Wam za udział w naszym konkursie :)
Ja już wiem do kogo powędruje reniferkowa miseczka :)

Skandynawski design miseczki z reniferami
Nagroda w konkursie: miseczka ze skandynawskimi reniferkami.


Aby wyłonić szczęśliwy komentarz, skorzystałam z generatora liczb. Ponieważ moje odpowiedzi zostały zliczone jako kolejne komentarze, skopiowałam wszystkie Wasze komentarze i przyporządkowałam im kolejne numery, które odpowiadają kolejnościom zgłoszeń. 

W konkursie wzięło udział 12 osób i ślicznie dziękuję Każdej z osobna za udział w zabawie.



A oto przebieg losowania:


I wynik:

Miseczka będzie cieszyć oczy Anny z blogu Od inspiracji do realizacji 
serdecznie gratuluję :)))


Bardzo proszę o kontakt @ jutro miseczka zostanie wysłana :)
magdalena@milemaison.pl



Dziękuję również za treść Waszych komentarzy, w szczególności za słowa Anci T. i Sincerely Daily, które swoimi słowami wprowadziły świąteczną magię :)

Agnieszce z Mierzei Wiślanej przesyłam jeszcze raz życzenia zdrowia dla Taty.

Joli, 
Joannie,
 Darkowi, 
Alicji, 
Anci T.,
 Sincerely Daily,
 Wolffiance, 
Cleo Inspire,
 Annie S.,
 Annie Od inpiracji do realizacji,
 Agnieszce z Mierzei Wiślanej,
 Dorocie Wysockiej 

ślicznie dziękuję za udział w zabawie :)






10 komentarzy:

  1. Gratuluję Ani i dziękuję za zabawę :) a także za zyczenia dla Taty :) leży po operacji na OIOMe, ale już dzięki Bogu mamy z nim kontakt (obecnie tylko wzrokowy )
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobra wiadomość :) jeszcze raz wszystkiego dobrego dla Taty!!!
      pozdrawiam
      Magda

      Usuń
    2. Dziękuję dziewczyny! Szczególnie Magda Tobie! :)
      Ale superowo! Piękna ta miseczka :)

      Usuń
  2. I pomyśleć, że bywałam na Wiejskiej na Oporowie i nie wiedziałam, że jesteś tak niedaleko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Wiejska bardzo blisko, mam nawet tam znajomych :)

      Usuń
  3. Nie poddaję się , będę próbować :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) a ja dzisiaj rano dostałam Twój wianek, sąsiadka przyniosła, listonosz w poniedziałek u niej zostawił. Piękny jest!!! Po prostu cudowny :) dziękuję!

      Usuń
  4. Gratulacje dla Ani :) A to szczesciara :)))))) Dobrej nocy :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony ślad pięknie dziękujemy :) Blog żyje dzięki Waszym komentarzom :)